KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Ik dacht ik doe even een interesse peiling hier onder de liefhebbers. Hij komt voorlopig niet op marktplaats dus grijp je kans ;)

Mijn 950 Adventure uit 2003 is op zoek naar een nieuwe eigenaar. Ik wil een 701 Supermoto kopen.

Specs:
37.xxx km
Hoog voorspatbord
Heidenau K60 banden met veel profiel
Stalen remleidingen
Leovince dempers
Vele delen zwart gespoten oa kuipwerk(glanst mooi), swingarm, klauwen en voorvork.
KTM Ergo zadel
Nieuwe Lithium Accu(-3 kg)
LED knippers
LED achterlicht
LED strip en lampen in voorlicht
KTM alu handkappen
Kettingset in goede staat

Start en loopt goed, heb er afgelopen half jaar zo'n 5000km mee gereden.

De motor heeft geen onderhoudshistorie(wel handleiding erbij) omdat de vorige Belgische eigenaar hem zelf onderhouden heeft en dit helaas niet heeft bijgehouden.

Staat nu op Zilveren SM wielen(inc schijven+tandwielhouder) die eventueel bij de motor te koop zijn voor 500 euro.

Vraagprijs zonder SM wielen 5500 euro, met 6000. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag.

Bekijk bijlage 1816482
Mooie fiets om te zien zo!

Wat is de diameter van de SM-wielen en past dit 1-op-1? Mogelijk geïnteresseerd in de wielen, mocht je die los verkopen uiteraard.
 
Iemand hier ervaring met de hyperpro veren voor de voorvork van een Adventure?
Zijn die stugger over het hele gebied of enkel onderin?
 
Als het progressieve veren zijn dan gaat de veerconstante omhoog bij verder inveren en wordt hij dan dus ook stugger.
De vraag is dus of ze progressief zijn :)

1666875073727.png

Als windingen op elkaar komen te liggen bij inveren dan doet dat stuk niet meer mee en wordt het totaal stugger.
 
Ik dacht ik doe even een interesse peiling hier onder de liefhebbers. Hij komt voorlopig niet op marktplaats dus grijp je kans ;)

Mijn 950 Adventure uit 2003 is op zoek naar een nieuwe eigenaar. Ik wil een 701 Supermoto kopen.

Specs:
37.xxx km
Hoog voorspatbord
Heidenau K60 banden met veel profiel
Stalen remleidingen
Leovince dempers
Vele delen zwart gespoten oa kuipwerk(glanst mooi), swingarm, klauwen en voorvork.
KTM Ergo zadel
Nieuwe Lithium Accu(-3 kg)
LED knippers
LED achterlicht
LED strip en lampen in voorlicht
KTM alu handkappen
Kettingset in goede staat

Start en loopt goed, heb er afgelopen half jaar zo'n 5000km mee gereden.

De motor heeft geen onderhoudshistorie(wel handleiding erbij) omdat de vorige Belgische eigenaar hem zelf onderhouden heeft en dit helaas niet heeft bijgehouden.

Staat nu op Zilveren SM wielen(inc schijven+tandwielhouder) die eventueel bij de motor te koop zijn voor 500 euro.

Vraagprijs zonder SM wielen 5500 euro, met 6000. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag.

Bekijk bijlage 1816482
Heel mooi ding, als ik niet al zoveel rommel had staan...
 
Oke... Maar zijn de progressieve veren van Hyperpro nou gelijk de eerste cm al stijver dan wat er origineel in zit...?
dat is afhankelijk van wat je wil :+ je kan ze bij een specialist zo laten maken en/of instellen zoals jouw eigen specifieke wensen zijn.
 
dat is afhankelijk van wat je wil :+ je kan ze bij een specialist zo laten maken en/of instellen zoals jouw eigen specifieke wensen zijn.
En ik maar denken dat Hyperpro er maar 1 aanbood. Daar zijn ze nl heel expliciet in _O-

Hyperpro wil niks vertellen buiten dat ze progressief zijn en ''beter'' dan origineel. Met die informatie verschaffing ben ik inderdaad lekker naar de concurrent waar ik wel mag weten wat ik bestel.
 
Vorige week het rattennest achter de koplamp netjes gemaakt. De grootste klos bedrading achter/onder de kvs overflow weggewerkt en daarbij zoveel mogelijk gesorteerd en getaped. Daarna draden dashboard, contact, knipperlichten en accessoires (netjes) verlengt en van AMP Superseal connectors voorzien.

D0AF09FF-1F07-41E4-B809-FF280B7D2DE4.jpeg486E41D5-C311-4348-972D-A8A2A3D1C4D7.jpeg8480D482-343A-42E3-9F93-430C7DBE791C.jpeg
 
Vraagje: hoe merk je dat het tijd is voor een nieuwe slave cilinder?
Ik merkte dat hij slecht van 1 naar 2 schakelde op lage snelheid. Toen het dekseltje van de pomp afhaald en de olie(royal blood) zat er er een paar 100km in en die zag er uit al motor olie. Dus toen wist ik genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: TPOD
Vraagje: hoe merk je dat het tijd is voor een nieuwe slave cilinder?
Dan denk je eerst, gut wat schakelt ie licht...en effe later schakelt (bijna) niet meer. Leuk als tussen de file door naar huis moet 8-)
Dat gezegd hebbende, bij mij gebeurde het bij m'n eerste LC8 (950AdvS) na 10.000km, mijn huidige SMT staat op 40.000km en rijd nog met de ori.
Niet te druk over maken, op vakantie altijd een fles slaolie meenemen, kom je ook verder in geval van nood:P en ook wel handig bij het koken.
 
  • Leuk
Waarderingen: TPOD
Mijn ori is rond de 85K gegaan. Toen reed hij met ingeknepen koppeling tegen de Pyreneeën omhoog.
Minerale blokolie in gedaan en thuis maar vervangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: TPOD
Vandaag een origineel zadel gekocht. Tijd om de ergo seat mooi op te bergen. Dit ziet er toch veel beter uit.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221105-145928_Gallery.jpg
    Screenshot_20221105-145928_Gallery.jpg
    185,8 KB · Weergaven: 22
Ik dacht ik doe even een interesse peiling hier onder de liefhebbers. Hij komt voorlopig niet op marktplaats dus grijp je kans ;)

Mijn 950 Adventure uit 2003 is op zoek naar een nieuwe eigenaar. Ik wil een 701 Supermoto kopen.

Specs:
37.xxx km
Hoog voorspatbord
Heidenau K60 banden met veel profiel
Stalen remleidingen
Leovince dempers
Vele delen zwart gespoten oa kuipwerk(glanst mooi), swingarm, klauwen en voorvork.
KTM Ergo zadel
Nieuwe Lithium Accu(-3 kg)
LED knippers
LED achterlicht
LED strip en lampen in voorlicht
KTM alu handkappen
Kettingset in goede staat

Start en loopt goed, heb er afgelopen half jaar zo'n 5000km mee gereden.

De motor heeft geen onderhoudshistorie(wel handleiding erbij) omdat de vorige Belgische eigenaar hem zelf onderhouden heeft en dit helaas niet heeft bijgehouden.

Staat nu op Zilveren SM wielen(inc schijven+tandwielhouder) die eventueel bij de motor te koop zijn voor 500 euro.

Vraagprijs zonder SM wielen 5500 euro, met 6000. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag.

Bekijk bijlage 1816482
Ik ben oriënterend. Ik kom graag met je in contact. Groetjes
 
Hier ook wat met de electra gerommeld, de motor voorzien van led knippers en meteen een alarm licht knop er bij geknutseld :)
Zit nu lekker vol boven de koplamp
2022-11-10_163814.png


Nu alleen nog wat doen met de tank kappen, aangezien de oranje kleur niet nagemaakt kan worden omdat het metallic look er in geperst lijkt te zijn volgens 2 verschillende verf leveranciers bij de schade hersteller. en 1x kap laten spuiten levert te veel kleurverschil op '(
Dus even kijken welke nieuwe kleur wel mooi is
 
Terug
Bovenaan Onderaan