KTM 990 SuperDuke deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand hier nog intresse in ??

circuitbandjes supercorsa sc2 nog genoeg profiel voor te raggen 50 eurie ...
ik had ze gekocht voor op de weg maar durfde uiteindelijk niet op straat ermee.
full
 
Laatst bewerkt:
@markprinsen mooi ding, zou mooi zijn als je kentekenplaat er ook aan kan. Kan meteen die taartschep eraf. Knipperlichten zitten er al in....


Zelf net op ebay een nieuw vizier gekocht voor mijn Suomy Excel. Reed gisteren en plots kwam ik er achter dat het lipje waar je je vizier mee omhoog kan doen eraf was en dat er een giga barst in mijn vizier zat.....
:(
 
Vandaag de SD ingevoerd bij de RDW in Nieuwegein, het was weer geen probleem.
Nu maar wachten op het kentekenbewijs....
Intussen de Akra's er weer onder gehangen, maar ik vond ze veel te lang.
Dus deze ingekort en meteen een betere kentekenplaathouder gemonteerd.

go5j.jpg


tzx7.jpg


krcw.jpg


1iuh.jpg


g8gd.jpg


4j7f.jpg


g5kh.jpg


l7iw.jpg


ko1l.jpg
 
Ziet er goed uit, heb je ook nog een foto vanaf de zijkant toevallig?

En hoe is het geluid vergeleken met de originele lengte?
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, heb je ook nog een foto vanaf de zijkant toevallig?

En hoe is het geluid vergeleken met de originele lengte?

Foto volgt later, eerst passende Akra stickers vinden.
Zonder db-killers lijkt het wel een bommenwerper _O-
Maar met db-killers is het een zwaar geluid en acceptabel hard.
 
Beste levensgenieters.

Nu ben ik anderhalf jaar de eigenaar van een superduke R, en heb in de tussentijd een acculader en een navigatiesysteem aangeschaft.

De accessoires zijn natuurlijk aan te sluiten op de accu, echter ben ik bang dat ik dan problemen krijg met het elektrische circuit van mijn speetlje.

Wat zouden jullie doen en waar moet ik eventueel op letten?

Het is mijn eerste motor, vandaar dat ik nog een beetje onwetend ben...
 
Beste levensgenieters.

Nu ben ik anderhalf jaar de eigenaar van een superduke R, en heb in de tussentijd een acculader en een navigatiesysteem aangeschaft.

De accessoires zijn natuurlijk aan te sluiten op de accu, echter ben ik bang dat ik dan problemen krijg met het elektrische circuit van mijn speetlje.

Wat zouden jullie doen en waar moet ik eventueel op letten?

Het is mijn eerste motor, vandaar dat ik nog een beetje onwetend ben...

Hoi DukeR,

Je kunt ze gewoon aansluiten op de accupolen, of de massakabel ergens aan het frame met goed contact. De voedingskabel van de navigatie zal een omvormer hebben naar een lagere spanning en een (smelt)zekering, tenminste dat zou wel moeten.
Zonder zorgen dus laden en navigeren ;)
 
kan ook zo ,onder de koplamp zitten acc draaden 2 overcontact ,en 2 constant spanning staat erop als het goed is.

ik heb zelf een usb aansluiting liggen erugh handig
 
Mannen, ik heb een probleempje met mijn sdr. Als ik wegrijd bij mijn werk, dan rij ik van het fietsenhok ongeveer 30 a 40 meter naar het hek waar ik moet wachten tot het open gaat. Iedere keer als ik die kleine meters naar het hek heb gereden, dan valt mijn motor uit |( dit tot grote hilariteit van mijn collega's natuurlijk.
Hierna start hij moeilijk.
Als ik thuis weg rij, dan rij ik na het starten gelijk een heel stuk voordat ik ergens stop voor bv een kruising.
Het lijkt er op dat de sdr er niet tegen kan om een paar meter na het starten weer stil te staan.
Herkent iemand dit probleem of weet iemand waar het aan kan liggen?
 
Mannen, ik heb een probleempje met mijn sdr. Als ik wegrijd bij mijn werk, dan rij ik van het fietsenhok ongeveer 30 a 40 meter naar het hek waar ik moet wachten tot het open gaat. Iedere keer als ik die kleine meters naar het hek heb gereden, dan valt mijn motor uit |( dit tot grote hilariteit van mijn collega's natuurlijk.
Hierna start hij moeilijk.
Als ik thuis weg rij, dan rij ik na het starten gelijk een heel stuk voordat ik ergens stop voor bv een kruising.
Het lijkt er op dat de sdr er niet tegen kan om een paar meter na het starten weer stil te staan.
Herkent iemand dit probleem of weet iemand waar het aan kan liggen?

Het zal iets met de afstelling te maken hebben, maar om dat te veranderen zal je een ander (custom) programma nodig hebben.
Kun je hem niet gewoon starten en dan wat langer stationair laten lopen tijdens het aankleden en zo? Misschien is het probleem dan opgelost ;)
 
Mannen, ik heb een probleempje met mijn sdr. Als ik wegrijd bij mijn werk, dan rij ik van het fietsenhok ongeveer 30 a 40 meter naar het hek waar ik moet wachten tot het open gaat. Iedere keer als ik die kleine meters naar het hek heb gereden, dan valt mijn motor uit |( dit tot grote hilariteit van mijn collega's natuurlijk.
Hierna start hij moeilijk.
Als ik thuis weg rij, dan rij ik na het starten gelijk een heel stuk voordat ik ergens stop voor bv een kruising.
Het lijkt er op dat de sdr er niet tegen kan om een paar meter na het starten weer stil te staan.
Herkent iemand dit probleem of weet iemand waar het aan kan liggen?

probeer eens een 15 min reset vaak is het dan al verholpen.......

dus starten 15 min laten draaien (vinden de buren leuk) nergens aankomen !! dan contact af .
daarna een flink stuk rijden 100 a 200 km zodat alles zich weer aanpast je zult zien dat de motor anders reageert op toerentallen , dit wordt steeds beter hoe meer je rijdt
mocht dit niet helpen . kun je nog altijd met je map aan de haal

succes
 
Laatst bewerkt:
Mannen, ik heb een probleempje met mijn sdr. Als ik wegrijd bij mijn werk, dan rij ik van het fietsenhok ongeveer 30 a 40 meter naar het hek waar ik moet wachten tot het open gaat. Iedere keer als ik die kleine meters naar het hek heb gereden, dan valt mijn motor uit |( dit tot grote hilariteit van mijn collega's natuurlijk.
Hierna start hij moeilijk.
Als ik thuis weg rij, dan rij ik na het starten gelijk een heel stuk voordat ik ergens stop voor bv een kruising.
Het lijkt er op dat de sdr er niet tegen kan om een paar meter na het starten weer stil te staan.
Herkent iemand dit probleem of weet iemand waar het aan kan liggen?

Had ik een tijd geleden ook last van... Het ging bij mij om iets van 500m ofzo, tot ik bij een stoplicht kwam en ie uitviel. Hij starte wel meteen weer direct en het volgende stoplicht (weer 500m verder) geen last meer van... Erg vreemd. Nog vreemder dat ik het maar twee keer meegemaakt heb ofzo, sindsdien nooit meer.
 
Hoe start je? Laat je de tellers eerst het hele ritueel doen voordat je start, of start je hem al eerder? Het schijnt niet bevorderlijk te zijn om al te starten voordat de teller klaar is.
 
Hallo Superduke rijders, is hier iemand in de provincie Groningen/Friesland/Drenthe met een TuneEcu kabel die mij wil helpen met het laden van een mapping op mijn KMT 690 SMC-R? Eventueel tegen betaling of een kratje bier!
 
Hoe start je? Laat je de tellers eerst het hele ritueel doen voordat je start, of start je hem al eerder? Het schijnt niet bevorderlijk te zijn om al te starten voordat de teller klaar is.

Uiteraard eerst het hele ritueel af laten gaan. Dan starten en stationair lopen tijdens het aan doen van mijn handschoenen.
Maar ik ga komende week de 15 min. reset eens doen.
Maakt het nog uit of er al een andere mapping in zit? Of werkt die reset ook met alle aanpassingen en mappings?
 
werkt op alle mappen . weet niet precies welke maar een aantal sensors calibreren zich en leren opnieuw in vandaar het stukje rijden op verschillende toerentallen ectr..
 
Hallo Superduke rijders, is hier iemand in de provincie Groningen/Friesland/Drenthe met een TuneEcu kabel die mij wil helpen met het laden van een mapping op mijn KMT 690 SMC-R? Eventueel tegen betaling of een kratje bier!

voor de prijs van 2 kratjes heb je zelf een kabeltje, kan je in de toekomst verder experimenteren en natuurlijk jaarlijks voor de APK gebruiken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan