KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Eindelijk de vrouw des huizes zo ver gekregen, hij mag binnen staan! :P
IMG_20211024_162408.jpg
 
Het is veel olie wisselen ja, maar met de 450 alleen op straat was dat echt niet elk uur nodig.

Ho ik praat weer eens uit mijn anus. Elke 13 uur, dat is wel logisch ja.
 
Gisteren even de schijven laten checken. Af fabriek schijven hadden links geen afwijking maar de rechter schijf had toch wel vervorming. Nu maar eens oriënteren op een aftermarket set. Tips van jullie kant?
 
Gisteren even de schijven laten checken. Af fabriek schijven hadden links geen afwijking maar de rechter schijf had toch wel vervorming. Nu maar eens oriënteren op een aftermarket set. Tips van jullie kant?
Wat Hubertje al zegt. Voordat je iets nieuws monteert, ff goed afbramen en zorgen dat 't goed glad is, anders trekt je nieuwe schijf ook krom.

Misschien KTM Power Parts schijven? Is dat iets?
 
Motomaster flames? Zien er vet uit en de powerparts van Galfer ook. Was meer op zoek naar ervaringen met eventueel deze schijven.

Montagepunten gisteren gechecked en die waren gewoon netjes en ok.
Ik heb er de Motomaster flames op zitten.
Maar zoals ik al eerder schreef, is het 1e setje óók krom getrokken.
Dat kwam doordat de montage punten niet netjes waren schoon gemaakt voor de montage van de schijven....... da's dus een punt van aandacht.
Mocht je toch weer originele schijven willen...... ik nog 2 sets nieuwe in de verpakking liggen.
 
Gisteren even de schijven laten checken. Af fabriek schijven hadden links geen afwijking maar de rechter schijf had toch wel vervorming. Nu maar eens oriënteren op een aftermarket set. Tips van jullie kant?
Rembo HPK T-drive, kost wat maar dan heb je ook echt wat 💪🏼
 
Even een ander vraagje hè? Kan je eigen de Maximaal gereden topsnelheid ook instellen op je display onder favorieten? Heb die functie eigenlijk nog nergens gevonden. Heb trouwens een gen1
 
Even een ander vraagje hè? Kan je eigen de Maximaal gereden topsnelheid ook instellen op je display onder favorieten? Heb die functie eigenlijk nog nergens gevonden. Heb trouwens een gen1
Altijd handig als je wordt staande gehouden, vanwege een snelheid overtreding.
Nee..... zit er gelukkig niet op.
Wel op m'n TomTom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan