Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je liever sleutelt dan rijd kan het prima.
Als je liever sleutelt dan rijd kan het prima.
Maar als ik zo een beetje of het motor-forum rondkijk kom ik wel meer gasten tegen die een ktm 450 of 520 gebruiken op de weg.
Over wat voorn onderhoudsinterval praat je dan?
Iedere 1000km olie (er gaat maar 1,5 liter in)en filters verversen
Iedere 2500km kleppen stellen..
Iedere ........
Valt op zich wel mee als je het niet vervelend vindt om wat te sleutelen, maar er zijn onderhoudsvriendelijkere motoren.
Voor de rest vindt ik het wel fun om met mijn 525 te rijden, een lekker lichte wendbare fiets!
Maar is het stellen van je kleppen beter om te laten doen of is het ook wel zelf te doen?
Dus als ik het goed begrijp kan je een ktm 450 of 520 zowel in het verkeer als op het circuit (hobbymatig) gebruiken. En verder als je er een paar noppenbanden onder gooit ook nog lekker mee op bijvoorbeel de Maasvlakte rijden.
Maar zit er een groot verschil tussen de 520 en de 450. En wat zou dan een overweging kunnen zijn om juist de 520 te kiezen boven de 450 of andersom?
In het crossgebeuren en de supermotowereld zijn er klassen tot 450cc. Ik denk dat dat de meest belangrijke reden is waarom de sterke merken een 450 opnemen.
Maar zal je tussen een 450 of 520 echt veel verschil merken in rijgedrag. Kan je bijvoorbeeld met een 450 makkelijk op de snelweg rijden?
Een EXC voor woon/werk verkeer? Waar woon en werk je dan?
Maurice
Zo zou je het wel kunne stellen ja
En bijvoorbeeld een Honda crf 450.. Is dat wat?
En bijvoorbeeld een Honda crf 450.. Is dat wat?
Dat is wel wat ja
Maar ook voor op de weg?
Maar ook voor op de weg?