Handige kerel!Met de std demper
Bekijk bijlage 1676925
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Handige kerel!Met de std demper
Bekijk bijlage 1676925
Uitlaat zal denkt ik niet giga veel uitmaken, de Akrapovic map die is veel rijker, daardoor echt een verbetering.Hoeveel merkbaar/meetbaar is het verschil met het volle systeem ten opzichte van de standaard rioleringspijpen eigenlijk?
Doe mij maar de TuneECU tijden als ik het zo hoorUitlaat zal denkt ik niet giga veel uitmaken, de Akrapovic map die is veel rijker, daardoor echt een verbetering.
Maar de mapping geladen moet je ook weer de knipperlichten voor het starten even loskoppelen ( daar heb ik de oplossing voor)
Maar alles bij elkaar is het zeker een verbetering
YepOk, het is een Gen 2 (vanaf 2017), dus met enkel een andere demper al een stuk meer (zwaarder) geluid?
Ja dat waren nog eens tijden met de good old RC8Doe mij maar de TuneECU tijden als ik het zo hoor
Dan moet je de akra map bij je dealer laten inladen.En wat als ik nu voor een Decat ga? Kan een AR set via marktplaats kopen (demper + decat). Moet ik dan nog rekening houden met zaken? Ik denk aan sensoren en andere mapping? Of is het gewoon monteren en gaan?
Mijn motor zou de akra map moeten hebben ja.Je heb de Akrapovic mapping?
Misschien werken deze anders, bij de Akrapovic map zou je de knipperlichten uit/ los moeten koppelen ( anders start de motor niet) misschien hebben jou knipperlichten geen weerstand, je kan dus starten… geeft hij daarom de foutmelding aan.
Ik heb nog risoma’s van ktm liggen, ook deze moeten uitgeschakeld worden voor het starten ( startmotor draait gewoon niet) maar geven geen foutmelding.
Ik heb een box geïnstalleerd ( maak ze nu zelf) zodat de knipperlichten tijdelijk uitgeschakeld worden.
Decat + AR "demper", volgens mij maakt dat wel een giga asociale bak herrie.En wat als ik nu voor een Decat ga? Kan een AR set via marktplaats kopen (demper + decat). Moet ik dan nog rekening houden met zaken? Ik denk aan sensoren en andere mapping? Of is het gewoon monteren en gaan?
Daar ben ik ook bang voor. Dus heb toch maar een Akra met e-keur besteld voor op standaard systeem. Geen decat dus voor nu.Decat + AR "demper", volgens mij maakt dat wel een giga asociale bak herrie.
klopt, en de melding wegMijn motor zou de akra map moeten hebben ja.
ik had er iets over gelezen maar dacht eerst dat het onzin was.
Jouw verklaring waarom de motor nu wel start met knipperlichten klinkt wel logisch. Ik zal binnenkort wel eens proberen met de originele knipperlichten, dan zou hij als het goed is niet meer starten.
Goeie keus, heb hiervoor ook zo een open SC geval gehad en vond het heel blikkerig klinken, zeker geen mooi geluid.Daar ben ik ook bang voor. Dus heb toch maar een Akra met e-keur besteld voor op standaard systeem. Geen decat dus voor nu.
Heb ik ook gedaan...... het ding gaat als een kogelIk heb dan toch na een jaartje de knoop door gehakt en een rottweiler airbox stage 2 kit besteld met een extra velocitiy stack.
Ik ga bij Tovami eerst een 0 run doen op de huidige motor (met volledige akra en akra mapping). Dan de airbox installeren en daarna een weekje later de boel laten afstellen bij Frederiks, direct op de ECU geschreven. Kan niet wachten
Dan geef je haat toch,.... je knuppeltje in handenZojuist een eerste duo ritje gemaakt met de SDR (en eerste motor ritje ooit voor mijn vriendin). Via Bloemendaal gereden en bij Zandvoort een ijsje gegeten. Door gereden voor nog een ijsje in Noordwijk waar nog een zwarte 1290 langs kwam. Iemand van hier?
Met duo rijden was wel even wennen, ze is net te klein om goed haar handen op de tank af te steunen dus ik heb been/rug spieren getraind
Ik rijd elk weekend in het ZeeuwseTovami is hier om de hoek, mocht iemand er langs gaan laat even weten. Wel leuk om een ritje te doen.