KTM Duke 690 IV topic drei

Bij deze enkele fototjes
 

Bijlagen

  • 20200210_173342.jpg
    20200210_173342.jpg
    224,6 KB · Weergaven: 20
Als je in de 2 rijd gooi je het gas even dicht zodat je motor even duikt aan de voorzijde, dan het gas er en je kan zonder koppeling een wheelie maken😎
Dat lukt helaas niet bij mij... Wat ik al even heb zitten denken; zou het kunnen dat de vorige eigenaar van mijn Duke de tandwielen heeft veranderd?? Persoonlijk ben ik zeker geen techniek specialist maar mijn achtertandwiel is oranje... is dit origineel het geval ?
 
Zou wat stom zijn van zoiets te kopen lijkt me als ik voor 130euro een fresco kan bestellen he. Wou gewoon weten of iemand nog eentje had liggen aan een betere prijs.
Nou ik zou toch echt de remus nemen Daarmee loopt hij echt veel beter.
de andere zijn dan wel goedkoper maar motor loopt er minder goed Mee
en een enorme herrie
 

Bijlagen

  • 705CC524-AD88-4928-8FEF-92889807742B.jpeg
    705CC524-AD88-4928-8FEF-92889807742B.jpeg
    758,3 KB · Weergaven: 25
Vandaag een origineel achtertandwiel (40tanden ) besteld; vorige eigenaar had er dus eentje gestoken om minder snel op te trekken...?! Daarmee dat mijn topsnelheid nu een pak hoger ligt dan aangegeven in het manual... Wordt volgende week geïnstalleerd 8-)
 
Vind ik knap haha. Ik kreeg die van mij al niet erg makkelijk boven de 190 op de teller toen.
 
Vind ik knap haha. Ik kreeg die van mij al niet erg makkelijk boven de 190 op de teller toen.
Da lijkt mij de standaard aangegeven topsnelheid toch ? ongeveer...

Had eerder al gepost in dit forum dat het erg moeilijk was om in tweede versnelling wheelies te doen... de oorzaak daarvan is nu gekend dus 8-)
 
beste Duke fanaten ik heb een vraagje,

ik heb een cupkit bellypan, nu moet deze gemonteerd worden in combinatie meteen Remus katvervanger.
nu is mijn vraag: heeft er wel eens iemand deze combinatie gehad ?? het Past niet en er moet wat gezaagd worden in de onderkruip heeft iemand daar duidelijke foto’s van ??

gaat dus om deze onderkuip
B305EE55-5E86-47FF-A319-46681DACF02F.jpeg
 
Afgelopen weekend heb ik de Duke uit de schuur gehaald en eens goed gepoetst. Hierbij wilde ik beide tank fairings (tankkappen) eraf halen om ook die helemaal schoon te maken. De kap aan de linkerkant van de tank (dus de achterkant van onderstaande foto) wilde niet loskomen, omdat 1 van de inbusbouten samen met de schroefdraad in de tank aan het ronddraaien was. Het gaat om de bovenste van de 2 bouten die zichtbaar zijn.
Heeft iemand hier misschien een creatief idee om deze toch nog los te kunnen krijgen, zonder opties te noemen die inhouden om de boel te slopen?

6dc7f4b7-9904-4484-8fc7-720087747e58-jpeg.1476180
 
Afgelopen weekend heb ik de Duke uit de schuur gehaald en eens goed gepoetst. Hierbij wilde ik beide tank fairings (tankkappen) eraf halen om ook die helemaal schoon te maken. De kap aan de linkerkant van de tank (dus de achterkant van onderstaande foto) wilde niet loskomen, omdat 1 van de inbusbouten samen met de schroefdraad in de tank aan het ronddraaien was. Het gaat om de bovenste van de 2 bouten die zichtbaar zijn.
Heeft iemand hier misschien een creatief idee om deze toch nog los te kunnen krijgen, zonder opties te noemen die inhouden om de boel te slopen?

6dc7f4b7-9904-4484-8fc7-720087747e58-jpeg.1476180
Beroerd probleem is dat, kwam bij de 990 ook voor.
Je zou dit kunnen proberen:
 
Terug
Bovenaan Onderaan