KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

Jeszo123

Rookie
3 mrt 2019
3
1
Hallo allemaal,

Ik ben sinds dit jaar trotse eigenaar van onderstaande 625smc uit 2006. :)
IMG_20190501_152747.jpg

Ik zit echter met het probleem dat mijn km teller niet werkt, omdat er helemaal niks aangesloten zit. Ik heb dus een km kabel gehaald maar het lijkt erop dat ik nog een sensor mis. Ik heb op het internet en in de handleiding gezocht, maar ik kon niks vinden over wat voor wat voor sensor er op hoort te zitten of waar ik deze kan bestellen

Is er misschien iemand die kan vertellen hoe dat op jou eigen motor zit? Foto van kabel:
IMG_20190807_132100.jpg

Woutert

MF veteraan
13 apr 2006
2.159
26
32
Twente
Bij mij zat er zo'n platte sensor aan binnenkant van mijn vork, inderdaad ter hoogte van de bouten als ik me niet vergis.

Als het een zelfde type sensor is kan dit ook werken, Je moet ook even in de kabelboom speuren waar je hem op aan moet sluiten, afhankelijk of je teller origineel, een nieuwer model of een aftermarket is maakt dat uiteraard ook nog verschil.

Nr 10 - 58214068000 :
1565375414953.png

Jeszo123

Rookie
3 mrt 2019
3
1
Bedankt voor de reacties!

Heb het geprobeerd, maar ga hem toch even bij een motorzaak brengen. De kabelboom is een klein beetje een zooitje omdat er het een en ander aangepast is. En dat gaat mijn pet te boven :?

• Like
Waarderingen: Roy "R"

Speedfreak20

MF'er
12 mei 2003
189
0
37
Amsterdam
www.proxitech.nl
Een tijdje geleden heb ik hier wat gepost over de koppeling voor mijn 620SX uit 1995. Uiteindelijk deze in oostenrijk besteld. En die paste :) veel dank daarvoor aan degenen die mij op weg hebben geholpen. Helaas heb ik nu weer een ander probleem met de 620.

Hij start moeilijk en zodra hij gestart is zoiezo beetje zwarte rook. (achterkant van kenteken word vrij snel zwart). Was eerst nooit zo.
Ik heb gemerkt dat toen ze olie hadden gevult (na het fixen van de koppeling) ze veel te veel olie erin hebben gegooid.
Dit heb ik getapt tot tussen de 2 streepjes. Maar helpt nog steeds niet. zelfde gedrag.
Bij koude start start hij wel. maar na een tijdje valt hij uit en krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aangetrapt.

Als ik de bougie losdraai dan is deze pikzwart... Schoonmaken en weer terug. Dan start hij meestal weer een keer.

Carb heb ik ook uit elkaar gehaald. Geen gekke dingen gevonden.

Weet iemand waar ik verder moet zoeken? Alvast zeer dank. Hij vonkt trouwens ook gewoon. En luchtfilter is vrij schoon.