Ben ik toch niet de enige, maar dat ligt bij mij niet aan de accu, vrees ik. Ik rijd gewoon te weinig en ben te laks me laden...Is je laadspanning wel in orde dan als je a-merk accu's toch ook vrij snel om zeep helpt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben ik toch niet de enige, maar dat ligt bij mij niet aan de accu, vrees ik. Ik rijd gewoon te weinig en ben te laks me laden...Is je laadspanning wel in orde dan als je a-merk accu's toch ook vrij snel om zeep helpt?
U bent zeker de leukste thuis.Als de zonneklep niet merkbaar is...wat heb je er dan aan?
Dacht juist dat je daardoor wat minder last had van de zon
Mijn standaarden zijn veel beroerder dan gemiddeld helaas. Sinds 2015 last van tinnitus als gevolg van gehoorschade.Met een sterk genoege nek lukt het bij 240 ook. Cool wil ik nog wel in meegaan, maar hoe zit het met herrie? Er is altijd wel iemand wiens standaarden laag genoeg zijn om te zeggen dat iets prima gaat
Sinds ik de hele kuip eraf gesloopt heb hoor ik op de snelweg nul windruis meer, ik heb een beetje moeite te geloven dat dat met een klep ook zo zou zijn… schuberth C3 hier trouwens.
Heeft de Adv standaard al stalen remleidingen? Anders is dat zeker aan te raden.Goedemorgen!
Even tijdje afwezig geweest, wel een motor, geen tijd voor hier (of geen vragen... )
Nu een KTM 950 Adventure in bezit, in unieke Crispy design.
Akraas en handvatverwarming als optie. Wat een heerlijk apparaat!!
Vraagje; al mijn eerdere motoren hadden serieus meer remkracht (logisch, andere type motor). Maar... hoe kan ik dit toch effectief aanpakken?
De klauwen trek ik los, nieuwe blokken er in, remvloeistof verversen en ontluchten.
Maar, er kan ook een andere rempomp op? Ik las op ADVdriver iets van een early 90's Yamaha of een GS1200 onderdeel?
Heeft er iemand hier ervaring? Thanks!
Daniël
Welke motobatt accu heb jij er nu inzitten? Ben namelijk op zoek naar een goede vervanger van de Yuasa die er nu inzit.De originele Yuasa hield het in mijn SMT 2 jaar vol, de vervangende MotoBatt begint inmiddels aan zijn 7de jaar (of niet de SMT nog niet gestart sinds vorig jaar oktober ). Mocht ie er geen zin meer in hebben dan komt er weer in Motobatt in.
Harder knijpenGoedemorgen!
Even tijdje afwezig geweest, wel een motor, geen tijd voor hier (of geen vragen... )
Nu een KTM 950 Adventure in bezit, in unieke Crispy design.
Akraas en handvatverwarming als optie. Wat een heerlijk apparaat!!
Vraagje; al mijn eerdere motoren hadden serieus meer remkracht (logisch, andere type motor). Maar... hoe kan ik dit toch effectief aanpakken?
De klauwen trek ik los, nieuwe blokken er in, remvloeistof verversen en ontluchten.
Maar, er kan ook een andere rempomp op? Ik las op ADVdriver iets van een early 90's Yamaha of een GS1200 onderdeel?
Heeft er iemand hier ervaring? Thanks!
Daniël
Een MBTX9U.Welke motobatt accu heb jij er nu inzitten? Ben namelijk op zoek naar een goede vervanger van de Yuasa die er nu inzit.
Remmen is angstGoedemorgen!
Even tijdje afwezig geweest, wel een motor, geen tijd voor hier (of geen vragen... )
Nu een KTM 950 Adventure in bezit, in unieke Crispy design.
Akraas en handvatverwarming als optie. Wat een heerlijk apparaat!!
Vraagje; al mijn eerdere motoren hadden serieus meer remkracht (logisch, andere type motor). Maar... hoe kan ik dit toch effectief aanpakken?
De klauwen trek ik los, nieuwe blokken er in, remvloeistof verversen en ontluchten.
Maar, er kan ook een andere rempomp op? Ik las op ADVdriver iets van een early 90's Yamaha of een GS1200 onderdeel?
Heeft er iemand hier ervaring? Thanks!
Daniël
De MBTZ14S heeft de zelfde maat en is 30CCA en 0.7Ah sterker. Als hij al onderbemeten is dan werken die is 190CCA al een stukje beter dan 160CCAEen MBTX9U.
DOT4 en DOT 5.1 zijn uitwisselbaar en zal geen probleem geven. Wegblijven bij DOT5 zonder iets achter de komma.Even een vraagje:
Ik wil de remvloeistof van mijn SMT vervangen, maar ben niet helemaal zeker of er DOT4 of DOT5.1 in gaat. Op de deksel van het reservoir staat USE ONLY DOT4, maar in de handleiding staan beide types voorgeschreven. Aangezien ik het vervang, maakt het dan wat uit wat ik erin gooi? Of heb je kans dat er nog oude remvloeistof achterblijft dat zich vermengt met de nieuwe?
Exact.DOT4 en DOT 5.1 zijn uitwisselbaar en zal geen probleem geven. Weblijven bij DOT5 zonder iets achter de komma.
Net met de 990 bij de garage geweest en het lijkt of het ook olie lekt bij de waterpomp. Dus alsof het de andere kant op lekt (bij meeste lees ik namelijk dat de kvs in de olie komt).
Is dit een ander symptoom voor iets of kan het zijn dat de olie druk hoger is waardoor het de andere kant door de keerring komt?
laat uit voorzorg sowieso de revisie doen.
Dat is dus precies zo'n situatie waarin je even een minuut je licht aan moet zetten voor hij wil werkenNiet gek geprijsd inderdaad.
Ik heb nu ca een jaar een lithium accu van JMT. Start een stuk beter.
Moet alleen wel zeggen dat t van t winter even beroerd was. Dan heb ik m ook wel een paar keer gestart en niet mee gereden. Toen ik m mee wilde (na een paar weken niet starten) moest de auto accu er aan te pas. Was ook min 5 oid.
Ik dacht meer ik leg 1500 neer en laat gewoon een complete beurt uitvoeren. Zodat ik zeker weet dat ik qua onderhoud weer op een 0 punt kan beginnen. (Nadeel van 2e hands, je moet maar hopen dat het allemaal netjes is gedaan)Alweer? Of is dit naar aanleiding van hetzelfde garagebezoek als onderstaande? Heb je ze de opdracht gegeven de waterpomp te reviseren (en impliciet gehoopt dat dit de lekkage zou fixen) of letterlijk opdracht gegeven de lekkage op te lossen?
Goed schoonmaken, talkpoeder op het blok, rondje rijden. Spoor volgen. Wat het kost hangt nogal af van wat er stuk is, maar als je bereid bent 1500 euro te betalen voor een olielekje en een beurt wil ik wel even kijken.