Dan worden ze beide wit want het mengsel word armer.
Maar ga es kijken naar de compressie van de cilinders.
Je krijgt de synchronisatie dus niet goed? Dan kan eigenlijk alleen maar als er een lek is tussen de cilinders en synchronisatienippels (of hoe je die dingen noemt), dus met een cilinder die echt significant minder vacuum trekt. En daar zitten zo ongeveer alleen je kleppen?@Klaas-Marten
Inmiddels weer even bezig geweest. Zelfde idee gehad als jou.
- De O2 sensor met de te hoge waarde is achter. Net als de cilinder met de hoogste druk (minste vacuüm).
- Ik krijg ze niet synchroon gedraaid, volledige uitslag van de stelschroef is niet genoeg Er blijft ca 130 mBar verschil. Of de drukmeters van de KTM kloppen niet (lijkt me stug gezien ze verder wel mooi mee lopen) of er zou toch inlek moeten zijn. Inlaat rubbers zijn al besteld, maarja dat duurt helaas.
- Inmiddels de motor nogmaals gestart. Helaas gaat hij ook nu net als eerst aan de haal, zelfs met de O2 sensors uitgeschakeld. Ik heb nog wel mijn twijfel bij de achterste Lambda sensor, maar ik denk niet dat die de schuldige is van dit probleem.
Ah, nou ja dat dusZwart dus in dit geval...
Ik heb mijn verdenkingen ook een beetje op de kleppen gericht. Morgen eens controleren!
Of je krijgt meer inruil met Akra's erop. Ik ken je redenatie maar in de praktijk maakt het niet zoveel uitOriginele dempers? Die moet je in de schuur leggen voor als je de fiets inruilt, verkoop je je aftermarket uitlaten los. Zo zijn ze niets waard.
Ik mag niks zeggen..
De 890 is gewoon een doorontwikkelde 790. De 790 gaat eruit. Eerst platform testen en dan doorontwikkelen. Dat is een beetje wat KTM de laatste jaren doet.
Kijk eens goed naar de voorvork van die 890smt. En dan vooral het voorspatbord.
Het spatbord is een iets grotere versie van die van de 790. Maar het lijkt ook op mijn smt spatbordIk mag niks zeggen..
De 890 is gewoon een doorontwikkelde 790. De 790 gaat eruit. Eerst platform testen en dan doorontwikkelen. Dat is een beetje wat KTM de laatste jaren doet.
Kijk eens goed naar de voorvork van die 890smt. En dan vooral het voorspatbord.
Goedemorgen lc8 mannen/dames,
Na regelmatig mee lezen toch maar een account aangemaakt. Ik ben Ray uit het Westland en eigenaar van een 2007 Ktm950 sm. Bedankt voor alle gedeelde info alvast
Nee, maar wel die 'functie' voor een week bekleed. En dat gaf mij de mogelijkheid om koffie te drinken op het hoofdkantoor van KTM NL.Waarom mag je niks zeggen ben je een journalist ofzo
Oehhh spannendNee, maar wel die 'functie' voor een week bekleed. En dat gaf mij de mogelijkheid om koffie te drinken op het hoofdkantoor van KTM NL.
Meer nieuws op de eicma
Nou inderdaad, meer nieuws op de EICMA wie had dat kunnen voorspellenOehhh spannend
Nee, maar wel die 'functie' voor een week bekleed. En dat gaf mij de mogelijkheid om koffie te drinken op het hoofdkantoor van KTM NL.
Meer nieuws op de eicma
Kan ook 90cc zijn, de 790 is 799ccMaar betekent dat de 890 100cc meer cilinderinhoud heeft? (T.o.v. de 790)