Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, sorry.
Yep, R1200RT heb ik ook gehad (zie één van die foto's). Dat is wel te doen, maar dat ding vond ik niks om andere redenenIk dacht dat ik de enige was man, ik heb misschien wel met meer dan 200 verschillende motoren gereden, en heb maar 2 keer een ruit gehad die ik ok vond en die was van een RT, zo'n elektrisch verstelbare muur van plastic voor je en die van mijn DR800S. Voor de rest had ik inderdaad, staand op de motor een betere ervaring. En ik reed uren op een dag op bv een LC4 SM, LC8 SM of een XT550
Je zegt het grappend, maar alles voor de tanks eraf is wel de kant die ik op wilIk zou eens proberen verticaal zagen, halfweg de 'T' van 'KTM'. Je hebt er al een mooie lijn staan die je met je zaagblad kan volgen
Klopt, daardoor werkte de luchtstroom op de BMW ook wel oké. Het roostertje van de Adventure is hartstikke nep, en er is niet echt ruimte om lucht achter het ruitje te geleiden...Wat enkele motoren ook hebben is bewuste luchtopeningen (RAM air achter) die de onderdruk achter de ruit opheffen, zou je daar niet wat mee kunnen?
Er zit een luchthapper onder koplamp, misschien kun je die naar boven leiden? Beetje creatief met karton om te testen :p
De geintjes op dit soort aut... eeh motoren werken volgens mij wel, juist de drukverschillen voor en achter de ruit wat verkleinen:
Bekijk bijlage 1558121
Schuberth C3... werkt prima in vrije lucht, misschien niet helemaal top in turbulentie. Ik ben ook "vrij lang" (1.90) en heb een vrij hoog zadel. Maar ik zit zeker niet boven het gedoe.Heb je wel een goeie helm? Zonder allerlei frutsels er op? Ik heb eigenlijk helemaal niet zo’n last van de wind. Maar ik ben vrij lang en zit met m’n harses boven het turbulente gedoe, misschien helpt dat ook.
De ABS op de 990 Adv is gewoon ruk, ik heb nu de zekering er maar uit getrokken zodat ik m niet elke rit uit hoef te zetten.@Duke Nukem wat doet die s-spec vering precies? En hoeveel hoger wordt de motor er van? En waarom zou je de ABS pomp verwijderen?
Ik ben van plan om in het voorjaar een 950/990 te kopen dus ben me vast een beetje aan het oriënteren.
Ik heb hem nog wel, binnenkort misschien over. Het is een beetje gedoe met tanken, maar op punten waar het anders spannend wordt erg fijn om te hebben. Zit niet in de weg verder