Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu een keer een revisiesetje gemonteerd. Dat schijn je een paar keer te kunnen doen voordat je de pomp helemaal moet vervangen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.Iemand ervaring met revisie koppelingshendel? Mijne blijkt boven bij de master lek te zijn.... of pakken jullie meteen een nieuwe pomp?
Wat voor kilometerstand heb je er op staan dan?Ik heb nu een keer een revisiesetje gemonteerd. Dat schijn je een paar keer te kunnen doen voordat je de pomp helemaal moet vervangen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik heb wel eens gezocht naar een vervangingspomp (ander merk of type die niet periodiek stuk gaat), maar heb geen makkelijke vervanging kunnen vinden behalve een exemplaar op ali-express, maar ik betwijfel of die kwalieit dan beter is.
Ik ga nu altijd op reis met een revisiesetje in de tas...
Ik had uiteindelijk 2 setjes gebruikt in uiteindelijk 97.000kmWat voor kilometerstand heb je er op staan dan?
Ik heb nooit koppel problemen gehad
Mijn eerste SMR geen problemen gehad (gestolen met ca 28k op de teller, meen ik), 2e ging stuk rond 25k.Wat voor kilometerstand heb je er op staan dan?
Ik heb nooit koppel problemen gehad
Hmm, de mijne heeft bijna de 60.000 aangetikt. Dan zou het toch wel een keer tijd worden... Nu trek ik er wel elk jaar verse vloeistof doorheen, dat zal vast helpen .Ik had uiteindelijk 2 setjes gebruikt in uiteindelijk 97.000km
Zal bij mij om het jaar ververst zijn denk ik. Scheelt denk ik dat onze 950 ook veel gebuikt werd voor woonwerk en dus geregeld file rijden. Wordt de koppelingshendel natuurlijk ook meer gebruikt.Hmm, de mijne heeft bijna de 60.000 aangetikt. Dan zou het toch wel een keer tijd worden... Nu trek ik er wel elk jaar verse vloeistof doorheen, dat zal vast helpen .
Mijn master is helaas bij de vorige eigenaar door Beun en Zn 'gemaakt', hierdoor kon ik de hele master vervangen. Ik heb de master vervangen door een Brembo RCS pomp aangezien die de helft kost van een originele. Het is dan alleen even zoeken naar andere spiegels of zo'n extra steun voor het stuur en een plekje voor de choke kabel (als je 950 rijdt).Iemand ervaring met revisie koppelingshendel? Mijne blijkt boven bij de master lek te zijn.... of pakken jullie meteen een nieuwe pomp?
Een binnenlagertrekker gebruiken, bv. zoiets:Iemand nog een handig tip om het lager uit de ontstekingscover te krijgen? In de oven gooien?
Ik heb de carbs er in zijn geheel afgehaald en voor de rest niet uit elkaar gehaald. Vent tubes zeggen mij zo niets (niet zo'n carb specialist), hoe/wat/waar moet ik dan naar kijken?Heb je de vlotterbakken los gehad en heb je de vent tubes wel goed (vrij) weer terug gehangen? Klinkt op de video te arm voor zover ik kan beoordelen.
Kijk, dat zou mooi zijn! Daar zal ik na het weekend naar kijken. Bedankt manEr hangen 2 slangen onder de carbs die de vlotterkamer ventileren, misschien zitten die geknikt, dan duurt het even voor de kamers weer vollopen.
Deze moeten wel vrij kunnen ademen, soms zit er nog een t-stuk/klep tussen en soms niet, ze zorgen nog wel eens voor problemen.
Nee helaas niet, staat niet bepaald comfortabel maar het is beter dan zitten. Ik zal eens voor risers gaan kijken en hoop dat iemand nog antwoord geeft op je vraag hoe dat op straat rijdt...Heb je risers voor je stuur? Staand (als ik pijn in mijn kont krijg op een lange rit) zit voor mij het stuur altijd net te laag...
Al een paar keer overwogen om risers te kopen, maar vraag met af of de stuurpositie dan niet raar is als je gewoon zit. Anyone...?
Waar was dit?Gisteren heb ik de 950SM eens op onverhard uitgeprobeerd en dat viel me niets tegen, zelfs op de sportbandjes was het beter te doen dan ik had verwacht.
Voor de liefhebbers van beeldmateriaal (en voor mezelf) heb ik wat gefilmd:
In het hoge noorden, Friesland. Bij Eestrum, Oostermeer en Harkema in de buurt om wat preciezer te zijn.Waar was dit?
In het hoge noorden, Friesland. Bij Eestrum, Oostermeer en Harkema in de buurt om wat preciezer te zijn.
Kut, op een Fazer 1000...Nee helaas niet, staat niet bepaald comfortabel maar het is beter dan zitten. Ik zal eens voor risers gaan kijken en hoop dat iemand nog antwoord geeft op je vraag hoe dat op straat rijdt...