Hij mag weg voor wat het me gekost heeft, voor een MF-er.Zag hem al op marktplaats staan, denk dat ik van de winter maar op zoek ga naar een 990 smr. Vind die witte kleurstelling toch mooier.
Om eerlijk te zijn vind ik de 950 smr fijner rijden dan de 990. Maar dat zal wel persoonlijk zijn. Ben meer into carbs zullen we maar zeggen.990 smr is sowieso wel even andere koek dan een 950 sm. Als je dat kan ophoesten of doorsparen een optie is, zou ik dat zeker doen
Ik heb altijd het idee dat mijn Duke mij dood wil hebben.Ze zijn wel smooth ja, maar ik hoef niet per se heel soepel. Ik wil het vuur en dat heeft de 990 echt beter dan de 950
Hoe hoog hoort een smt 990 stationair te draaien?
Bij motor op bedrijfstemperatuur doet die van mij rond 1800 Tpm, ik vind fit vrij hoog.
Bekijk bijlage 1424111
Ik heb zaterdag dit ontdekt..
Toch maar eens bellen hoe het met de garantie zit.
Mijn oude T-stuk al in gebruik genomen Tok?
Dacht ik al
Ff demonteren en bij een lokaal constructiebedrijf naar binnen lopen.Bekijk bijlage 1424111
Ik heb zaterdag dit ontdekt..
Toch maar eens bellen hoe het met de garantie zit.
Als ie überhaupt de schroeven nog los krijgt. Die zien er niet losjes uit.Ff demonteren en bij een lokaal constructiebedrijf naar binnen lopen.
Dicht laten lassen of zelf doen.
Daarna goed spanningsvrij monteren, dit laatste is zeer belangrijk!
Ik heb het t stuk compleet met de uitlaten eraan vast gedemonteerd toen ik mijn leo’s ging monteren. Dus die schroeven zou ik laten zitten inderdaad.Als ie überhaupt de schroeven nog los krijgt. Die zien er niet losjes uit.
KTM levert de unit met z'n tegenpartij voor 270 euro... tweedehands zijn ze eigenlijk allemaal versletenIk zoek een goede of een nieuwe.
Voor een KTM 990 Adventure
Voor de lief hebber heb ik nog een KTM SMT (990 tanktas liggen compleet.
Ruilen tegen een 6 pack Palm bier.
greetz Richard