smpowah
MF veteraan
nou volgend jaar een keer met zun allen de baan op!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen jaar met paar man naar Lelystad geweest. Was geinig!
Zijn ze daar niet onwijs met milieu en geluid en zo?Afgelopen jaar met paar man naar Lelystad geweest. Was geinig!
Afgelopen jaar met paar man naar Lelystad geweest. Was geinig!
Oa Sebastiaan. Maar er waren er meer. Ik lees dat ook sommige van hier af en toe present zijn, maar ik heb ze nog niet gezien.Idd ligt aan de piloot niet aan de motor.
Tsja het missen van de Lc4 op het circuit, dat was wellicht de mijne.
Voor de endurance en een circuitdag vind ik de 450 toch wel een vooruitgang, stuurt lichter.
Daarentegen kan je LC4 meer schakellui rijden.
Zijn ze daar niet onwijs met milieu en geluid en zo?
Dagje croix tussen de beginners gaan rijden, kan ook goed.
Doen jullie nog iets speciaals voor de winterstalling?
Hmmmm....98dB en milieumat
SMT vraagt om het e.e.a. te borgen en opvangbakje.
Komt de veiligheid ten goede.
Niveau bij SMT te hoog? Bedankt voor het compliment denk ik.
Op de vrije training voorafgaande aan de Endurance waren er idd meerdere snelle jongens.
Niet laten afschrikken door teams met vrachtwagens/campers en uitschuifpuien. Het merendeel komt gewoon met een busje of een aanhanger.
Maar per groep zijn er maximal 20 tot 22 man op de baan en voor een circuit als lelystad is dat zeker niet teveel.
Wat betreft die sprongen.... vragen staat vrij, wij zijn er die dag ook om te helpen. Zeker Tom kan je heel wat leren door wat aanwijzingen te geven.
Vd zomer mee naar de Erzgebirgsring, hele dag offroad trainingen van Tom, dag les van Bernd Hiemer en twee dagen vrij rijden. Daarna zijn die sprongen bij Lelystad niets meer dan verkeersdrempels.
Ik laat altijd de carburateur helemaal leeglopenDagje croix tussen de beginners gaan rijden, kan ook goed.
Doen jullie nog iets speciaals voor de winterstalling?
Volgend jaar weer
Doen jullie nog iets speciaals voor de winterstalling?
Niveau bij SMT te hoog? Bedankt voor het compliment denk ik.
Op de vrije training voorafgaande aan de Endurance waren er idd meerdere snelle jongens.
Niet laten afschrikken door teams met vrachtwagens/campers en uitschuifpuien. Het merendeel komt gewoon met een busje of een aanhanger.
Hmmmm....
Borgen en opvangbakje
98 dB ??? Gaat m nie worden nie...
Ziet er nog nieuw uit! Zelfs de motorex sticker nog erop Gooi die oranje knipperlichtjes aan de voor en achterkant wel zo ver mogelijk weg Ledjes staan veel mooier en je hebt ze in alle vormen
Hoe heb jij die LEDS lekker werkend gekregen?
Of cobalt boortjes. Die houden het zeker.hss boortje
Tja, zo beginnen we allemaal. Maar ben het met je eens. Toen we een jaar of wat geleden veel op Pottendijk in Emmen reden was het makkelijker om in te stappen. Maar kom dan maar op de ene dag zonder Endurance erna. Dan zal het erg meevallen. Dan ligt het niveau aanmerkelijk lager.daar was ik ook bij, ik ben bij zowel smt als mvd geweest. maar ik vond het niveau bij smt te hoog. terwijl ik in de beginners groep zat ( en ja ik weet het gas echt wel te vinden ).
er waren er maar een paar met een auto+aanhangertje met de motor erop. de grote meerderheid kwamen met complete raceteams met campers / vrachtwagens met alles erop en eraan. ik was toen ook bijna de enige met een motor die ook straat legaal is. de rest had bijna allemaal lichte competitie gerichte circuitmachines. ik weet niet of dat altijd zo is bij smt, maar ik denk iig de keren dat ze het circuit een weekend hebben afgehuurd en dan op zaterdag de vrije training hebben en op zondag de wedstrijden.
verder was het wel erg leuk/leerzaam om te doen!! ik zou graag is een andere baan dan lelystad willen rijden. de springbulten op lelystad zuigen echt niks niet mooi geleidelijk maar in 1 x van vlak naar BAM 45 graden stijl, je klapt er echt op.