KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Heeft de gen 2 geen abs ringen nodig voor de km teller correctie? En wat zijn de voor en nadelen van het permanent open zetten van de klep van de demper?
 
Mijn motor is als het goed is weer in orde, wat de reden van het olie lek is weet ik nog niet maar ik verwacht dat het enkel de NAKS was.

Ik heb de dealer meteen gevraagd of ze het moment van de "tire pressure low" warning kunnen aanpassen naar <2 bar in plaats van de huidige <2,3 bar, weten jullie of dit software matig aan te passen is? (gen 3)
 
Mijn motor is als het goed is weer in orde, wat de reden van het olie lek is weet ik nog niet maar ik verwacht dat het enkel de NAKS was.

Ik heb de dealer meteen gevraagd of ze het moment van de "tire pressure low" warning kunnen aanpassen naar <2 bar in plaats van de huidige <2,3 bar, weten jullie of dit software matig aan te passen is? (gen 3)
Ja dat laatste is mogelijk
 
Zijn er mensen die mij kunnen helpen.
Me radiator is lek... Dont ask me how, het lek bevind zich aan de achterzijde van de radiator (tankzijde).

Anyway... Zonder koeling is natuurlijk geen optie. Een nieuwe kost al snel 495 euro...

Iemand misschien een adresje voor reparatie? 2de hands?

Super bedankt alvast!

Aad
 
Zijn er mensen die mij kunnen helpen.
Me radiator is lek... Dont ask me how, het lek bevind zich aan de achterzijde van de radiator (tankzijde).

Anyway... Zonder koeling is natuurlijk geen optie. Een nieuwe kost al snel 495 euro...

Iemand misschien een adresje voor reparatie? 2de hands?

Super bedankt alvast!

Aad
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220523-105820_Chrome.jpg
    Screenshot_20220523-105820_Chrome.jpg
    67,6 KB · Weergaven: 18
  • Leuk
Waarderingen: zen
Met al die radiatoren die kapot gaan, zou je toch verwachten dat er toch ook aftermarket radiatoren gemaakt zouden worden…..
 
Kan ik iemand blij maken met deze 60mm dop? Deze heb je nodig om die gigantische wielmoer op het achterwiel los te krijgen.

IMG_20220524_134840.jpg


IMG_20220524_134849.jpg
 
Kan ik iemand blij maken met deze 60mm dop? Deze heb je nodig om die gigantische wielmoer op het achterwiel los te krijgen.

Bekijk bijlage 1764186

Bekijk bijlage 1764187
Ik ging laatst banden laten wisselen... Met de 8 bar compressor moesten we wel echt heel erg ons best doen om dat kreng los te krijgen :o

Vermoed dat ze vorig jaar bij de KTM dealer in Oostenrijk een 13 bar compressor hadden gebruikt, dus hij zat waarschijnlijk met minstens 230 Nm vast :X
 
Ik ging laatst banden laten wisselen... Met de 8 bar compressor moesten we wel echt heel erg ons best doen om dat kreng los te krijgen :o

Vermoed dat ze vorig jaar bij de KTM dealer in Oostenrijk een 13 bar compressor hadden gebruikt, dus hij zat waarschijnlijk met minstens 230 Nm vast :X
Los draaien met een momentsleutel....... nooit problemen mee gehad
 
Voorgeschreven is 250Nm toch ?
Ik gebruik deze icm. een 1/2"" wringijzer.
 

Bijlagen

  • 20180823_164239.jpg
    20180823_164239.jpg
    143,7 KB · Weergaven: 36
Laatst bewerkt:
Ik ging laatst banden laten wisselen... Met de 8 bar compressor moesten we wel echt heel erg ons best doen om dat kreng los te krijgen :o

Vermoed dat ze vorig jaar bij de KTM dealer in Oostenrijk een 13 bar compressor hadden gebruikt, dus hij zat waarschijnlijk met minstens 230 Nm vast :X
Da's mooi want hij moet met 250 vast :P
 
  • Leuk
Waarderingen: R0y.
Heb je een foto hoe het er uit ziet als je tanktas er ook op zit. Ik heb een Daypack van SW Motech.
 
Terug
Bovenaan Onderaan