Heb alleen de bagagedrager. Welke bouten zijn te kort?
Mijn gloednieuwe SDGT staat vanaf 1 maart a.s. voor mij klaar, kannie wachten
Combineert perfect de voordelen van de voorgaande machines
Geen speld tussen te krijgen.
Combineert perfect de voordelen van de voorgaande machines\ Geen speld tussen te krijgen.
nu vanmiddag geprobeerd de duke aan te krijgen maar nu lukte het bij mij niet na diverse startpogingen.motor staat altijd in een grote werkplaats waar het altijd min 12 graden is.
gisteren ff naar 2 maanden starten met gewoon standaard accu en niks geen probleem.
ff klein rondje gedaan 1e keer in het nieuwe jaar.
wel koud 6 graden maar wel weer ff lekker.
Niet alleen MY2016, want ik keek zojuist op httpWereldwijde Recall, MY 2016 schijnt verhoogde faalkans van de voor rem te hebben, vervanging remzuigers.
http://www.visordown.com/motorcycle...all-duke-models-over-risk-front-brake-failure
Ik zou niet weten waarom nietIk was voor woonwerk op zoek naar een dikke adventure machine.
R1200GS Rallye getest (super), Africa Twin getest (alsof ik er al jaren mee reed), en omdat de super adventure nog niet beschikbaar was voor een test, gisteren de superduke GT.
Holy crap! Als enige zou de SD GT echt 'n motor zijn voor me, geen louter vervoermiddel.
Is het ding leefbaar voor dagelijkse snelweg / filefilterritten?
Hallo HubertjeIk was voor woonwerk op zoek naar een dikke adventure machine.
R1200GS Rallye getest (super), Africa Twin getest (alsof ik er al jaren mee reed), en omdat de super adventure nog niet beschikbaar was voor een test, gisteren de superduke GT.
Holy crap! Als enige zou de SD GT echt 'n motor zijn voor me, geen louter vervoermiddel.
Is het ding leefbaar voor dagelijkse snelweg / filefilterritten?
Ik was voor woonwerk op zoek naar een dikke adventure machine.
R1200GS Rallye getest (super), Africa Twin getest (alsof ik er al jaren mee reed), en omdat de super adventure nog niet beschikbaar was voor een test, gisteren de superduke GT.
Holy crap! Als enige zou de SD GT echt 'n motor zijn voor me, geen louter vervoermiddel.
Is het ding leefbaar voor dagelijkse snelweg / filefilterritten?
Hoogte en overzicht zijn minder dan bij een allroad.
De spiegels zitten meer op de hoogte van autospiegels. Per saldo is een allroad een betere woonwerkmotor.
Dat moet je me uitleggen want ik zie dit niet. Waarom zou een allroad een betere woonwerkmotor zijn? Als je werkt in de polder en je over modderpaden moet, dan begrijp ik het. Mijn buurman op zijn Pan European doet uitsluitend woon-werk (jammer). Al jaren. En een Pan is géén beste allroad.
En wat die spiegels betreft, niet echt een probleem, maar het kan eventueel zoals hieronder.
[afbeelding]
Nee, dat is een meningWat moet ik uitleggen dan?
Het staat er toch al?
Als je hoger zit heb je een beter overzicht over de auto's.
En door de hoogte van een allroad ga je met de spiegels vrijwel altijd over de spiegels van auto's heen (tenzij bestelbussen), en dat is ook een voordeel als je in de file tussen auto's door wilt rijden.
Ken persoonlijk iemand die zijn SD GT ook om die reden verkocht heeft. Hij reed liever met zijn Adventure 1290R door de files heen. Had beide gelijktijdig in bezit.
Ik zeg nergens dat je om die reden geen SD GT moet kopen voor woonwerk verkeer. Maar een allroad is een fijnere woonwerkmotor dan een SD GT. Is gewoon een feit..
Helemaal mee eens, behalve met die trein: een trein is een file, weliswaar een rijdende, maar toch...Nee, dat is een mening
Los daarvan, waarom zou je een motor uitzoeken op hoe goed je door een file kunt rijden? Daar ga je toch geen 20K aan uitgeven? Een motor kies je uit op looks, emotie, beleving, handling en dan pas het praktisch nut. Anders ga je maar met de trein ofzo, dan heb je ook geen file
Nee, dat is een mening
Helemaal mee eens, behalve met die trein: een trein is een file, weliswaar een rijdende, maar toch...
Hallo Hubertjevroeg me al af of en wanneer je je hier ging melden
Daar ga je toch geen 20K aan uitgeven? Een motor kies je uit op looks, emotie, beleving, handling en dan pas het praktisch nut.
Nee, dat is een mening
Los daarvan, waarom zou je een motor uitzoeken op hoe goed je door een file kunt rijden? Daar ga je toch geen 20K aan uitgeven? Een motor kies je uit op looks, emotie, beleving, handling en dan pas het praktisch nut. Anders ga je maar met de trein ofzo, dan heb je ook geen file
Het is een feit dat de Adventure (en zeker de R) meer overzicht biedt
Het is een feit dat de Adventure (en zeker de R) minder last heeft van spiegels van auto's, door zijn hoger geplaatste eigen spiegels.