Rcgzantvoo
MF'er
Hi, iemand hier toevallig nog ABS ringen voor de Gen 1 om de afwijking van de snelheidsmeter mee te kunnen corrigeren? Gr Rick
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als er een gedetailleerde tekening van is kunnen we ze wellicht zelf (laten) maken. Ik kan vrij goed overweg met 3d tekensoftwareEn als deze ergens te bestellen zijn hou ik mij ook wel aanbevolen!
Volgens mij lever je dan in op koppel bij lage toeren en je motor zal niet meer door een geluidskeuring komen.En wat zijn de voor en nadelen van het permanent open zetten van de klep van de demper?
Ja dat laatste is mogelijkMijn motor is als het goed is weer in orde, wat de reden van het olie lek is weet ik nog niet maar ik verwacht dat het enkel de NAKS was.
Ik heb de dealer meteen gevraagd of ze het moment van de "tire pressure low" warning kunnen aanpassen naar <2 bar in plaats van de huidige <2,3 bar, weten jullie of dit software matig aan te passen is? (gen 3)
Zijn er mensen die mij kunnen helpen.
Me radiator is lek... Dont ask me how, het lek bevind zich aan de achterzijde van de radiator (tankzijde).
Anyway... Zonder koeling is natuurlijk geen optie. Een nieuwe kost al snel 495 euro...
Iemand misschien een adresje voor reparatie? 2de hands?
Super bedankt alvast!
Aad
Kan alleen de dealer dat of kan iemand dat zelf en zo ja, hoe dan?Ja dat laatste is mogelijk
Bij heeft de dealer het gedaanKan alleen de dealer dat of kan iemand dat zelf en zo ja, hoe dan?
Ik ging laatst banden laten wisselen... Met de 8 bar compressor moesten we wel echt heel erg ons best doen om dat kreng los te krijgenKan ik iemand blij maken met deze 60mm dop? Deze heb je nodig om die gigantische wielmoer op het achterwiel los te krijgen.
Bekijk bijlage 1764186
Bekijk bijlage 1764187
Los draaien met een momentsleutel....... nooit problemen mee gehadIk ging laatst banden laten wisselen... Met de 8 bar compressor moesten we wel echt heel erg ons best doen om dat kreng los te krijgen
Vermoed dat ze vorig jaar bij de KTM dealer in Oostenrijk een 13 bar compressor hadden gebruikt, dus hij zat waarschijnlijk met minstens 230 Nm vast
Da's mooi want hij moet met 250 vastIk ging laatst banden laten wisselen... Met de 8 bar compressor moesten we wel echt heel erg ons best doen om dat kreng los te krijgen
Vermoed dat ze vorig jaar bij de KTM dealer in Oostenrijk een 13 bar compressor hadden gebruikt, dus hij zat waarschijnlijk met minstens 230 Nm vast
Heb je een foto hoe het er uit ziet als je tanktas er ook op zit? Ik heb een Daypack van SW Motech. Gaat dat passen?Ik heb de Garmin XT op de Gen 3 bevestigd met de Evotech steun, Deze is er ook voor de TTBekijk bijlage 1762301
Oh, nou dan zat ie nog veel vaster dan ik dachtVoorgeschreven is 250Nm toch ?
Ik gebruik deze icm. een 1/2"" wringijzer.
Momentsleutels kun je, dacht ik tenminste, beter alleen gebruiken om iets mee vast te zetten. Dingen ermee losmaken gaan ze alleen maar eerder kapot van. Is ook totaal zinloos om voor losdraaien een momentsleutel te pakken toch.Los draaien met een momentsleutel....... nooit problemen mee gehad