Preload is bij mij maar 1 slag vanaf volledig open om de juiste Sag te halen. Met demping regel je het niet te ver inveren van de voorkant onder remmen aangezien preload zorgt voor geometrie en hoeveelheid negatieve veerweg. Hoef je in principe maar 1 keer af te stellen.ziet er ook goed gebruikt uit !
preload gaat bij mij omhoog had hem op 3 en half gezet ipv 5 de rest voor mijn doen ok ! had het idee dat ie iets te slap was bij aanremmen
zo voel je dus toch verschil tussen straat en circuit
TuneECU is de beste optie.Ben sinds kort eigenaar van een Superduke 990 2007, rijd heerlijk. Met Akrapovic slip ons en moto hooligan airbox.
Ik had iets gelezen over begrenzing in de 2e en 3e versnelling, hoe kan ik controleren of ik dat heb?
dat is wat ik idd: ook raar vondt aangezien ik de rest heb laten staan en toch verschil merkte . (kan natuurlijk ook door orginele de uitlaat komen 10 kilo extra)Preload is bij mij maar 1 slag vanaf volledig open om de juiste Sag te halen. Met demping regel je het niet te ver inveren van de voorkant onder remmen aangezien preload zorgt voor geometrie en hoeveelheid negatieve veerweg. Hoef je in principe maar 1 keer af te stellen.
als dat er al op zit, ga er maar van uit dat de vorige eigenaar daar ook voor gezorgd heeft .Ben sinds kort eigenaar van een Superduke 990 2007, rijd heerlijk. Met Akrapovic slip ons en moto hooligan airbox.
Ik had iets gelezen over begrenzing in de 2e en 3e versnelling, hoe kan ik controleren of ik dat heb?
Ik ga er inderdaad al vanuit dat de Akra mapping erop zit, merk ook niet echt een soort begrenzing in de 2 en 3. SAS is er ook vanaf, zitten afdekplaatjes op. Maar ik wacht er even mee voordat ik die 2 kabels eruit trek of los knip. Is er een bepaalde manier op het te testen trouwens of hij begrenst is?als dat er al op zit, ga er maar van uit dat de vorige eigenaar daar ook voor gezorgd heeft .
Ik snap het Jermo.
Je Nickname kwam me al bekend voor.
Ik ken je inderdaad van meetings en/of supermoto. (ben ex 323)
Je reed toch altijd samen met een maatje?
Volgens mij heb je het over mijn motor. Heeft mijn zwager bij je gebracht. Probleem is dus niet verholpen met een nieuwe sensor...Hebben jullie weleens koelingsproblemen gehad met de 990 super duke??
Met metingen blijft de motor keurig op temperatuur maar de meter stijgt naar alle hoogtes, lampje gaat ook knipperen.
Sensor aan de linkerkant van het blok is al vervangen.
Ik reed regelmatig met Jan Willem met een 660,had zelf een husqvarna SMR450. We waren toen ook enkele keren richting Lelystad gereden en daar een keer zelf vrij geredenBovenstaand bericht gezien Jermo?
Ik heb hetzelfde gedaan al heb ik de lambdas alleen uit gezet. Fuel mapping van James van superduke.net erin geladen welke een stuk minder rijk is dan de Akra map, velen malen beter.wat ik heb gedaan , lambda,s eruit en uitvinken in tune ecu , plus secondary flies compleet eruit bokken helemaal weg bij mij.
Zie mijn post.Volgens mij heb je het over mijn motor. Heeft mijn zwager bij je gebracht. Probleem is dus niet verholpen met een nieuwe sensor...
Ik reed regelmatig met Jan Willem met een 660,had zelf een husqvarna SMR450. We waren toen ook enkele keren richting Lelystad gereden en daar een keer zelf vrij gereden
Geloof dat jij er toen ook bij was in Zoetermeer met een meeting met een hoop SM-ers bij elkaar.
Zie mijn post.
Andere optie is een versleten waterpomp propellor, zijn er meerderen op superduke.net die dat hebben gehad. Koelsysteem flushen met water om eventueel guet-zand eruit te spoelen kan het verslijten van de propellor voorkomen in het vervolg.
das minder sterkte ermee !lange ritten zitten er even niet in, ze gaan uitzoeken waarom ik steeds zo moe ben. kan een slecht werkende nier zijn of vitaminen tekort etc..
lange ritten zitten er even niet in, ze gaan uitzoeken waarom ik steeds zo moe ben. kan een slecht werkende nier zijn of vitaminen tekort etc..