KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee die prijs verbaasde mij ook. Ik heb laatst nog een filmpje gezien van die Engelsman met die SD1290 (Van Lamb Chop Rides)die zijn hele vering ook onder handen laat nemen wat hem in tot. 300 pond heeft gekost.

Zie video hieronder.


Ja die volg ik, ben lid van PB *D
Hij wordt wel behoorlijk gesponsord door div merken.
Een setje voorveren is 150 en een achterveer is rond de 80€. de rest is evt de demping aanpassen
 
precies, heeft bijna alles verbouwd aan de sd met dank aan zijn vlogs en moet zeggen kijkt lekker weg brengt het leuk !
 
Laatst bewerkt:
Jawel...... een setje veren en wat olie erin pleuren... kan ik ook wel.
En dan ????
Afstellen..... doe je zelf ?
Kweet het niet hoor. :?
Ja afstellen doe ik zelf maar hk doet dit gratis. Ook zonder aanpassingen. Gewoon langsrijden en af laten stellen.

Bij hk kun je ook ter plaatsen zelf je vering veranderen ( veren plaatsen oid) en dan stellen hun hem voor je af. Er is hiervoor een aparte dubbelen werkplek ingericht.
 
Laatst bewerkt:
compleet andere set is dan denk ik de betere optie als je toch met geld gaat gooien ,hangt natuurlijk van budget af .

de orginele vering in welke set up ook voldoet niet echt .... er zit veel beweging in als je gaat knallen ,en zeker op het circuit een betere investering als een akra systeempje
 
Weet iemand hoe je netjes pre 2017 zijkappen op het nieuwe model zet?
Er zijn beugeltjes voor te koop a 35€ Maar het lijkt me dat het mooier kan.
Ik zat te denken aan een 4cm lang alu buisje met een boutje? Iemand een beter idee?
 
Laatst bewerkt:
compleet andere set is dan denk ik de betere optie als je toch met geld gaat gooien ,hangt natuurlijk van budget af .

de orginele vering in welke set up ook voldoet niet echt .... er zit veel beweging in als je gaat knallen ,en zeker op het circuit een betere investering als een akra systeempje


Beweging zit ook in het frame, die ga je met andere vering er niet uit krijgen.
 
Weet iemand hoe je netjes pre 2017 zijkappen op het nieuwe model zet?
Er zijn beugeltjes voor te koop a 35€ Maar het lijkt me dat het mooier kan.
Ik zat te denken aan een 4cm lang alu buisje met een boutje? Iemand een beter idee?

Ik begreep van Large dat de 2014-2016 kappen 1-op-1 op de 2017-2018 passen.
Het is dan alleen maar erop zetten, mooie decals zien te vinden en op kleur spuiten.
In jouw geval is dat wel makkelijk want dat is Brilliant Black, in mijn geval moet dat de Brilliant White zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik begreep van Large dat de 2014-2016 kappen 1-op-1 op de 2017-2018 passen.
Het is dan alleen maar erop zetten, mooie decals zien te vinden en op kleur spuiten.
In jouw geval is dat wel makkelijk want dat is Brilliant Black, in mijn geval moet dat de Brilliant White zijn.
Klopt ik heb de (linker) zwarte.
Dezelfde jongen heeft nu ook een wit setje liggen voor 100€ , koopje mocht je geintereseert zijn.

Het past idd 1 op 1 maar er mist een bevestiging voor de voorste schroef.
Dit kun je oplossen door een gat te boren in de kast en een grote schoef te nemen of door een bevestigingbeugel aan het subframe.
Ik heb echter geen beugel en een gat boren doe ik liever niet
Ik hoop dus dat er mensen zijn met een goed idee.
 
Laatst bewerkt:
aha dus de voorste bevestiging moet iets van een oplossing voor komen....ga ik van de winter even naar kijken.

Ik heb een set witte van de 2014-2016 overgehouden, maar dat is off-white. De 2017-2018 wit is gewoon heeeel wit en die moeten dan in de kleur van de tankkappen komen.
 
Dit is de oplossing maar ik ga een buisklem gebruiken

38227507_1938846159487280_2514451172803215360_n.jpg
 
Ja die is beschikbaar, zie foto ;)

Ik had dat piepen op mijn tuono en ook op de sd
Ik ga de veertjes in de bussen wat ruimrr maken
Daar gaan je schijven wel wat van rammelen maar dat is beter als piepen vind ik.
 
Zou met de velg te maken hebben die niet overal netjes zijn afgewerkt waardoor de schijf niet vlak genoeg er op licht .
Ergens al voorbij zien komen alleen welk forum alweer ..... :?
 
Zou met de velg te maken hebben die niet overal netjes zijn afgewerkt waardoor de schijf niet vlak genoeg er op licht .
Ergens al voorbij zien komen alleen welk forum alweer ..... :?

En dat kun je opvangen door de schijf echt zwevend te maken.
Ik post wel wat fotos tzt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan