KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

ik heb gisteren een set S23 gekocht (voor een andere nieuwe brommer), 120/70 - 190/50 voor maar € 329 (thuis geleverd)
vond ik geen geld, meteen besteld. Prijzen veranderen met de dag.
Ben op zoek naar bedrijf die kan monteren omgeving gouda. De dichtstbijzijnde (alphen) monteert alleen op velg en hebben geen dop voor achterwielmoer. Wie heeft goed adres waar ik op motor langs kan rijden ? Midden vh land?
 
Zodat de ondernemer ook daar nix meer aan verdienen ? Man man man
Betaal m gewoon voor zijn werkzaamheden. Bestellen kan ik prima zelf. Anders kan ik net zo goed naar de dealer…. Jij vult toch ook zelf je olie en je ruitenwisservloeistof bij als als dat nodig is?
 
Doe al jaaaaren mijn online bestelde motorbanden naar een bandenboer op 1km van mijn deur
Betaal hem 20€ voor 2 banden wisselen en balanceren op losse velgen ..
Niks mis mee..
Autobandjes van de 2auto's koop ik wel netjes bij hem..
 
Heeft iemand toevallig het werkplaatshandboek van de gen2 (2017 t/m 2019)? Het liefst in het Nederlands natuurlijk. Maar in het Engels mag ook.
ja, heb ik. Engels natuurlijk
stuur mij even je mailadres, bestand is 140 mb. Of weet iemand waar ik het kan uploaden zodat iedereen erbij kan?
 
ja, heb ik. Engels natuurlijk
stuur mij even je mailadres, bestand is 140 mb. Of weet iemand waar ik het kan uploaden zodat iedereen erbij kan?
Ik kan je geen privé bericht sturen want dit heb je uit staan. Maar het is gelukt ik heb die in de openingspost gevonden 👍. 1 van de weinige links die nog wel werkte _O-
 
Zoekt er iemand nog een hepco en becker plaat voor zn gen 2? Ik heb tegenwoordige een superadventure en doe er niks meer mee.

Hij is natuurlijk gebruikt maar functioneerd nog perfect.

Liefst ophalen in kapelle zeeland.

Meld je maar via pb, voor een zacht bedrag mag t weg
 

Bijlagen

  • 20240213_184607.jpg
    20240213_184607.jpg
    238,7 KB · Weergaven: 0
Zoekt er iemand nog een hepco en becker plaat voor zn gen 2? Ik heb tegenwoordige een superadventure en doe er niks meer mee.

Hij is natuurlijk gebruikt maar functioneerd nog perfect.

Liefst ophalen in kapelle zeeland.

Meld je maar via pb, voor een zacht bedrag mag t weg
Volgens mij heb ik je maandag gespot.. Ik gok iets van 12:30 ofzo. Dijk van Vrouwenpolder naar Veere… ik zat op de racefiets:X

Dat bochtje ging goed ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor iedereen die nog een verlengde garantie op zijn ktm wil zetten , het word binnenkort €100,- duurder van €450,- naar €550,- , ik denk dat het vertrouwen bij ktm in hun product afneemt 😄
 
Terug
Bovenaan Onderaan