ik heb het 1 keer gehad dat er brandstof langs de dop kwam
was na vol tanken bij warm weer over een erg hobbelige weg met veel bochten (en hard rijden)
maar verder nooit last van gehad
vanaf welk bouwjaar is die terugroep actie??
Welk type?Weer een terugroepactie.
Nu is het de tankdop die brandstof(damp) laat ontsnappen.
Welk type?
En MTCZou het de hellingshoek sensor kunnen zijn ?
Die heb je nodig voor de cornering ABS
Iemand ervaring met zijn Duke R 2016/2017 dat er een fout cABS en MTC tegelijktijdig komen? na uitschakelen van het contact alles weer normaal. na ca. 200-300 meter rijden komen beide fout meldingen weer. ABS blijft het wel doen. MTC schakelt hij uit. Aan de abs sensoren en abs kranzen ligt het niet. Alles al uitgesloten (verwisseld met andere sensoren en andere wielen).
Normaal wel inderdaad, echter heb ik een complete Duke R 690 kabelboom, blok, ECU, display, stuurbediening etc. in een SMC-R gebouwd, dus ben bang dat ik geen garantie meer heb haha. Heb de hele morgen de zooi weer aan de computer gehangen en moet het idd in de hellingshoeksensor gaan zoeken. Ik krijg wel verbinding met hem alleen maar als ik ga rijden krijg ik foutcodes. Dus moet weer verder zoeken.. Of los contact in de draadboom of de sensor zelf is niet 100%.lijkt me dat een 2016/2017 model nog in garantie valt en dus zou ik 't de dealer uit laten zoeken?
Duke R vanaf 2016 is hellingshoekafhankelijk, de gewone Duke vanaf 2016 niet. Rain heeft een andere motorkarakteristiek op het gasrespons.Klopt maar geloof dat de mtc op de duke van af 2016 hellingshoek afhankelijk is
En dat merk je goed als je hem op rain zet en dan het gas open gooit op een rotonde .
wat voor een schroef zit er in de db killer van een akrapovic??
is slecht te zien
is dat zo'n torx met een pinnetje in het midden (txt?)
maaarrrrr
domih
heb jij een originele akra van een r ??
op de parts finder van ktm staat ie niet los
ik zou graag 1 db killer aanpassen en 1 standaard laten
als ik dan naar het buitenland zou gaan zou ik de "nette"
er in kunnen doen
en thuis met de "aangepaste " rondrijden
want zonder vind ik een beetje veel van het goede