Duke Nukem
MF veteraan
- 8 dec 2007
- 3.870
- 2.409
Er zijn er inderdaad niet veel van. Heb nu een 950S GO!! en een 990R . En de oranje 990 gaat straks de verkoop in, want 3 is net wat teveel van ‘t goeie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat de 950 Adv S ‘03 uit je signature? Zo ja, stuur maar een berichtje met een prijs die je in gedachten hebt
al een ander ruitje geprobeerd?Als jij nou mijn 950S overneemt*, koop ik die SE wel
*dat meen ik niet helemaal, zoveel meegemaakt samen Wat ik wel weet, is dat ik een beetje klaar ben met de windsituatie op de 950S
Een aantalal een ander ruitje geprobeerd?
SMT 990 ook niet te doen met 1,92. Korte ruit en goede doppen gaat nog enigszins, maar minder dan ik zou willen.Fijn, voor mij niet voor jullie, om te lezen dat ik niet de enige ben die niet met ruiten overweg kan. Mijn 950SM en LC4 kon ik dagen vol gas op de snelweg mee rijden, doppen in, wind recht in je gezicht. Geen probleem. Maar iets met een ruit zoals mijn 390 Adventure of een GS oid, nope, verschrikkelijk.
Trust me, I tried that...
dan hoef je alleen dit nog ff te proberen en dan heb je alles gehad
Heb dat een keer gehad met de 1190 adv, die ik te leen had van motorcenter Venlo toen mijn SMR een grote beurt moest hebben. Ik wist niet wat aan me was eenmaal op de snelheid. Gestopt bij het eerstvolgende tankstation, aan die ruitverstelling lopen stellen, het was kut en bleef kut ivm die turbulentie, was zo erg dat rammelen dat ik de borden amper scherp kon lezen. Dan zit ik liever vol in de wind, tot 150kmh is dat prima te doen, ook voor langere tijd eenmaal gewend/getrained.Ik heb met het standaard ruitje en een simpel ritje op en neer naar Limburg echt koppijn na de rit. En dan gebruik ik otoplastieken met de zwaarste filters, het is ook gewoon het gerammel van je hoofd en zo. Als ik even ga staan met m'n hoofd in vrije lucht is het zoveel beter. Ik ben heel serieus bezig met het idee de complete voorkant om te bouwen naar iets zonder windbescherming, alleen dat heeft nogal wat om het lijf.
Ik begrijp echt niet dat dit soort halfslachtig schermpje de voorkeur heeft van velen. Niet één van die fly-screen dingen is daadwerkelijk beter, train gewoon je nek ff of zo. Het is dat de KTM verder zo'n geniaal ding is, maar die ruit stoort me sinds dag 1.
Ik zou eens proberen verticaal zagen, halfweg de 'T' van 'KTM'. Je hebt er al een mooie lijn staan die je met je zaagblad kan volgenTrust me, I tried that...
Standaard... da's compleet kut.
Bekijk bijlage 1558093
Half afgezaagd... soort van te doen.
Bekijk bijlage 1558095
En compleet eraf (meer kan niet, dat is gewoon de voorkuip) is nog het beste. Maar doordat alles alsnog zo hoog zit (nav, bijvoorbeeld) nog steeds turbulentie.
Bekijk bijlage 1558094