Je hebt geen andere ketting nodig..
Lees alleen maar positieve verhalen..
motor pakt nog beter op vooral in se hogere versnellingen en kunt sneller in de 6 rijden..
Trekt hem strakker de bocht uit..
Heb je ze al gemonteerd Jan?heb ze ontvangen. ff kijken hoe je ze monteerd
Met kleiner voor vreet ook de ketting sneller in de achterbrug in. Beter groter achter.
Eens ingereden is er bij de GT absoluut geen nood aan een kleinere verhouding.. Tenzij je graag ook in 5e overaller of overalst op je achterwiel rondhost.
Of eigenlijk liever in 3e vertrekt. Hoewel, ook dat gaat vlot met de standaard verhouding.
Ingereden is gewoon vanaf +/- 1500 kmDat zou mooi zijn, ik heb zelf geen ervaring met een ingereden gt, heb alleen een kleine 3.000km door de Alpen gereden met een huurfiets, maar die stond toen ik m huurde pas op 4.500km.
Ingereden is gewoon vanaf +/- 1500 km
Was al gemeld zie ik nuIngereden in de zin van, dat hij hogere toerentallen probleemloos aan kan. Maar na 10/15.000 km is hij echt nog wel een stukje soepeler.
mn huidige motor (Tuono) zit op 15/40, bij aflevering nieuw zat er 16 onder en kreeg je 15 erbij. daardoor pakt de motor veel lekkerder op bij lagere toeren (logisch ook) en topsnelheid gebruikt je toch niet/zelden.
Je hebt geen andere ketting nodig..
Lees alleen maar positieve verhalen..
motor pakt nog beter op vooral in se hogere versnellingen en kunt sneller in de 6 rijden..
Trekt hem strakker de bocht uit..
Ik wil mijn tomtom gaan plaatsen op mijn SDGT welk mount gebruiken jullie..? De orginele van ktm (boven de teller) of zijn er mensen die de BikePenR gebruiken? (onder de teller)
Ik heb een slijtplekje op mijn ruitje zitten, dus door het klapperen van dat schermpje op hoge snelheid raakt-ie soms de navi-houder (Garmin in mijn geval), maar dat hangt ook af van hoek waaronder je de navi zet. Voor de voeding idd de ACC2 (schakelt via contact) onder het instrumentenpaneeltje, bruin is idd aarde. Extra zekering hoeft niet, kan ook geen kwaad.Geen last van trillingen of dat de tomtom tegen het voorscherm aangaat?
Voeding onder de teller vandaan neem ik aan.
Klopt het dat ik de ACC2 moet hebben en dan is rood/zwart de plus (+) en bruin de min (-).
6.3 mm stekkertjes eraan en gaan met die banaan.
Hoeft geen extra zekering tussen toch? Dacht dat de ACC2 al 10Amh was.
Alvast bedankt
Ik heb een slijtplekje op mijn ruitje zitten, dus door het klapperen van dat schermpje op hoge snelheid raakt-ie soms de navi-houder (Garmin in mijn geval), maar dat hangt ook af van hoek waaronder je de navi zet. Voor de voeding idd de ACC2 (schakelt via contact) onder het instrumentenpaneeltje, bruin is idd aarde. Extra zekering hoeft niet, kan ook geen kwaad.
De jouwe is een Engelse versie?Strakker de bocht uit: daar heb je dat pookje voor bij je rechtervoet, in de juiste versnelling trekt hij hem strak de bocht uit.
Je kunt toch ook gewoon de sigarettenaanstekeraansluiting gebruiken?Geen last van trillingen of dat de tomtom tegen het voorscherm aangaat?
Voeding onder de teller vandaan neem ik aan.
Klopt het dat ik de ACC2 moet hebben en dan is rood/zwart de plus (+) en bruin de min (-).
6.3 mm stekkertjes eraan en gaan met die banaan.
Hoeft geen extra zekering tussen toch? Dacht dat de ACC2 al 10Amh was.
Alvast bedankt
Geen last van trillingen of dat de tomtom tegen het voorscherm aangaat?
Voeding onder de teller vandaan neem ik aan.
Klopt het dat ik de ACC2 moet hebben en dan is rood/zwart de plus (+) en bruin de min (-).
6.3 mm stekkertjes eraan en gaan met die banaan.
Hoeft geen extra zekering tussen toch? Dacht dat de ACC2 al 10Amh was.
Alvast bedankt