vandaag bij het RDW in waddinxveen geweest om de motor van een kenteken te voorzien. Na het frame nummer gecontroleerd te hebben was de keurmeester klaar met zijn keuring, de enige opmerking was ''een nieuwe motor hoeft niet verder bekeken te worden. na bij de douane geweest te zijn voor de bpm was ik klaar. Via de mail krijg ik het bpm bedrag te horen en op welk nummer het overgemaakt dient te worden (in het verleden kon dit kontant betaald worden, waardoor de aanvraag sneller ging)
Via een grote omweg weer naar huis met een tijdelijk kenteken, wat een heerlijk kanon is dit, schakelen super, als een mes door boter. (heb totaal geen probleem met schakelen) het enige wat ik als hinderlijk ervaar is dat het stationaire toerental hoog is, ik denk +- 1400 / 1500 rpm dit vind ik erg hoog.
Tevens heb ik een gas grip oranje van een rc8R besteld zodat het allemaal wat gemoedelijker gaat, wat mij wel opviel is dat de rc8 geen stadmotor is, maar als je eenmaal gas kan geven super!!
gaaf hoor
Weet iemand wat het normale stationaire toerental is en is dit met TuneECU 2.0 aan te passen?