Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor 250 moet je toch ook wel een stuk pijp opmaat kunnen laten maken?
Alleen de einddemper vv doet op een duke nauwelijks iets voor het geluid/vermogen/gewicht.
Ik heb nu een decat pijp erop met een standaard demper. In de noodloop ging dit prima met het geluid maar met de akra map erin is hij toch vrij luid.
Hij loopt er wel duidelijk lekkerder op.
Als je een decat pijp neemt met een vervangingsdemper word het echt aso ( volgens de politie, het zijn niet mijn woorden )
Ik ga binnenkort de tussendemper leeghalen en er een Termignoni van een duc streetfighter op maken.
Zo blijft het geluid hopelijk redelijk, ben ik toch wat kilos kwijt, kan ik de akramap blijven gebruiken en ziet het er ook nog leuk uit.
Tja, ik heb (nog) geen 1290.
Maar zou als je van de kat afwilt niet slimmer zijn om een decat te laten maken en daar een lange demper op te monteren?
Dit zie je op heel veel circuit motors
Tja, ik heb (nog) geen 1290.
Dot zijn de mindere dingen in het leven bah bah.Vandaag mijn vader naar zijn laatste rustplaats gebracht, R.I.P pa, je hebt verdient.
Gecondoleerd. De mijne is vandaag op de kop af 4 weken geleden gestorven. Pittige tijden... Sterkte kerel.
In het kort: laat je niet gek maken!
Een akra map is de goedkoopste oplossing (30€) en werkt prima als je de tussendemper ertussen uit hebt.
Het beste is om hem na de veranderingen op een dyno te zetten, dan weet je of er nog winst te halen is ( meestal wel)
Deze op maat aanpassing kun je met een pc doen maar is niet nodig omdat er dus ook een map in kan die op maat gemaakt is door een specialist.
Een pc heeft wel als voordeel dat er een qs op aangesloten kan worden of de autotune optie is ook aardig.
Of je het de kosten waard vind is aan jouw
Thanks voor je info! maar een map door specialist in m'n SD zetten zonder tussenkomst van een PC gaat dan mbv een flastune? Ik heb gelezen dat die kosten vrij hoog zijn.
En hoe zit het met het luchtfilter gedeelte? Is een Rottweiler nou echt een pré en heeft een BMC filter weinig tot geen zin omdat er gezegd wordt dat het luchtfilterhuis van de SD crap is of valt dat nog wel mee?
ze weten zelf niet wat de akramap nou precies doet bij de stealer....SAS removal is alleen om de tussendemper van de akra te beschermen, bied geen meer waarde kwa pk's, maar door het ploffen in de uitlaat kan de akra middendemper uit elkaar spatten, die is vrij dunwandig, daarbij is SAS een milieu ding en men gaat er van uit met een evo systeem dat jet het circuit op gaat, want de uitlaat street legal en op circuit heb je (nog) geen last van milieu eisen.
Bij mijn oude SD bleek de akra mapping zo goed te zijn dat met de pcV eigenlijk bijna geen corectie hoefde worden toe gepast.
Akra mapping ook alleen de gebruiken als je de cat er tussen uit heb, met de mapping worden de lambda sonde buiten werking gezet, zou je de cat er nog inhebben, dan door het brandstof mengsel word deze gesloot.