KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen jaar met paar man naar Lelystad geweest. Was geinig!

daar was ik ook bij, ik ben bij zowel smt als mvd geweest. maar ik vond het niveau bij smt te hoog. terwijl ik in de beginners groep zat ( en ja ik weet het gas echt wel te vinden ).
er waren er maar een paar met een auto+aanhangertje met de motor erop. de grote meerderheid kwamen met complete raceteams met campers / vrachtwagens met alles erop en eraan. ik was toen ook bijna de enige met een motor die ook straat legaal is. de rest had bijna allemaal lichte competitie gerichte circuitmachines. ik weet niet of dat altijd zo is bij smt, maar ik denk iig de keren dat ze het circuit een weekend hebben afgehuurd en dan op zaterdag de vrije training hebben en op zondag de wedstrijden.
verder was het wel erg leuk/leerzaam om te doen!! ik zou graag is een andere baan dan lelystad willen rijden. de springbulten op lelystad zuigen echt :X niks niet mooi geleidelijk maar in 1 x van vlak naar BAM 45 graden stijl, je klapt er echt op.
 
Idd ligt aan de piloot niet aan de motor.
Tsja het missen van de Lc4 op het circuit, dat was wellicht de mijne. :P

Voor de endurance en een circuitdag vind ik de 450 toch wel een vooruitgang, stuurt lichter.
Daarentegen kan je LC4 meer schakellui rijden.
Oa Sebastiaan. Maar er waren er meer. Ik lees dat ook sommige van hier af en toe present zijn, maar ik heb ze nog niet gezien.
Mss ga ik nog wel eens om...van de andere kant, motor en zijn karakter past wel bij mij!
 
Dagje croix tussen de beginners gaan rijden, kan ook goed.

Doen jullie nog iets speciaals voor de winterstalling?
 
Zijn ze daar niet onwijs met milieu en geluid en zo?

98dB en milieumat
SMT vraagt om het e.e.a. te borgen en opvangbakje.
Komt de veiligheid ten goede.


Niveau bij SMT te hoog? Bedankt voor het compliment denk ik. ;)
Op de vrije training voorafgaande aan de Endurance waren er idd meerdere snelle jongens.
Niet laten afschrikken door teams met vrachtwagens/campers en uitschuifpuien. Het merendeel komt gewoon met een busje of een aanhanger.


Maar per groep zijn er maximal 20 tot 22 man op de baan en voor een circuit als lelystad is dat zeker niet teveel.
Wat betreft die sprongen.... vragen staat vrij, wij zijn er die dag ook om te helpen. Zeker Tom kan je heel wat leren door wat aanwijzingen te geven.

Vd zomer mee naar de Erzgebirgsring, hele dag offroad trainingen van Tom, dag les van Bernd Hiemer en twee dagen vrij rijden. Daarna zijn die sprongen bij Lelystad niets meer dan verkeersdrempels. :)
 
Laatst bewerkt:
98dB en milieumat
SMT vraagt om het e.e.a. te borgen en opvangbakje.
Komt de veiligheid ten goede.


Niveau bij SMT te hoog? Bedankt voor het compliment denk ik. ;)
Op de vrije training voorafgaande aan de Endurance waren er idd meerdere snelle jongens.
Niet laten afschrikken door teams met vrachtwagens/campers en uitschuifpuien. Het merendeel komt gewoon met een busje of een aanhanger.


Maar per groep zijn er maximal 20 tot 22 man op de baan en voor een circuit als lelystad is dat zeker niet teveel.
Wat betreft die sprongen.... vragen staat vrij, wij zijn er die dag ook om te helpen. Zeker Tom kan je heel wat leren door wat aanwijzingen te geven.

Vd zomer mee naar de Erzgebirgsring, hele dag offroad trainingen van Tom, dag les van Bernd Hiemer en twee dagen vrij rijden. Daarna zijn die sprongen bij Lelystad niets meer dan verkeersdrempels. :)
Hmmmm....

Borgen en opvangbakje :?
98 dB ??? Gaat m nie worden nie... -O-
 
Niveau bij SMT te hoog? Bedankt voor het compliment denk ik. ;)
Op de vrije training voorafgaande aan de Endurance waren er idd meerdere snelle jongens.
Niet laten afschrikken door teams met vrachtwagens/campers en uitschuifpuien. Het merendeel komt gewoon met een busje of een aanhanger.

op jullie kalender van afgelopen jaar staat maar 1 vrije training zonder dat de dag erna SMT endurance cup is.
 
Hmmmm....

Borgen en opvangbakje :?
98 dB ??? Gaat m nie worden nie... -O-

borgen is zo gedaan, kwestie van gaatjes boren en stukkie ijzerdraad er doorheen. opvangbakje mag van alles wezen, blikje / flesje o.i.d. als er maar geen vloeistoffen op de baan komen. daar gaat het om.

ik heb ook dubbele akra's, en er is een geluidsmeting geweest tijdens dat ik reed. ik ben niet aan de kant gezet dus dan is het goed ;)
( uiteraard wel met db-killers erin, ik had een paar universelen via internet besteld, als de diameter maar goed is )
 
Laatst bewerkt:
Ok, dus benzine uit de carb halen is niet perse nodig. Meestal rijd Ik Op een mooie winterdag Nog wel een rondje. Staat lekker in verwarmde garage, accu doe ik 1 of 2 keer opladen.

Mijne zijn overal al gaten geboord maar nu zonder borgdraad. Zo en opvangbak, dat moeten alle overlopen dan op aangesloten worden? Zijn die slangen dan wel lang genoeg? Iemand voorbeeld misschien?
 
daar was ik ook bij, ik ben bij zowel smt als mvd geweest. maar ik vond het niveau bij smt te hoog. terwijl ik in de beginners groep zat ( en ja ik weet het gas echt wel te vinden ).
er waren er maar een paar met een auto+aanhangertje met de motor erop. de grote meerderheid kwamen met complete raceteams met campers / vrachtwagens met alles erop en eraan. ik was toen ook bijna de enige met een motor die ook straat legaal is. de rest had bijna allemaal lichte competitie gerichte circuitmachines. ik weet niet of dat altijd zo is bij smt, maar ik denk iig de keren dat ze het circuit een weekend hebben afgehuurd en dan op zaterdag de vrije training hebben en op zondag de wedstrijden.
verder was het wel erg leuk/leerzaam om te doen!! ik zou graag is een andere baan dan lelystad willen rijden. de springbulten op lelystad zuigen echt :X niks niet mooi geleidelijk maar in 1 x van vlak naar BAM 45 graden stijl, je klapt er echt op.
Tja, zo beginnen we allemaal. Maar ben het met je eens. Toen we een jaar of wat geleden veel op Pottendijk in Emmen reden was het makkelijker om in te stappen. Maar kom dan maar op de ene dag zonder Endurance erna. Dan zal het erg meevallen. Dan ligt het niveau aanmerkelijk lager.
De springbulten gaan makkelijker als je er harder tegenaan knalt, maar dat moet je eerst ervaren...en dat is tegennatuurlijk! En de vering niet te soft natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan