KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Net terug van Goedhart, ze hebben alle software geüpdatet en de Akra map geïnstalleerd, rijd egt erg goed ben zeer tevreden met het systeem.
Nu nog ff wachten op de magic box uit Griekenland zodat ook de knipperlichten weer werken😋
 
Wat een shitdag.
Zit de halve week al uit te kijken naar een droge zaterdag om lekker te gaan sturen maar het weer besliste anders.
Best veel regen gevallen in leiden en omgeving.
Misschien morgen dan maar.
 
Wat een shitdag.
Zit de halve week al uit te kijken naar een droge zaterdag om lekker te gaan sturen maar het weer besliste anders.
Best veel regen gevallen in leiden en omgeving.
Misschien morgen dan maar.
Balen. Hier in Brabant was het gelukkig droog. Heb m'n SDGT naar Van Gerven in Bergeijk gebracht voor z'n 15.000 km beurt, kon meteen gecombineerd worden met z'n jaarlijkse beurt :)
 
15.000 km beurt en een jaarlijkse beurt....... wat gaan ze allemaal doen , dan ??
Ik bedoelde dat vanwege behoud van de garantie m'n fiets minstens één keer per jaar een kleine beurt moet krijgen. 15.000 km is ook een kleine beurt. Dus ipv 2 losse kleine, wordt dat nu gewoon één kleine beurt :)
 
billenknijp moment , ff snel rondje doen......mtc fail , motor lampje aan en noodloop .
was mijn stekkertje van lamba sonde bij schokbreker los . 🤔 ingeklikt probleem opgelost , beast weer ok !
 
Zal het zelfde zoniet beter als het akra systeem.
Ik ga , als mijn motor wat meer heeft gelopen , op de bank.
Ik merk wel dat hij vanaf 4000 rpm echt feller is
 
Net terug van Goedhart, ze hebben alle software geüpdatet en de Akra map geïnstalleerd, rijd egt erg goed ben zeer tevreden met het systeem.
Nu nog ff wachten op de magic box uit Griekenland zodat ook de knipperlichten weer werken😋
Wat is de Magic Box uit Griekenland ????????? Grieks vuur ????
 
Wat is de Magic Box uit Griekenland ????????? Grieks vuur ????
wanneer je de akra map laat instaleren door je dealer zal je motor niet meer starten, Ktm moet aan the eu normen voldoen en met het akra systeem voldoen ze dan niet meer (geluid en milieu zooi) de uitlaat is volgens ktm enkel voor op het circuit....

wanneer je alle knipperlichten los koppelt start de motor pas, ik heb nu tijdelijk al de knipperlichten losgekoppeld.

met de Magic box, deze is door een griek ontwikkeld, deze komt tussen alle knipperlichten en een 4 adrige stekker onder het zader gekoppeld werkt alles weer, tijdens het starten werken je knipperlichten niet, loop de motor werken ze weer. ook als de motor uit staat werken ze gewoon, alarm en gevarenlichten werken dan ook weer.

dit in het kort over de box
 
Terug
Bovenaan Onderaan