KTM GS 360 SD Super Motard

Leuk apparaat hoor. Maare zoveel mensen problemen met aankicken? Zo'n 2takt kan je zowat door te alleen te kijken al aan het lopen krijgen, zo makkelijk..

Succes met verkoop
 
Leuk apparaat hoor. Maare zoveel mensen problemen met aankicken? Zo'n 2takt kan je zowat door te alleen te kijken al aan het lopen krijgen, zo makkelijk..

Succes met verkoop


hahahhaa ja aankicken is echt niet moeilijk, waar je eventueel wel moeite mee kan krijgen is om dit beestje :} in bedwang te houden!!! :] ...

Ik snap het ook niet hoor....Want een echte man zorgt toch gewoon dat hij trappen kan! :Y
 
voor de echt de oranje fan!!! en KTM fan natuurlijk!! Wie wil er nou niet op een oranje supermotard rond rijden!!!! De kleur schijnt heel erg hip te zijn op het moment!!!!

hij is er nog steeds deze ktm 360 supermotard!!! :]
 
Laatst bewerkt:
HAHAHAHA na zo een wedstrijd *O* *O* *O* moet er toch echt iemand zijn die intresse heeft in een oranje supermotard!! of niet? :?
 
:}
full
 
Zo vandaag weer eens een stukje wezen rijden.... :] was echt weer top!!

Dus mensen beestje doet het nog prima!!! hij is nog steeds te koop en de prijs is bespreekbaar!!!
 
Leuke fiets! Hoeveel KW staat er op het kenteken nu eigenlijk?

Heb jij een nieuwe kappenset erop gezet of waarom zitten er eigenlijk niets van stickers op?

Ben momenteel beetje op loeren naar een leuke (beginners) fiets eigenlijk, moet uiteraard wel geschikt zijn voor licht rbw.
 
Leuke fiets! Hoeveel KW staat er op het kenteken nu eigenlijk?

Heb jij een nieuwe kappenset erop gezet of waarom zitten er eigenlijk niets van stickers op?

Ben momenteel beetje op loeren naar een leuke (beginners) fiets eigenlijk, moet uiteraard wel geschikt zijn voor licht rbw.


Hi Ramon deze motor is geschikt voor licht rijbewijs!! er zaten stickers op, deze zijn eraf gehaald. Ik vind hem zonder stickers mooier en met racegaas erop, maakt het helemaal af! :}

Als beginners motor is het erg leuk, maar vergeet niet dat er ongelovelijk veel power uitkomt!!!!! :]

Hij is nog steeds te koop en je kan natuurlijk altijd een keer komen kijken en testen!!! :Y

groet martijn
 
orginele onderdelen :? ...Koplamp, Handguards, Stuur, rempomp... uhm dat was het geloof ik.... heb ook nog andere vertandingen liggen... :)

De onderdelen zijn nog prima te verkrijgen, er word met deze motoren nog steeds veel gereden. Ik heb er een nieuwe spoel kabelboom en spanningsregelaars inlaten zetten en het was echt geen probleem om deze onderdelen te krijgen!!

groet martijn
 
Heb je er ook nog de originele uitlaat bij?

De onderdelen van zo'n KTM is daar nog goed aan te komen?


Overigens is het spruitstuk niet orgineel maar is een speciale van de FMF gold series, de dempers zijn ook niet orgineel, maar wel veel vetter dan de orginele!!! :}

groet martijn
 
ik blijf het wel wat vinden, maar ik moet men rijbewijs nog betale en ook bijkomende meuk (neue helm + pak)

anders wist ik het wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan