KTM Duke 690 IV topic drei

Dank allemaal! Is echt een leuk apparaat voor 'maar 75' pk. Bijzonder veel bekijks mee ook. Weet een van jullie hoe het zit met led knipperlichten die zouden moeten worden geactiveerd via het dashboard? Betreft nieuwe type met digitaal dashboard. Ik krijg nu soms de melding lamp fail, maar ze doen het wel gewoon.
Ik weet niet echt wat je bedoelt Mike |( Ik heb ook een digitaal dashboard + LED knipperlichten en ik krijg nooit een foutmelding... *D
 
Ik bedoel dit:

"690 DUKE ab '16 (hier wird der mitgelieferte Kabelsatz und das Relais nicht benötigt, die Blinker müssen bei einem KTM Händler freigeschaltet werden, sonst hat man eine Fehleranzeige im Cockpit) Um die LED-Blinker für 690 DUKE verwenden zu können müssen diese über das XC1 Tool im Tacho freigeschaltet werden: 690 Duke "Glühlampe" >>> 690 Duke R "LED"

Zag het ook op een andere site staan, dezelfde info.
 
Ik bedoel dit:

"690 DUKE ab '16 (hier wird der mitgelieferte Kabelsatz und das Relais nicht benötigt, die Blinker müssen bei einem KTM Händler freigeschaltet werden, sonst hat man eine Fehleranzeige im Cockpit) Um die LED-Blinker für 690 DUKE verwenden zu können müssen diese über das XC1 Tool im Tacho freigeschaltet werden: 690 Duke "Glühlampe" >>> 690 Duke R "LED"

Zag het ook op een andere site staan, dezelfde info.
Ik vermoed dat dit bij mij dan bij de dealer is gebeurd, voor ik hem kocht :)
 
Dank allemaal! Is echt een leuk apparaat voor 'maar 75' pk. Bijzonder veel bekijks mee ook. Weet een van jullie hoe het zit met led knipperlichten die zouden moeten worden geactiveerd via het dashboard? Betreft nieuwe type met digitaal dashboard. Ik krijg nu soms de melding lamp fail, maar ze doen het wel gewoon.
Het klopt dat als je led-knippers hebt van KTM, deze m.b.v. een XC1 tool bij de dealer moeten worden geactiveerd. Of dat bij de vele after market varianten ook moet gebeuren, is me niet duidelijk.
 
Het klopt dat als je led-knippers hebt van KTM, deze m.b.v. een XC1 tool bij de dealer moeten worden geactiveerd. Of dat bij de vele after market varianten ook moet gebeuren, is me niet duidelijk.

Ok, duidelijk :). Maar ik vraag me nu wel af wat de oorzaak van het probleem is en vooral hoe het op te lossen.....

De led knipperlichten zaten er al op toen ik de motor kocht. Kan het toch misschien zijn dat ik het relais moet vervangen?
 
Zit net ff te kijken op ovi.rdw.nl en zie dat er een terugroepactie openstaat op mijn type motor. Iemand hier toevallig ervaring mee?

terugroep.PNG
 
Dank allemaal! Is echt een leuk apparaat voor 'maar 75' pk. Bijzonder veel bekijks mee ook. Weet een van jullie hoe het zit met led knipperlichten die zouden moeten worden geactiveerd via het dashboard? Betreft nieuwe type met digitaal dashboard. Ik krijg nu soms de melding lamp fail, maar ze doen het wel gewoon.
de mijne had dit ook, vooral links. soms ook rechts. na een aantal keer bij de dealer laten repareren zonder resultaat had ik er genoeg van en heb ik het gelaten. knipperlichten knipperden ook snel/langzaam, niet altijd met dezelfde frequentie.
 
Zit net ff te kijken op ovi.rdw.nl en zie dat er een terugroepactie openstaat op mijn type motor. Iemand hier toevallig ervaring mee?

Bekijk bijlage 1500185
Zit net ff te kijken op ovi.rdw.nl en zie dat er een terugroepactie openstaat op mijn type motor. Iemand hier toevallig ervaring mee?

Bekijk bijlage 1500185
Ja dit was geloof ik een o ring onder de brandstof dop ik had het ook bij mijn oude duke als je hem dan Max vol brandstof had zitten.
en dan op het achterwiel reed dan zat je kruis vol benzine.

😉
 
Iemand van hier waarvan de Duke 690r uit 2017ooit gestolen is toevallig?
Kwam net dit tegen op marktplaats:
KTM Duke 690 R BJ 2017
Bieden
Screenshot_20200521_130800_nl.marktplaats.android.jpg

Framenummer en kenteken van een ktm 520 uit 2002 :(
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200521_130807_nl.marktplaats.android.jpg
    Screenshot_20200521_130807_nl.marktplaats.android.jpg
    255,7 KB · Weergaven: 14
  • Screenshot_20200521_130811_nl.marktplaats.android.jpg
    Screenshot_20200521_130811_nl.marktplaats.android.jpg
    262,6 KB · Weergaven: 13
  • Screenshot_20200521_130814_nl.marktplaats.android.jpg
    Screenshot_20200521_130814_nl.marktplaats.android.jpg
    247,4 KB · Weergaven: 14
  • Screenshot_20200521_130817_nl.marktplaats.android.jpg
    Screenshot_20200521_130817_nl.marktplaats.android.jpg
    259,7 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Stinkt naar de misdaad, heb het doorgegeven aan een kameraad bij de politie, die heeft het weer doorgespeeld naar collega's in Eindhoven.
Enige andere scenario dan gestolen en omgekat dat ik kan bedenken is een wok melding door schade oid.
Maar hoe dan ook stinkt het.
 
Nee ik heb al (niet verzonnen ) 20 reacties met de meest stompzinnige vragen gehad en 3 man die hem op zouden komen halen.
Maar waarschijnlijk toch het geld niet hadden.
Mijn verkoopprijs ligt niet ver van de inruilprijs af dus misschien dat ik hem gewoon ga inruilen dat scheelt me een hoop tijd haha 😂
 
Nou ik kreeg 8 x de vraag : verkoop je de onderkuip en waar heb je hem gekocht
en 10 x wat is de laagste prijs
en nog diverse keren kan ik .... inruilen ( en daar wil ik graag de hoofdprijs voor hebben)😂
nou ik ga straks gewoon lekker een rondje doen😆
 
Terug
Bovenaan Onderaan