Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

KTM Super Duke 1290 GT : The Beast onder de GT's

Volgens mij kun je ergens in één van de menu's op het linker display ook de olietemperatuur zien toch?
Verrek, je hebt gelijk, staat in het menu General Info

Maar met de moderne olieën maakt de olietemperatuur qua smering op zich niet veel (meer) uit, tenzij die heter wordt dan de fabrikant in gedachten had i.v.m. de viscositeit. Olietemperatuur is echter wel een goede indicatie v.w.b. de temperatuur van de verschillende motoronderdelen (verschillende materialen immers, en die zetten dus ongelijk uit bij opwarming). Belangrijker is dat de olietemperatuur is gestabiliseerd, want vanaf dat moment heb je er geen invloed meer op (tenzij je het ding uitzet natuurlijk, of nog eens tien oliekoelers monteert).

Over een olietemperatuur van 70-75 graden zou ik me geen zorgen maken.
 
De olietemperatuur is echt wel zichtbaar op je dashboard. Je kan hem zelfs onder je favorieten toevoegen. Tevens warmt mijn olie echt sneller op dan mijn koelvloeistof vanwege de rijwind en de thermostaat die laat open gaat in deze weersomstandigheden.
 
Zie mijn post direct boven die van jou ...

Ik vind het altijd wel handig..
Wel altijd apart om te zien op een fiets van 2017 dat wanneer je de accu eraf hebt gehad de datum standaard begint op 01-01-2013.
Heeft die teller techniek echt 4 jaar stil gestaan?
 
Laatst bewerkt:
iemand toevallig interesse in een KTM rear bag
1 keer gebruikt en dus in perfecte staat
Volume 24-36 Liter
eenvoudig en snel te monteren
nieuw prijs : 167.50
mag weg voor verkocht
 

Bijlagen

  • 20180622_141225.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 6
  • 61312928000_1_1000x893.jpg
    70,6 KB · Weergaven: 7
  • 61312928000_2_1000x893.jpg
    69,4 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Soms is het een voordeel dat je er altijd al vroeg uit bent ivm de kids..

Ik heb deze tas ook, ideaal. Ik heb hem helemaal ingespoten met impregneerspray van de Action daarna even een warmtebehandeling met een föhn en dan is hij compleet waterdicht.
Ik heb de riempjes vastgemaakt aan het subframe onder de duobuddy, riempjes kan je dan onder de buddy laten zitten als je de tas niet gebruikt, je hebt geen kans op beschadiging en hij is snel gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het model gelijk aan die van SW-motech. Deze heb ik nml al een aantal jaren op de motor mee gehad. Zijn echt super en die van mij is 100% waterdicht. Heeft al heel wat water op de kop gehad
 
Volgens mij is het model gelijk aan die van SW-motech. Deze heb ik nml al een aantal jaren op de motor mee gehad. Zijn echt super en die van mij is 100% waterdicht. Heeft al heel wat water op de kop gehad
Klopt die zijn het zelfde.. Goed om te horen dat jullie er allemaal tevreden over zijn..
 
Iemand enig idee of de standaard knipperlichten passen i.c.m. korte kentekenplaat + de kofferset ?
Of moet je dan naar kleinere knippers i.v.m. de ruimte ?
 
Eindelijk het slot ontdooit gekregen, zit het stuurslot vastgevroren. Na zo'n 5 minuten met de heteluchtfohn kwam er beweging in