KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Eindelijk!

Helaas waren op de duo cover en spiegels de accessoires nog niet binnen dus dat is nog meer om naar uit te kijken :] *O*


IMG-20210911-WA0029.jpg
IMG-20210911-WA0019.jpg
 
Gefeliciteerd! Wat heb je nog voor accessoires in de bestelling staan?
 
Gefeliciteerd! Wat heb je nog voor accessoires in de bestelling staan?
SC projects SC1-R demper in carbon, carbon voorspatbord, air ducts, carbon koppeling en ontsteking covers, tail tidy en korte hendels.
Hopelijk zijn die nog op tijd binnen voor de 1000km beurt.

Daarnaast nog een nieuwe (carbon) helm gezien mijn huidige al 8 jaar mee gaat, sidi rex laarzen en ktm motor sneakers.
 
Na 5000 fijne km op de Rosso 4s gaan er volgende week s22s onder m'n gen 2. Wil die een keer proberen, maar ik was zeer te spreken over de rossos. Levensduur was te verwachten 😆
 
SC projects SC1-R demper in carbon, carbon voorspatbord, air ducts, carbon koppeling en ontsteking covers, tail tidy en korte hendels.
Hopelijk zijn die nog op tijd binnen voor de 1000km beurt.

Daarnaast nog een nieuwe (carbon) helm gezien mijn huidige al 8 jaar mee gaat, sidi rex laarzen en ktm motor sneakers.
Nice, carbon wachttijden zijn intens op het moment volgens mij😑
 
Ik heb nog nooit Rosso's gehad, maar toen ik de eerste kilometers met S22's reed vond ik ook dat ze niet supersnel insturen. Dat is echter een kwestie van ff wennen. Na een poosje merk je dat als je gewoon wat meer je gewicht erin gooit, dat ze toch heel snel van kant wisselen.

Oh, en remmend de bocht in met de S22's is vrij bizar... Gewoon heel veel grip :Y
 
Merkgenoten! vorig weekend ben ik eigenaar geworden van deze KTM SD1290R *O*
Vraagje, ik ben van plan om volgende week een aantal dagen naar Duitsland te gaan met de motor en wil graag het originele uitlaatsysteem terug monteren om problemen met oom agent te voorkomen.
Kan iemand mij vertellen of het originele uitlaatsysteem zonder problemen terug gezet kan worden i.c.m. Akrapovic mapping die er momenteel in zit?

Hoor graag!


WhatsApp Image 2021-09-13 at 13.18.42.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan