Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan moet je je rechterhand af en toe iets meer naar beneden draaienIk kom altijd helemaal tot rust op mijn superduke 1290
Dat doe ik wel,soms met het voorwiel van de grond,maar gek genoeg geeft mij dat rust,vissen doe ik niet daar word ik zenuwachtig vanDan moet je je rechterhand af en toe iets meer naar beneden draaien
De dag dat je vrouw voorstelt om een zijspan aan de motor te hangen dien jij de scheidingspapieren in?ik ook, maar dat is vooral omdat mijn 3 kinderen niet achterop kunnen en in mijn oren toeteren
dit is natuurlijk ook wel het geval, ik moet binnenkort voorkomen omdat ik geflitst ben, even aan de gas gedraaid om niet door rood te willen rijden, maar dik gescheten omdat er een snelheidscamera stond, van 50 naar 100 stelt echt niks voor voor het machien, ben je direct, ook zonder te schakelen . Fulbat FLTZ14S Lithium-Ion Motoraccu, deze besteld, ben eens benieuwdJe kan met de 1290 heel goed rustig rijden, maar rustig rijden was in mijn geval nog steeds veel te hard. Als ik mij voor nam om eens een keer rustig aan te doen op een leuke binnendoor weg, was het een paar keer opschakelen en je hebt zo 130-140 op de klok staan....en je hebt het niet door....zo makkelijk gaat het. Totdat ik midden dit jaar met de 1290 (nieuwe gen3) een zwaar ongeluk kreeg met een snelheid van 60kmh. Motor technisch total loss....dat ik denk....wat als ik lekker door had gereden?
Met andere woorden, je kan er heel goed rustig mee rijden maar je hebt een goede beheersing over je rechter pols nodig, die ik niet heb omdat het TE makkelijk heel hard gaat.
Rijdt zo mak als wat, je zou er iedere beginner op weg kunnen sturen zolang je de tractioncontrol aan laat staan. Rijdt veel makkelijker dan bijvoorbeeld diavel e.d.Beste mensen,
Graag jullie advies, ik heb een optie op een KTM Superduke 2022 (nieuw). Ik rijd nu op een Indian Chief dark horse, heel wat anders, ik weet het. Nu wil ik er graag een naked bij... De Superduke is in ieder opzicht idd een beest, het model, de kleuren en natuurlijk de power. Nu is mijn vraag aan jullie, is de Superduke "normaal" te berijden, dit vanwege zijn power. Ik heb op een Z900 gereden en een KTM 890 GP en dat rijdt ook prettig maar is het op een Superduke alleen maar gaan en blazen ???
Wat is jullie ervaring en wat is jullie advies...
Groet,
Robin.
Ja maarja, zeer snel veel te hard rijden kan met vrijwel elke motor, dat heeft vrij weinig met de 1290 te maken.Je kan met de 1290 heel goed rustig rijden, maar rustig rijden was in mijn geval nog steeds veel te hard. Als ik mij voor nam om eens een keer rustig aan te doen op een leuke binnendoor weg, was het een paar keer opschakelen en je hebt zo 130-140 op de klok staan....en je hebt het niet door....zo makkelijk gaat het. Totdat ik midden dit jaar met de 1290 (nieuwe gen3) een zwaar ongeluk kreeg met een snelheid van 60kmh. Motor technisch total loss....dat ik denk....wat als ik lekker door had gereden?
Met andere woorden, je kan er heel goed rustig mee rijden maar je hebt een goede beheersing over je rechter pols nodig, die ik niet heb omdat het TE makkelijk heel hard gaat.
helemaal waar. Grootste verschil met accelereren merk je pas boven de 150 km/h, dat ie nog zo veel power overheeft. Maar bij het stoplicht is het vaak maar een klein verschilJa maarja, zeer snel veel te hard rijden kan met vrijwel elke motor, dat heeft vrij weinig met de 1290 te maken.
Dat verschil valt dan ook wel weer mee.helemaal waar. Grootste verschil met accelereren merk je pas boven de 150 km/h, dat ie nog zo veel power overheeft. Maar bij het stoplicht is het vaak maar een klein verschil
Ja ok met 2 supersnelle fietsen. Ik bedoel meer gemiddelde motorenDat verschil valt dan ook wel weer mee.
Ben op Assen met circuit racer S1000RR , slechts 2 seconden sneller dan met de SDR1290R
2 doet niet mee.....Boven of onder de 2 ..... ter indicatie
Daar zal ik volgende keer dan ook maar eens naar zoekenZo kwam ik er pas achter (na 7 jr ) dat er een knop zit onder de accubak om hem omhoog te duwen as ie eruit moet......erurgg handig !
Zei ik toch … en bijladen is eigenlijk niet nodiggisteren de nieuwe li-ion batterij erin gestoken, was wel beetje prutsen, de contacten zitten een beetje "meer naar binnen" dan de originele batterij, daar zitten ze echt aan de zijkant. voor de rest wel vlot gegaan, verschil met starten is enorm vind ik, vorige was echt op. enkel de kabel om hem aan de lader te hangen heb ik nog niet kunnen doen, paste niet door het gat waar de vorige door ging en was al vrij laat, dat zal iets voor een andere keer zijn...
Zoveelste beter natuurlijk, is eigenlijk ook maar "just in case", maar nu ik juist de Honda heb aangekregen gaat de 1290 wel een beetje stilstaan, zeker in de winter, liever met een moto van 6000€ op mijn plaat gaan dan met een van meer dan 3 keer zoveelZei ik toch … en bijladen is eigenlijk niet nodig
Precies, met mijn oude R1 kon je 160 in de 1, das 2 keer rijbewijs kwijt binnen bebouwde kom en dat in zijn 1.Ja maarja, zeer snel veel te hard rijden kan met vrijwel elke motor, dat heeft vrij weinig met de 1290 te maken.