KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ai helaas, kun jij hem online nog wel vinden dan?

Nee, één of andere Duitser maakte de beugels en verkocht deze via E-bay. Een aantal van hier hebben volgens mij vorig jaar nog eens contact met hem opgenomen maar geen reactie volgens mij. Al lijkt het mij niet lastig na te maken als je handig bent en de tools hebt.
 
Nee, één of andere Duitser maakte de beugels en verkocht deze via E-bay. Een aantal van hier hebben volgens mij vorig jaar nog eens contact met hem opgenomen maar geen reactie volgens mij. Al lijkt het mij niet lastig na te maken als je handig bent en de tools hebt.
Er zijn wel andere beugels te vinden die op dezelfde manier bevestigd worden op het stuur, maar dan ook nog kantelbaar zijn.
Goedhart kon die leveren. Was volgens mij 45 euro
 
Er zijn wel andere beugels te vinden die op dezelfde manier bevestigd worden op het stuur, maar dan ook nog kantelbaar zijn.
Goedhart kon die leveren. Was volgens mij 45 euro
Die heb ik hier nog niet langs zien komen, linkje? Puur uit interesse.

Die van een 790 past bijv niet.
 
Ik heb die van denuff overgenomen. Bedankt nog!
Ik heb idd aluminium kantelbare beugels voorbij zien komen van GIVI maar die bestaan uit 2 delen die je los moet kopen en dan kwam je op 145 euro ofzo uit. Echt gekkenwerk.
 
Ik heb die van denuff overgenomen. Bedankt nog!
Ik heb idd aluminium kantelbare beugels voorbij zien komen van GIVI maar die bestaan uit 2 delen die je los moet kopen en dan kwam je op 145 euro ofzo uit. Echt gekkenwerk.
Hé die ken ik :9
 
zeker ……🫣
 

Bijlagen

  • 6BBF1370-74EF-4182-9A66-1AB062DEFA79.jpeg
    6BBF1370-74EF-4182-9A66-1AB062DEFA79.jpeg
    284 KB · Weergaven: 5
Die heb ik hier nog niet langs zien komen, linkje? Puur uit interesse.

Die van een 790 past bijv niet.
Nee, zit te zoeken maar kan hem niet vinden.
Ik vroeg het toen even snel aan de balie bij Goedhart ivm nieuwe motor, weekendje weg, moest snel iets hebben.
Was niet op voorraad, hij liet het zien, ik dacht uit een catalogus, of was het een website?
 
Ik lees nu al tijdje mee op dit forum en ik ben al sinds dat de KTM superduke 1290 uitkwam fan van het model.
Na jaren lang supersport modellen gereden te hebben, wil ik voor volgend jaar een SD gen3 gaan aanschaffen. Ik zit daarom al marktplaats etc al in de gaten te houden. Maandje geleden wezen proefrijden en dat was fantastisch, ff wat anders dan een R1 crossplane...
Mijn huidige R1 wil ik gaan behouden voor het circuit en de SD voor op straat en tripjes door Europa.

Misschien een stomme opmerking en misschien al is gevraagd, maar het valt me via kenteken checks op dat SD's snel en vaak verkocht worden door de eigenaar, een SD van 3 jaar oud met meerdere eigenaren zie je best vaak... Weten jullie of daar een reden voor is?? Tuurlijk veel dingen zijn persoonlijke keuzes, maar toch, het valt me op bij dit model... (ongezoute mening: beetje de VW golf onder de motoren??)

Ik vond het tijdens de proefrit verrassend hoe relaxed je ermee kan rijden, maar ook hoe vreselijk hard dat kan gaan!
 
Is hetzelfde bij Tuono eigenaren, motorrijders wisselen vaker van motor dan auto. Vooral in het hogere segment waar mensen meer te besteden hebben wisselen ze regelmatig. Ik heb mijn superduke 1,5 jaar gehad en het is de beste naked vind ik nog steeds. Ik stap echter over op een 1290 adventure voor langere zomervakanties.
 
Is hetzelfde bij Tuono eigenaren, motorrijders wisselen vaker van motor dan auto. Vooral in het hogere segment waar mensen meer te besteden hebben wisselen ze regelmatig. Ik heb mijn superduke 1,5 jaar gehad en het is de beste naked vind ik nog steeds. Ik stap echter over op een 1290 adventure voor langere zomervakanties.
Tuono eigenaren ??????
Wat is de overeenkomst ?
 
Ik lees nu al tijdje mee op dit forum en ik ben al sinds dat de KTM superduke 1290 uitkwam fan van het model.
Na jaren lang supersport modellen gereden te hebben, wil ik voor volgend jaar een SD gen3 gaan aanschaffen. Ik zit daarom al marktplaats etc al in de gaten te houden. Maandje geleden wezen proefrijden en dat was fantastisch, ff wat anders dan een R1 crossplane...
Mijn huidige R1 wil ik gaan behouden voor het circuit en de SD voor op straat en tripjes door Europa.

Misschien een stomme opmerking en misschien al is gevraagd, maar het valt me via kenteken checks op dat SD's snel en vaak verkocht worden door de eigenaar, een SD van 3 jaar oud met meerdere eigenaren zie je best vaak... Weten jullie of daar een reden voor is?? Tuurlijk veel dingen zijn persoonlijke keuzes, maar toch, het valt me op bij dit model... (ongezoute mening: beetje de VW golf onder de motoren??)

Ik vond het tijdens de proefrit verrassend hoe relaxed je ermee kan rijden, maar ook hoe vreselijk hard dat kan gaan!
Je hoeft niet op MP........ de mijne is te koop.
 
Ehmmm,,,

Ik heb mijn gti uit 2005 koek hok al 15 jr , ( wordt nu wel vervelend zo,n lage instap ....)
1290 al wr bijna 10 En die zal blijven !

Veel wissel was mij idd al ook opgevallen onder motoren , mensen hebben schijnbaar toch meer over voor de hobby .... dus makkelijker wissellen denk ik tegenwoordig .
 
Nieuwe Duke 990, 123pk. Dit heeft heel even op de ktm gestaan en is er toen weer afgehaald.

Dacht dat een mt09 lelijk was maar dit…

IMG_8700.jpeg
IMG_8701.jpeg
 
De 1390 krijgt dezelfde koplamp.
Staat KTM op de EICMA dit jaar? Volgens mij hebben zowel KTM en BMW een paar jaar terug aangegeven daar niet te staan.
 
Poeh. Die nieuwe GS is ook niet om aan te zien. Of worden we oud
 
Terug
Bovenaan Onderaan