KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Hallo allemaal! Ik heb hier al een hele lange tijd niet meer gepost, maar wilde deze toch ook even hier delen..
Mijn unieke 2017 SuperDuke Special Edition staat te koop op Marktplaats: ≥ UNIEKE KTM 1290 SuperDuke R 2017 Special Edition — Motoren | KTM — Marktplaats
Mochten jullie iemand kennen of zelf interesse hebben dan hoor ik het graag! :)
20210314_114531.jpg
 
We zijn voor 14 dagen in de Dolomieten...... de Tuono staat al 9 dagen ongebruikt aan de kant met Electronica problemen.......
Vriend van mij heeft 2x een Tuono tijdens de vakantie in de Spaanse Pyreneeën elk na 2 weken moeten laten staan vanwege een kapot gelopen blok. Voor hem nooit meer Aprilia. De 3e week zat hij achterop of moest maar gaan wandelen...... Service van Aprilia was 10 x ruk. Daarom zijn er ook bijna geen dealers meer..........
 
Vriend van mij heeft 2x een Tuono tijdens de vakantie in de Spaanse Pyreneeën elk na 2 weken moeten laten staan vanwege een kapot gelopen blok. Voor hem nooit meer Aprilia. De 3e week zat hij achterop of moest maar gaan wandelen...... Service van Aprilia was 10 x ruk. Daarom zijn er ook bijna geen dealers meer..........
Ik heb 2 Aprilia`s gehad en nog een oude Futura staan , deze hebben eigenlijk geen problemen gegeven ( op dynamo na ) , mijn oude rsv1000R was een top fiets en ging met 58dkm weg , liep nog als een tierelier .
Mijn oude Tuono idem , nooit problemen gehad maar de eerste generatie V4`s waren slecht .
 
Vriend van mij heeft 2x een Tuono tijdens de vakantie in de Spaanse Pyreneeën elk na 2 weken moeten laten staan vanwege een kapot gelopen blok. Voor hem nooit meer Aprilia. De 3e week zat hij achterop of moest maar gaan wandelen...... Service van Aprilia was 10 x ruk. Daarom zijn er ook bijna geen dealers meer..........
Toevallig een V4 1000 blok?
 
Zonder Appie's had ik misschien nooit KTM gereden.
Ooit bij mijn Aprilia dealer een MilleR gekocht (gave fiets, nog steeds:}) en hij heeft me in 2005 eens overgehaald om een proefrit te maken op een 950AdventureS, daarna is het nooit meer goedgekomen.:P;)
 
Ik heb 2 Aprilia`s gehad en nog een oude Futura staan , deze hebben eigenlijk geen problemen gegeven ( op dynamo na ) , mijn oude rsv1000R was een top fiets en ging met 58dkm weg , liep nog als een tierelier .
Mijn oude Tuono idem , nooit problemen gehad maar de eerste generatie V4`s waren slecht .

Ach herkenbaar, vorige maand Dolomieten, kameraad met een Tuono V4, elektra problemen. Bleek de stator doorgebrand.

Tjaaaa shit happens...
 
Met 2 cm schaamranden........ man man man, bluffert.
Ik weet dat het op jouw leeftijd heel normaal is dat je het halve jaar buitenland tripjes doet omdat je wss al tijdje met pensioen bent, dan rij je de randjes er wel af. Ik ben daarentegen gemiddeld 22 weken per jaar van huis dus ik kan helaas niet zoveel km’s maken en zo stoer zijn als jou.
Zoals bij zovelen ben ik benieuwd of je in het echt ook zo’n bijdehante smoel hebt overigens.
IMG_0737.jpeg
 
1688663630248.jpeg


1688663659346.jpeg


In vier dagen 2200km gereden, begonnen met de B500 in het zwarte woud, toen frankrijk, zwitserland en italie bezocht.

Hele tijd betrouwbaar geweest behalve de 3de dag, toen ze niet wilde starten. Gelukkig door het regelmatig lezen van dit forum wist ik de oorzaak, accu polen losgetrild. Drie minuten later weer dikke klappen en konden we weer door 😀

Edit: splinternieuwe S22 is al wel weer voor de helft op 🥹
 
Terug
Bovenaan Onderaan