KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

thnx!

Ik heb ze een mail verstuurd omdat ik de onderdelen niet in de zoeklijsten terug kon vinden, hopende dat ze er aan kunne komen!
 
Deze partnummer hangen er bij
Goedemiddag!

vanmiddag helaas een schuivertje gemaakt en wat materiele schade opgelopen... (toch een bevestiging dat goede kleding zéér belangrijk is :})

ik ben op zoek naar een andere passagiers voetsteun rechts ( Part nr: 625 03 049 000) en de plastic kap waar de handvatten voor de passagier aan zitten (part nr: 625 08 018 000)

Heeft iemand of weet iemand waar ik deze onderdelen kan bestellen?
Kan ze namelijk niet zo snel vinden op de ktm shop...

Alvast bedankt!

Zij hebben hem met partnummer 60003051000 & 6250801800030A (weet niet of het onderdeel de juiste is, weet niet precies welk onderdeel je bedoelt). Ik heb nu gezocht naar de 950 SM uit 2006 die op hun site staat.
 
Goede avond
Sinds een maand of 2 ben ik ook eindelijk de trotse bezitter van een sm950 😁😁
Ik heb na bijna 8 jaar verschillende r1’s en 5 jaar zac gereden er totaal geen spijt van👌🏻
wat een machine zeg

nou is mijn vraag heeft er iemand de Gouden tip waar ik afdek plaatjes kan kopen om de sas af te doppen? Of zijn die het zelfde als de nieuwe duke? En zijn der beetje standaard afstellingen voor de carbs na andere dempers of moet ie dan echt naar de testbank?

vast bedankt
Gr Danny Schut
 
  • Leuk
Waarderingen: TPOD
Sinds gisteren eigenaar geworden van een 990SMT :)
Moet hier en daar nog wat aan gedaan worden (daar was de prijs ook naar) maar in de basis een prima fiets.
Roestige blokbouten en hier en daar een krasje. Testritje verliep prima. Ook al viel het met bakken uit de hemel.

Zal t.z.t een foto plaatsen.
 
Ik zoek ook nog een throttle tube/gasrolbuis en originele handkappen
Mocht iemand iets hebben liggen
 
Laatst bewerkt:
Als dat het is noem ik het niet ''Moet hier en daar wat aan gedaan worden'' _O-
Handvatverwarming met losse draden
Eigenaar wist niet eens dat het erop zat
Accubak gedeelte zit aan 1 kant los
Nieuw lampje in koplamp
Hier en daar wat bekabeling die niet netjes vast zit


Nu bezig met olie vervangen, luchtfilter (bmc) reinigen, remvloeistof. Standaard zaken dus...
Even remmerij controleren en schoonmaken

Ik zoek ook nog een oranje achterveer
Bij die wat erop zit is de lak aardig aan het bladeren.
 
Handvatverwarming met losse draden
Eigenaar wist niet eens dat het erop zat
Accubak gedeelte zit aan 1 kant los
Nieuw lampje in koplamp
Hier en daar wat bekabeling die niet netjes vast zit


Nu bezig met olie vervangen, luchtfilter (bmc) reinigen, remvloeistof. Standaard zaken dus...
Even remmerij controleren en schoonmaken

Ik zoek ook nog een oranje achterveer
Bij die wat erop zit is de lak aardig aan het bladeren.

Ik heb nog een oranje veer liggen. Stuur maar pm.
 
Ik zal eens uitzoeken of deze identiek is.
Ik zoek ook nog een rechter spiegel. Deze is een beetje lam.
 
Nou hier is hij dan.
Voornamelijk Ducati gereden ivm motor karakter. En nooit echt een fan van de KTM modellen geweest. Maar dat blok zeult aardig door van de 990. Zit niet echt een dip in het vermogen...blijft gaan. En klimt rap in toeren. Positief verrast!

IMG_20200702_192301.jpg
 
Mooi man! En die banden doen het goed in het zand? Ik zoek nog goeie banden die mijn onkunde kunnen verbloemen ;). En op ‘t asfalt?
 
Anakee Wilds doen het erg goed! Niet veel mul zand tegengekomen maar het zand wat ik tegen kwam was erg goed te doen. Tempo lag een stuk hoger dan met de Scout K60, dat was dramatisch. De Anakee's had ik op 1.5 bar en zelfs op asfalt met 1.5 was de grip echt top! Dimme smeerstrepen als je met gas erop de bocht uit kwam :Y Dikke lol had ik ermee *O*

Met dit tempo zijn ze na 1500km wel pleite (achter) maar fuck it :+
 
Net de voorwiel lagers van mijn 990 Adventure vervangen. Leken wat aan te lopen, wiel er uit, waren nog goed, toch maar preventief vervangen.
Het ietswat aanlopen bleef. Dus remklauwen er af gehaald (1 voor 1 en omgekeerd). Beide lijken ietswat aan te lopen. Remblokjes er uit, alle bewegende delen (excl plunjers uiteraard) geborsteld en in de kopervet gezet. Deed wel iets, maar nog niet het gehoopte resultaat.

Het loopt allemaal niet ernstig aan ofzo, maar gezien hij naast een bijna nieuwe motor staat moet dit ook weer als nieuw gaan aanvoelen. Waar zouden jullie het zoeken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan