KTM SuperDuke 990 Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben toch wel nieuwsgierig hoe je tijdelijk in Stockholm terecht komt?
Voor werk oid?
 
Wie sprak je van Verpalen? Rene?

Toch denk ik dan, ze hebben meer SD's van binnen gezien dan wij bij elkaar. Het zal best eens voorkomen, maar dus niet zo vaak...
 
Wie sprak je van Verpalen? Rene?

Toch denk ik dan, ze hebben meer SD's van binnen gezien dan wij bij elkaar. Het zal best eens voorkomen, maar dus niet zo vaak...

Het zien is één ding, het vervolgens ook onthouden en herkennen als het weer voorbij komt is iets anders.
Weet niet hoeveel monteurs er lopen, maar als ze het niet melden onderling, kan het best door de vingers glippen denk ik.
 
Rene idd...

Ga toch maar naar Goedhart denk ik, scheelt ook weer 50 euro haal en breng kosten!
 
Moet wel zeggen, de as loopt niet alleen in door achtergebleven zand van het gieten.
Bij een enkel exemplaar komt er nog zand uit het koelsysteem.
Bij genoeg exemplaren komt er geen korreltje zand uit, maar is het asje toch ingesleten.
 
We moeten nog even een beetje doorposten jongens, dan kunnen we weer in een vers deel beginnen O-)

Chilly, waar blijft die foto :P
 
Moet wel zeggen, de as loopt niet alleen in door achtergebleven zand van het gieten.
Bij een enkel exemplaar komt er nog zand uit het koelsysteem.
Bij genoeg exemplaren komt er geen korreltje zand uit, maar is het asje toch ingesleten.

Niet dat ik je in twijfel trek, maar waar heb je die info vandaan? Superduke.net oid?
 
Sorry maar ik vind het zoiets stoms van kTm, waar er dus een behoorlijk aantal van zijn, en dan je dealers niet informeren? Gewoon dubbel dom!!!!
 
Heb op superduke.net een paar keer voorbij zien komen dat er zand in het koelsysteem zat.
En heb heel veel voorbij zien komen dat er een waterpomprevisie nodig was.

Bij die van mezelf kwam er ook geen korreltje zand uit, maar toch was er een waterpomprevisie nodig.
 
Sorry maar ik vind het zoiets stoms van kTm, waar er dus een behoorlijk aantal van zijn, en dan je dealers niet informeren? Gewoon dubbel dom!!!!


Het feit dat het voorkomt is al ernstig idd. En ben het met je eens dat KTM dit gewoon in een servicebulletin aan de dealers had moeten sturen.
Maar de mensen die op superduke.net meelezen hebben waarschijnlijk ook meegekregen dat KTM niet heel fantastisch is met luisteren naar hun klanten wat problemen betreft.
Als je leest wat er allemaal mankeerde aan de eerste 1290's :X
 
Sorry maar ik vind het zoiets stoms van kTm, waar er dus een behoorlijk aantal van zijn, en dan je dealers niet informeren? Gewoon dubbel dom!!!!

Jawel hoor er is een melding van geweest voor de950 blokken. Zie ook ktm950.info :quote from Tech Bulletin 0544 - April 15, 2005

Link: zie pagina 7
http://forum.soe.se/attachment.php?attachmentid=8698&d=1129153764

Dus niet voor de 990 blokken waar het "eigenlijk" niet voor zou mogen komen.

Het inlopen van het asje wordt ook veroorzaakt door een bepaald type keering. Deze is ook door de jaren gewijzigd en ook het waterpomp huis vanaf 2009.
 
Laatst bewerkt:
Aha...

Maar zand dat in een motorblok achterblijft.....

Kom op, dat is toch wel echt slecht hoor...

Genoeg hierover denk ik!
 
Jawel hoor er is een melding van geweest voor de950 blokken. Zie ook ktm950.info :quote from Tech Bulletin 0544 - April 15, 2005

Link: zie pagina 7
http://forum.soe.se/attachment.php?attachmentid=8698&d=1129153764

Dus niet voor de 990 blokken waar het "eigenlijk" niet voor zou mogen komen.

Het inlopen van het asje wordt ook veroorzaakt door een bepaald type keering. Deze is ook door de jaren gewijzigd en ook het waterpomp huis vanaf 2009.

Weer iets geleerd, dacht echt dat dat zand maar een zeldzaamheid was, maar kwam bij de 950 dan toch aanzienlijk vaker voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan