zumo 590 is die wat ik heb gekocht maar daar zit zo'n afsluitbare drager bij die je op het stuur zet.
daar zit volgens mij die kabel bundel aan
waar zit dat kapje dan waar je me de uitdraai van had gestuurd??
of zit dat er over heen?
trouwens zie dat je een garmin/tom tom op het stuur hebt zitten.
waar heb je die vastgezet als ik mag vragen.
Nu nog op deze:
[afbeelding]
Binnenkort op een......
KTM 990SMR
Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een SMR en nu dan eindelijk gevonden! Op "advies" van Zen en Toktok speciaal gekeken voor '10 of '11 model. Het is dan ook een ´11 geworden
Bij aflevering nieuwe banden en beurt volgens fabrieksschema. Daarnaast wordt SAS en EPC verwijderd/uitgeschakeld.
Direct een vraag, ik lees her en der over de 2nd butterfly (vlinderklep). Is dit ook softwarematig uit te zetten of moet dit hardwarematig gebeuren?
Zodra ik de 990SMR heb zal ik wat foto´s posten!
Nu nog op deze:
[afbeelding]
Binnenkort op een......
KTM 990SMR
Ben al een tijdje aan het rondkijken voor een SMR en nu dan eindelijk gevonden! Op "advies" van Zen en Toktok speciaal gekeken voor '10 of '11 model. Het is dan ook een ´11 geworden
Bij aflevering nieuwe banden en beurt volgens fabrieksschema. Daarnaast wordt SAS en EPC verwijderd/uitgeschakeld.
Direct een vraag, ik lees her en der over de 2nd butterfly (vlinderklep). Is dit ook softwarematig uit te zetten of moet dit hardwarematig gebeuren?
Zodra ik de 990SMR heb zal ik wat foto´s posten!
wil dit weekend de garmin gaan opbouwen,
maar als ik het goed begrijp zit er bij de smt achter het kapje een aansluiting voor 12 volt.
nu heb ik wel een flinke kabelboom aan die garmin hangen met constante plus er dergelijke.
Degen die ook een garmin hebben waar hebben jullie die kabels allemaal gelaten??
Bedankt voor de tips, wel een prijzig om de motor te laten keuren vóór aanschaf?
(nog steeds goedkoper dan m'n bekeuring van laatst haha .... )
Ook vinden dealers het met een testrit misschien niet tof dat je een hele dag weg bent voor keuring?
Kan hem eens e-mailen en vragen naar zijn ervaringen met b.v. KOBO motoren of tips en tricks waar naar te kijken bij zo'n SMT.
Dacht misschien zijn hier ook mensen die een goed woord hebben over KOBO, of andere aanraders.
Met goede vrijdag wil ik in ieder geval naar de KTM-orange day in Ermelo, al wel aangemeld om ook een nieuwe KTM te testen. Lees en hoor alleen goede verhalen over die zaak (André Motors).
Bedankt voor de tips, wel een prijzig om de motor te laten keuren vóór aanschaf?
(nog steeds goedkoper dan m'n bekeuring van laatst haha .... )
Ook vinden dealers het met een testrit misschien niet tof dat je een hele dag weg bent voor keuring?
Kan hem eens e-mailen en vragen naar zijn ervaringen met b.v. KOBO motoren of tips en tricks waar naar te kijken bij zo'n SMT.
Dacht misschien zijn hier ook mensen die een goed woord hebben over KOBO, of andere aanraders.
Met goede vrijdag wil ik in ieder geval naar de KTM-orange day in Ermelo, al wel aangemeld om ook een nieuwe KTM te testen. Lees en hoor alleen goede verhalen over die zaak (André Motors).
Bedankt voor de tips, wel een prijzig om de motor te laten keuren vóór aanschaf?
(nog steeds goedkoper dan m'n bekeuring van laatst haha .... )
Ook vinden dealers het met een testrit misschien niet tof dat je een hele dag weg bent voor keuring?
Kan hem eens e-mailen en vragen naar zijn ervaringen met b.v. KOBO motoren of tips en tricks waar naar te kijken bij zo'n SMT.
Dacht misschien zijn hier ook mensen die een goed woord hebben over KOBO, of andere aanraders.
Met goede vrijdag wil ik in ieder geval naar de KTM-orange day in Ermelo, al wel aangemeld om ook een nieuwe KTM te testen. Lees en hoor alleen goede verhalen over die zaak (André Motors).
Blijf weg bij Kobo. Kutbedrijf met incompetente werknemers en niet-uitgevoerde, wel-gefactureerde werkzaamheden.
Hebbes! Donderdag mijn 1090 Adventure opgehaald bij Mulders Motoren in Veendam. PP ergozadel een stuk laten verlagen door een zadelmaker uit de buurt, de vorkpoten 10mm door de kroonplaten laten zaken en de veervoorspanning een stuk teruggeschroefd zodat ik beter met de voeten bij de grond kan (1.70m). Rijdt geweldig, stuurt erg licht (nimble & agile, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen), maar toch ook heel strak en stabiel, en ik ben vooral ook blij verrast door het soepele motorkarakter. Deze machine heeft zelfs meer souplesse dan mijn oude Superduke 1290R (terug naar 50 in de zes en dan weer accelereren is geen probleem). Erg blij mee.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is nog niet compleet trouwens. Naast de kofferset (even thuisgelaten), de handvatverwarming en het oranje 45-tands achtertandwiel komen er nog oranje crashbars op en de zwarte Akrapovic. De foto's van de configurator geven een aardig beeld van hoe het moet worden. Als de rest binnen is (Akra had 4 weken levertijd) post ik nog wel een plaatje van mijn eigen fiets.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zit er nog niet op, maar dit YouTube filmpje geeft een rechtstreekse vergelijking. Hij klinkt iets donkerder, zwaarder dan het origineel. De DB-killer is er niet zomaar even uit te schroeven hoorde ik van de dealer (is een kwestie van uitboren dus), maar dat vind ik niet erg, ik ben niet van de loud pipes. Heb hem vooral omdat het een stuk mooier is, zeker ook de bijbehorende carbon kapjes, en omdat ie 3 kilo lichter is.Die zwarte Akrapovic ziet er zeer fraai uit; past mooi de kleurstellingHoe is het geluid ?
Je ziet namelijk wel eens dat ze 1 van de 2 db-killers verwijderen, weet niet of dat nu nog zo "simpel" gaat.
Hebbes! Donderdag mijn 1090 Adventure opgehaald bij Mulders Motoren in Veendam. PP ergozadel een stuk laten verlagen door een zadelmaker uit de buurt, de vorkpoten 10mm door de kroonplaten laten zaken en de veervoorspanning een stuk teruggeschroefd zodat ik beter met de voeten bij de grond kan (1.70m). Rijdt geweldig, stuurt erg licht (nimble & agile, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen), maar toch ook heel strak en stabiel, en ik ben vooral ook blij verrast door het soepele motorkarakter. Deze machine heeft zelfs meer souplesse dan mijn oude Superduke 1290R (terug naar 50 in de zes en dan weer accelereren is geen probleem). Erg blij mee.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is nog niet compleet trouwens. Naast de kofferset (even thuisgelaten), de handvatverwarming en het oranje 45-tands achtertandwiel komen er nog oranje crashbars op en de zwarte Akrapovic. De foto's van de configurator geven een aardig beeld van hoe het moet worden. Als de rest binnen is (Akra had 4 weken levertijd) post ik nog wel een plaatje van mijn eigen fiets.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gefeliciteerd! Wat Molenaar al zegt : die zwarte Akra staat hem goed!Hebbes! Donderdag mijn 1090 Adventure opgehaald bij Mulders Motoren in Veendam.
[afbeelding]
lijkt op de 1050, alleen met meer eindschot in de toerenHebbes! Donderdag mijn 1090 Adventure opgehaald bij Mulders Motoren in Veendam. PP ergozadel een stuk laten verlagen door een zadelmaker uit de buurt, de vorkpoten 10mm door de kroonplaten laten zaken en de veervoorspanning een stuk teruggeschroefd zodat ik beter met de voeten bij de grond kan (1.70m). Rijdt geweldig, stuurt erg licht (nimble & agile, zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen), maar toch ook heel strak en stabiel, en ik ben vooral ook blij verrast door het soepele motorkarakter. Deze machine heeft zelfs meer souplesse dan mijn oude Superduke 1290R (terug naar 50 in de zes en dan weer accelereren is geen probleem). Erg blij mee.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is nog niet compleet trouwens. Naast de kofferset (even thuisgelaten), de handvatverwarming en het oranje 45-tands achtertandwiel komen er nog oranje crashbars op en de zwarte Akrapovic. De foto's van de configurator geven een aardig beeld van hoe het moet worden. Als de rest binnen is (Akra had 4 weken levertijd) post ik nog wel een plaatje van mijn eigen fiets.
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt, die 1050 had ik al een paar keer proefgereden, en de 1090 is qua rijwielgedeelte nagenoeg onveranderd (en dus erg goed). Maar het motortje is werkelijk grandioos verbeterd, dat is na nog maar 340 km te hebben gereden al onmiskenbaar.lijkt op de 1050, alleen met meer eindschot in de toeren
Effe volledig off topic...zit MotoGP te kijken op Eurosport, daar komt (veel te vaak) een reclame voorbij van een Suzuki GSX750S man man man wat een blaartrekkende treurnis is dat zegwerkelijk zielig en dan ook nog een vertaling van Frans naar Engels die gedaan is door een 6jarige
Ik ben niet in markt voor zo'n fiets maar als ik hem zou hebben zou ik me dood schamen en alle bewijs daarvan op het web onmiddelijk verwijderen.