Dát is sowieso geen gek ideeKoop de GT.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dát is sowieso geen gek ideeKoop de GT.....
Ik heb juist de stepjes voor aflevering in de hoge stand laten zetten. Op de SD990 had ik na een crash er ook een iets lager stuurtje op gezet en vooral met sportiever rijden vind ik het heerlijk.Effe wat anders.
Ik heb onlangs een proefritje op de SDR 3.0 gedaan.
Wat me opviel was de sportieve zit op dit model....... stuur staat ten opzichte van de 2.0 een stuk lager en verder weg.
Ook de steps staan sportiever.
Heft iemand van jullie dit probleem aangepakt en opgelost ????
Heb ik ook gehad op m'n 2017 SDGT.Dit weekend naar de Eiffel geweest. Ik merkte dat na een tijdje het koppelen minder makkelijk gaat, vooral in z'n vrij zetten wordt heel lastig maar ook terug naar 2 moet met wat meer geweld. Het lijkt alsof hij niet helemaal meer ontkoppeld. Ik vermoed lucht in het systeem, dit wordt bevestigd door als ik een paar keer pomp met de hendel en deze een paar keer laat schieten (trucje van Youtube) dat het koppelen weer perfect gaat. De koppeling ontkoppelt dan ook veel eerder ipv op het laatste stukje.
Iemand een idee of dit een bekend probleem is en hoe dit op te lossen?
Dank, helaas bij mij geen garantie meer. Motor staat nu toch bij de monteur voor een achterwiel met behoorlijk wat speling. De lagers zijn versleten, is ook een bekend probleem onder de Superduke rijders schijnt (had op internet al eea gevonden).Heb ik ook gehad op m'n 2017 SDGT.
De cilinder bij je hendel trekt valse lucht en moet vervangen worden.
Was een bekend probleem en bij mij in 2018 onder garantie vervangen.
De eerste generatie heeft last van slecht afwatering. In de behuizing waar de drie lagers in zitten zit een gat voor de afwatering. In de achterbrug zit echter geen gat waardoor het water in de behuizing, bij de lagers blijft.Dank, helaas bij mij geen garantie meer. Motor staat nu toch bij de monteur voor een achterwiel met behoorlijk wat speling. De lagers zijn versleten, is ook een bekend probleem onder de Superduke rijders schijnt (had op internet al eea gevonden).
3. Niet door de regen rijdenVan wat ik heb gelezen is het aan te raden om:
1. Het water regelmatig weg te laten lopen door het lekgat boven de opening van de sleuf in de achterbrug te roteren, zie deze video:
2. Een gaatje boren in de achterbrug, zie: KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!
Maar dan slijt de band minder hard.3. Niet door de regen rijden
Idd. waarschijnlijk de mastercilinder maar lees ook onderstaande eens door, is een simpel klusje.Dit weekend naar de Eiffel geweest. Ik merkte dat na een tijdje het koppelen minder makkelijk gaat, vooral in z'n vrij zetten wordt heel lastig maar ook terug naar 2 moet met wat meer geweld. Het lijkt alsof hij niet helemaal meer ontkoppeld. Ik vermoed lucht in het systeem, dit wordt bevestigd door als ik een paar keer pomp met de hendel en deze een paar keer laat schieten (trucje van Youtube) dat het koppelen weer perfect gaat. De koppeling ontkoppelt dan ook veel eerder ipv op het laatste stukje.
Iemand een idee of dit een bekend probleem is en hoe dit op te lossen?
Die was ik aan het zoeken, tenminste, in dit topic is exact hetzelfde voorbij gekomen maar kreeg het met mijn zoektermen niet gevonden.Idd. waarschijnlijk de mastercilinder bij maar lees ook onderstaande eens door, is een simpel klusje.
Modbreak:
Ongefundeerde opmerking weggehaald
Slechte ervaring ermee bij die zaak?
Zie voorgaande bericht.Slechte ervaring ermee bij die zaak?
Ja die is aan de prijs en die chromen pootjes passen niet echt bij mn nightrider bike. Dit kan er ook makkelijk af voor een goproBike PenR verkoopt navigatiesteun voor gen 3 die boven het dashboard komt.
Geëmigreerd naar NZ? Gaaf zeg!Hi allemaal,
lange afwezigheid gehad van MF, maar nu terug. Wel vanuit Nieuw-Zeeland. Over een paar weken 2022 Super Duke ophalen
Yes we wonen hier sinds een paar weken idd!Geëmigreerd naar NZ? Gaaf zeg!
Als ik daar zou wonen kwam er bij mij sowieso een crosser of een lichte adventure in de garage
Super gaaf man, ben jaloersYes we wonen hier sinds een paar weken idd!
Er zijn veel offroad mogelijkheden hier, maar ook echt prachtige wegen met zo een uur lang zonder onderbreking bochten rijden. Als 1e motor iig voor een wegmotor gekozen maar wie weet wat er in de toekomst bij komt