KTM 990 Super Duke Hangout IV "For Race Use Only"

Status
Niet open voor verdere reacties.
eigenlijk geen tijd, maar gister de SDR toch maar weer es van stal gehaald, boh wat gaat dat toch weer lekker he 8-).Ritme meteen weer te pakken, alsof ik geen winterstop gehad heb. Het blijft gewoon een feest, elke meter weer.})

eerste KTM goodie van dit jaar is een heuse KTM orange paddockstand :+ m'n vorige was zo krakkemikkig dat me SDR er vanaf gepleurd is laatst...dat NOOIT weer..geen schade aan de motor gelukkig, wel m'n been open liggen en bont en blauw.

Je been fungeerde als valbreker en kussen voor de SDR? :P :}
 
Welkom Rob, geweldige keuze. Je zal de SP1 snel vergeten zijn :Y
Veel plezier met je SDR *O*


Ohja.........wie van jullie kwam ik gisterenmiddag tegen op die rotonde in Elst (tussen Amerongen en Rhenen)??

Dag hoor :W
Dat was ik :W
 
Laatst bewerkt:
Op aanmoediging van Brian me zelf maar eens voorstellen. Lees hier al een tijdje mee met jullie SD ervaringen. Sinds een maand trotse bezitter van een SDR. Hiervoor moest wel mij oude vertrouwde SP1 weg ;(
De keuze voor de SDR was niet moeilijk, het moest een 2 cylinder worden en de looks vond ik meteen al geweldig. Na een korte proefrit meteen verkocht.
Iedere rit is toch wel een feestje *O*

grtz, Rob

goede keuze, ik had hiervoor een SP2, goede motor, maar SD is meer fun
 
eigenlijk geen tijd, maar gister de SDR toch maar weer es van stal gehaald, boh wat gaat dat toch weer lekker he 8-).Ritme meteen weer te pakken, alsof ik geen winterstop gehad heb. Het blijft gewoon een feest, elke meter weer.})

eerste KTM goodie van dit jaar is een heuse KTM orange paddockstand :+ m'n vorige was zo krakkemikkig dat me SDR er vanaf gepleurd is laatst...dat NOOIT weer..geen schade aan de motor gelukkig, wel m'n been open liggen en bont en blauw.


Kijk, dat is ware liefde he - jezelf tussen motor en grond gooien - zolang de SDR maar heel blijft! :}

SDR Ruless :)
 
Ha die Adnan, nog bedankt voor de SMS! :)

Helaas niet meer aan gedacht je nog een bericht te sturen, was doodziek (letterlijk) op dat moment.
De afhandeling is nog niet rond, er zijn een aantal hiaten met zowel de expert als de verzekeringsmaatschapij die eerst opgelost moeten worden. Dat word nog even op de tanden bijten dus.
Je zou toch mogen verwachten dat als je bij de KNMV verzekerd bent, dat je goed onder de pannen bent, helaas heb ik daar nog niet zo verdomd veel van gemerkt.

We wachten af...

Klote man, ik heb een schurfthekel aan verzekeringsmaatschapijen en hun anaalridders (zogenaamde experts). Het zijn gewoon boeven, klaar! Ben zelf nog steeds diep gefrustreerd na mijn aanvaring met de verzekering....

Anyway, veel succes in elk geval en sterkte!
 
Hallo allemaal,
Ben al een tijdje op zoek naar een Super Duke R die de plaats van mijn R1200s in moet gaan nemen. Gaat ook wel lukken uiteindelijk...

Ten opzichte van de BMW heeft de KTM een bagageprobleem, hoe neem je fatsoenlijk een roltas mee voor een toetochtje van een week of 3 (1 extra onderbroek en een gummetje redden het dan niet meer....)? Ben daarom benieuwd hoe creatief jullie geweest zijn. Het systeem van Ventura vindt ik in de winkel mooi maar ik vertrouw eigenlijk alleen op mijn Ortlieb roltas (door schade en schande).
Heeft 1 van jullie een bagagerek gemaakt en welke bevestigingpunten heb je dan gebruikt? Heb overigens wel een aantal opties gevonden bij onze zuiderburen maar eerlijk is eerlijk, een bouwbeschrijving in het Nederlands begrijp ik beter.
Ben benieuwd.... En alvast bedankt voor jullie input.

Greetz,
Andy
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Ben al een tijdje op zoek naar een Super Duke R die de plaats van mijn R1200s in moet gaan nemen. Gaat ook wel lukken uiteindelijk...

Ten opzichte van de BMW heeft de KTM een bagageprobleem, hoe neem je fatsoenlijk een roltas mee voor een toetochtje van een week of 3 (1 extra onderbroek en een gummetje redden het dan niet meer....)? Ben daarom benieuwd hoe creatief jullie geweest zijn. Het systeem van Venture vindt ik in de winkel mooi maar ik vertrouw eigenlijk alleen op mijn Ortlieb roltas (door schade en schande).
Heeft 1 van jullie een bagagerek gemaakt en welke bevestigingpunten heb je dan gebruikt? Heb overigens wel een aantal opties gevonden bij onze zuiderburen maar eerlijk is eerlijk, een bouwbeschrijving in het Nederlands begrijp ik beter.
Ben benieuwd.... En alvast bedankt voor jullie input.

Greetz,
Andy

Ik heb in Nederland nog geen SD met bagagerek gezien. Maar hoe is je Engels? ;)

superduke forum • View topic - SDR Luggage...

superduke forum • View topic - Luggage and the carrying thereof!

superduke forum • View topic - luggage rack for the superduke

Blijkbaar bestaat er ook iets van Givi:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...02&_sacat=See-All-Categories&_fvi=1&viewitem=
 
Yep, had ik ook al gevonden.... Fantastisch toerscherm overigens, hoe lang zou je daarvoor opgesloten worden?

Vooral het buizen frame vindt ik wel een optie hoewel ik dit een wat elegantere oplossing vindt....
full
 
Hallo allemaal,
Ben al een tijdje op zoek naar een Super Duke R die de plaats van mijn R1200s in moet gaan nemen. Gaat ook wel lukken uiteindelijk...

Ten opzichte van de BMW heeft de KTM een bagageprobleem, hoe neem je fatsoenlijk een roltas mee voor een toetochtje van een week of 3 (1 extra onderbroek en een gummetje redden het dan niet meer....)? Ben daarom benieuwd hoe creatief jullie geweest zijn. Het systeem van Ventura vindt ik in de winkel mooi maar ik vertrouw eigenlijk alleen op mijn Ortlieb roltas (door schade en schande).
Heeft 1 van jullie een bagagerek gemaakt en welke bevestigingpunten heb je dan gebruikt? Heb overigens wel een aantal opties gevonden bij onze zuiderburen maar eerlijk is eerlijk, een bouwbeschrijving in het Nederlands begrijp ik beter.
Ben benieuwd.... En alvast bedankt voor jullie input.

Greetz,
Andy

Zo dus.

Toer rol kan je gewoon aan je zadel binden, zitten van die lussen aan.
GroteFoto-DGVHIQST.jpg
 

Ahh......sorry Fast, had ik toch effe moeten stoppen!!
Had weer een beetje teveel haast, kwou voor de regen thuis zijn. Had net 200km Rijn en Waaldijk achter de rug. Eerst van Zeist richting Beusichem, toen langs de Rijn naar Emmerich en daarna aan de ander kant langs Rijn en Waal weer terug naar Rhenen. Toen we elkaar tegenkwamen begon het al licht te spetteren......dus rap terug naar naar Zeist.

Volgende keer hopelijk beter.
Groetuh
 
Ahh......sorry Fast, had ik toch effe moeten stoppen!!
Had weer een beetje teveel haast, kwou voor de regen thuis zijn. Had net 200km Rijn en Waaldijk achter de rug. Eerst van Zeist richting Beusichem, toen langs de Rijn naar Emmerich en daarna aan de ander kant langs Rijn en Waal weer terug naar Rhenen. Toen we elkaar tegenkwamen begon het al licht te spetteren......dus rap terug naar naar Zeist.

Volgende keer hopelijk beter.
Groetuh
Geen probleem, volgende keer beter *O* Ik had ook net een sportief rondje Rijndijk richting Vianen achter de rug 8-)
 
Vandaag gespot: een witte SDR op de A7 vlakbij afslag surhuisterveen rond 12 uur en een oranje SD vlakbij het TT circuit rond half 1. Wie o wie? :)

Edit: Balen meneer B...kutdieven ook altijd :(

Thanx.. ben benieuwd hoe mijn verzekering gaat reageren. De tussen persoon ( waar ook mijn hypotheek en alle andere verzekeringen lopen was positief maar eerst zien dan geloven..verzekering loopt bij Noord Hollandsche van 1816.

Iemand ervaring met die maatschappij? iemand tips? waar moet ik op letten in de communicatie met de verzekeraar?
 
Vandaag gespot: een witte SDR op de A7 vlakbij afslag surhuisterveen rond 12 uur en een oranje SD vlakbij het TT circuit rond half 1. Wie o wie? :)

Edit: Balen meneer B...kutdieven ook altijd :(

Die oranje SD was Joyride denk ik, normaal rijd ze zx6r maar ze werkt bij Mulders dus ze mag af en toe een "echte" motor mee ;)
 
Hallo allemaal,
Ben al een tijdje op zoek naar een Super Duke R die de plaats van mijn R1200s in moet gaan nemen. Gaat ook wel lukken uiteindelijk...

Ten opzichte van de BMW heeft de KTM een bagageprobleem, hoe neem je fatsoenlijk een roltas mee voor een toetochtje van een week of 3 (1 extra onderbroek en een gummetje redden het dan niet meer....)? Ben daarom benieuwd hoe creatief jullie geweest zijn. Het systeem van Ventura vindt ik in de winkel mooi maar ik vertrouw eigenlijk alleen op mijn Ortlieb roltas (door schade en schande).
Heeft 1 van jullie een bagagerek gemaakt en welke bevestigingpunten heb je dan gebruikt? Heb overigens wel een aantal opties gevonden bij onze zuiderburen maar eerlijk is eerlijk, een bouwbeschrijving in het Nederlands begrijp ik beter.
Ben benieuwd.... En alvast bedankt voor jullie input.

Greetz,
Andy


Heb deze zelf gemaakt
full
 
Hallo allemaal,
Ben al een tijdje op zoek naar een Super Duke R die de plaats van mijn R1200s in moet gaan nemen. Gaat ook wel lukken uiteindelijk...

Ten opzichte van de BMW heeft de KTM een bagageprobleem, hoe neem je fatsoenlijk een roltas mee voor een toetochtje van een week of 3 (1 extra onderbroek en een gummetje redden het dan niet meer....)? Ben daarom benieuwd hoe creatief jullie geweest zijn. Het systeem van Ventura vindt ik in de winkel mooi maar ik vertrouw eigenlijk alleen op mijn Ortlieb roltas (door schade en schande).
Heeft 1 van jullie een bagagerek gemaakt en welke bevestigingpunten heb je dan gebruikt? Heb overigens wel een aantal opties gevonden bij onze zuiderburen maar eerlijk is eerlijk, een bouwbeschrijving in het Nederlands begrijp ik beter.
Ben benieuwd.... En alvast bedankt voor jullie input.

Greetz,
Andy


Heb deze zelf gemaakt
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan