Ah okay, gewoon de akra mapping. Die is sowieso al niet perfect voor jouw decat uitlaat (je hebt de originele voorbochten nog denk ik?), dus ik verwacht weinig problemen als je een volledige originele pijp eronder zet.
Mocht je nog twijfelen kan je ook vrij makkelijk de standaard mapping terug zetten en naar believen terug naar de akra wisselen als dat beter bevalt.
De standaard uitlaat is een reflectie demper, dus daar zit weinig tot geen dempingswol in maar werkt door het geluid te weerkaatsen op diverse shotjes in de uitlaat.
Enig idee of bij jou echt alleen de cat eruit gehaald is of dat er nog meer shotjes of zelfs helemaal leeg is gehaald? Want dan maakt ie gewoon echt veel herrie namelijk.
Nu is de standaard uitlaat al niet echt stil, maar ik zou zeggen dat de decat 'm wel wat luider maakt. Maar hoeveel durf ik niet te zeggen.
Nog mazzel dat je door mocht rijden. Op zolder kreeg ik 1 waarschuwing en moest ik bij het meetpunt van het gas anders mocht ik naar huis...
Overigens zijn uitlaten van onze motoren en geluidsmetingen op circuits een moeilijk punt. Er zit gewoon weinig ruimte onder de motor om eem groot genoeg demper te plaatsen.
Als je echt zeker wilt zijn dat je én stil bent, lichter én een uitlaat hebt die meer vermogen geeft moet je naar kijken of Rob (RVF750R hier op het forum) nog uitlaten bouwt (er is iemand geweest die cup races met een RC8R met Rob's uitlaat reed) of naar een akra twin systeem gaan kijken (2 dempers aan de zijkant).