KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Het gaat over de kleine bouten van panelen dacht ik.
Remschijven / klauwen, blokbouten, brugassen, ed zou ik in staal houden.
 
Precies, simpele boutjes wil ik wel vervangen voor RVS indien nodig maar specifieke zal ik zeker origineel houden :Y
 
Ik heb een stel boutjes uitgedraaid, even ontroest met de dremel, even spuiten met antiroestverf (Rostegal), daarna met spuitbusje zilververf erover. Klaar.
 
Klopt het dat het metaalachtige geluid een soort van compressie beveiliging is? Lijkt alsof er iets aanloopt soms als ik op het blok afrem.
 
Dit weekend een setje MIVV dempers gemonteerd, erggg vet al zeg ik het zelf.
 

Bijlagen

  • 7597BB3C-0A82-43C1-B5F1-D9C08DF5993B.jpeg
    7597BB3C-0A82-43C1-B5F1-D9C08DF5993B.jpeg
    210,2 KB · Weergaven: 12
Stapje voor stapje wordt hij zoals ik hem wil hebben :Y Afgelopen weekend kleine knipperlichten gemonteerd, nu even wachten op een andere relais. Volgende maand wrappen. Ondertussen doorsparen voor een andere skidplate en ergens tussendoor het subrame en achterbrug maar eens langs de poedercoater brengen :Y

Ohja, en andere zijspiegels :/

2020-06-06,15.15.23.jpg
 
Stapje voor stapje wordt hij zoals ik hem wil hebben :Y Afgelopen weekend kleine knipperlichten gemonteerd, nu even wachten op een andere relais. Volgende maand wrappen. Ondertussen doorsparen voor een andere skidplate en ergens tussendoor het subrame en achterbrug maar eens langs de poedercoater brengen :Y

Ohja, en andere zijspiegels :/

Bekijk bijlage 1510424
Ik heb nog een skidplate liggen ....helemaal nieuw.
 
Ik heb nog een skidplate liggen ....helemaal nieuw.

Bedankt voor het aanbod, maar het geld gaat nu waarschijnlijk eerst naar een Garmin XT :X

Stond niet op de planning maar als ik zie wat de XT allemaal kan is het een perfecte machine die mijn TomTom 550 en de tablet voor offroad combineert.

Vanmiddag nog wel deze plaat binnen gekregen. Een origineel KTM product om een roadbook op de 9x0 te plaatsen. Ziet er vet uit, even kijken of ik hem ga gebruiken met de XT of dat hij naar iemand anders gaat.
IMG_20200610_195719.jpg

IMG_20200610_192820.jpg


Daarnaast ook nog een eerste opzet gekregen voor de wrap maar ben er nog niet helemaal blij mee dus die is terug voor een aanpassing :Y Hij is me the druk aan de voorkant.

wrapped bike left.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan