Heb je recent fotootje van je SE? Benieuwd hoe die er nu bij staat.
Het hebt even geduurd maar nu in de gelegenheid geweest om poser foto's in het zonnetje te maken.
En het speledingetje van mijn vriendin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je recent fotootje van je SE? Benieuwd hoe die er nu bij staat.
Het hebt even geduurd maar nu in de gelegenheid geweest om poser foto's in het zonnetje te maken.
En het speledingetje van mijn vriendin.
Goed punt weet ik inmiddels na dagje Brabant... Nu maar op 'standaard' gezet. Kijken of dat beter gaat. Maar advies is altijd welkomRijd maar eens in de Ardennen
Ik zit net boven standaard richting sportGoed punt weet ik inmiddels na dagje Brabant... Nu maar op 'standaard' gezet. Kijken of dat beter gaat. Maar advies is altijd welkom
Ik wil daar ook een keer rijden, maar dan met gids. Toktok! Harry op sleeptouw, gezellig
hehe ik hou me aanbevolen.
Zo te lezen rij je weer Tok? Geheel hersteld?
Ik zit net boven standaard richting sport
Mocht iemand geïnteresseerd zijn in een ktm 950 sm met circa 32d km op de teller. Ik overweeg om de mijne te verkopen. Vorig jaar grondig nagekeken en nieuwe remschijven gemonteerd. Alle milieuzooi is afgedopt, loopt remt en schakelt als een gek. Ik moet er nog een advertentie voor maken. Vraagprijs 5000 euro.
Bekijk bijlage 1379838
Reden verkoop: na een 4, 1 en 2 cilinder wil ik nu een 3 cilinder proberen in de zoektocht naar de grootste funbike.
Misschien wel ja, maar daar kom je maar op 1 manier achter. Ik mis een beetje het vertrouwen om hem echt plat te gooien, komt deels doordat je zo hoog zit. Vering staat ook nog niet helemaal lekker dus dat is misschien de oorzaak. Ook de hele korte versnellingen steekt een beetje, je blijft maar schakelen en ik heb een pols die snel opspeelt. Tenslotte door de motorrem ga ik eigenlijk altijd wat langzamer een bocht in dan dat ik eigenlijk zou willen.De grootste funbike ga je verkopen nu, tenminste dat is mijn ervaring/bescheiden mening.
Ja Harry, weer helemaal hersteld, verleden vrijdag de SMR weer eens uitgelaten...ging perfect. Heel misschien einde van het jaar nog die plaat eruit maar dat zie ik dan wel weer...
Het hebt even geduurd maar nu in de gelegenheid geweest om poser foto's in het zonnetje te maken.
....
En het speledingetje van mijn vriendin.
...
Mocht iemand geïnteresseerd zijn in een ktm 950 sm met circa 32d km op de teller. Ik overweeg om de mijne te verkopen. Vorig jaar grondig nagekeken en nieuwe remschijven gemonteerd. Alle milieuzooi is afgedopt, loopt remt en schakelt als een gek. Ik moet er nog een advertentie voor maken. Vraagprijs 5000 euro.
Bekijk bijlage 1379838
Reden verkoop: na een 4, 1 en 2 cilinder wil ik nu een 3 cilinder proberen in de zoektocht naar de grootste funbike.
Ja zijn bij de laatste bandenwissel nog gecontroleerd. En toen had ik het probleem al.Schijven wel goed?
Golvend effect zit niet in de blokken hoor. Schijf hoeft niet krom te zijn, meestal komt het door oneven afzet van remblok-materiaal op het oppervlak van de schijf.Heren vraagje over de remblokjes voor. Wil dit weekend ze gaan vervangen want heb een beetje golvend effect met remmen.
Zijn er verschillen tussen de standaard geleverde van ferodo of toch gaan voor de brembo
Ga niet voor organisch maar voor gesinterd
Heren vraagje over de remblokjes voor. Wil dit weekend ze gaan vervangen want heb een beetje golvend effect met remmen.
Zijn er verschillen tussen de standaard geleverde van ferodo of toch gaan voor de brembo
Ga niet voor organisch maar voor gesinterd
Reinig eerst de schijven eens met thinner, dan is het waarschijnlijk al goed...pas wel op voor je lak...
Hoe kun je evt controleren of je wiel lager kapot is.Waarom zou je het risico willen lopen met Thinner in de buurt van je velgen?
Remreiniger vind ik dan een stuk betere keus.
Denk overigens niet dat schoonmaken iets oplevert aan een golvend effect in je remmen.
Ik zou eerst gewoon de voorkant optillen, het wiel draaien en de schijf controleren op wapperen. Schijf moet namelijk vrij lopen van de klauwen/blokken. Hoor je een diepe constante veeg, zou ik de klauwen eens goed schoonmaken van binnen/reviseren. Hoor je die veeg maar ééns per rotatie is je schijf toch krom, of je wiellager kapot of wat dan ook.
Op hoop van zege dingen gaan vervangen ben ik niet zo'n groot voorstander van
Hoe kun je evt controleren of je wiel lager kapot is.