KTM SuperDuke 990 Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pagina 2 alweer!
@Nikosvz: Heb de foto gewijzigd, succes in de Harz! Zal wel mooi rijden zijn daar denk ik!
 
Heb vandaag mijn spanningsregelaar vervangen, kreeg in vrij korte tijd meerdere keren bij het aanzetten van m'n contact de melding Soft Dat 101. Na wat research tot de conclusie gekomen dat het hoogstwaarschijnlijk mijn spanningsregelaar is.
Vorige week was m'n nieuwe binnen en vandaag een dagje vrij, dus even aan het knutselen geslagen.
Heb direct maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om al die stekkers die naast de accu hangen even goed schoon te maken. Nondeju wat komt daar veel smerige troep in te zitten.
Alles is nu weer schoon en heb de open stekkers van de spanningsregelaar dichtgesmeerd met Siliconenvet/dielectric grease.
Hopelijk houdt dit de troep en vocht uit de stekkers.
 
Goedemiddag,
Ik ga zaterdag voor een ktm superduke 990 r kijken.
Zijn er nog punten waar ik op moet letten? En daarnaast hoor ik onderwerpen voorbij komen bijvoorbeeld: speciaal gereedschap nodig en duur in onderhoud.
Ik hoor graag jullie meningen.
Alvast bedankt!
 
Vocht in het dashboard komt soms voor.
Als je naar een r gaat kijken: vanaf 2008 heeft de r akrapovic uitlaat bochten, en oranje gebied op de toerenteller begint bij 10.250 ipv 9800 bij de gewone.
Bij de r modellen even kijken naar de voetpakking van de achterste cilinder. Willen heel soms wel eens zweten ( vooral bij veel circuit gebruik geloof ik)
Koppeling cilinder op het blok even checken, is ook een zwak puntje.

Verder de standaard dingen, slijtage delen, balhoofdlagers even checken ivm wheelies.

Geen bijzonder gereedschap nodig. Wel iets gevoeliger voor onderhoud dan een japanner.
 
Laatst bewerkt:
Iemand hier misschien interesse in een overall in de mooiste kleur? ;)

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/397661/AXO-%E9%E9ndelig-overall-maat-54-oranje-1.html

Foto360-A3PMLNC4.jpg
 
Misschien even een linkje van de advertentie erbij. Er staan nogal een paar zwarte stuurtjes op MP.
Deze bijvoorbeeld...... KLIK
http://link.marktplaats.nl/a1017704203

Net even een rondje gereden, wist al even dat ik toe was aan een nieuwe achterband, zet net na de rit m'n motor op de bok om de ketting te smeren zie ik dit:
IMG_20150504_185952_zpsuizstysb.jpg

Is nu wel echt op denk ik :X
Pirelli Diablo Rosso corsa na ongeveer 5150 km btw
 
Heb gezocht op superduke, super duke, en sd maar het enige stuur dat ik tegenkom is gewoon een originele grijze in combi met een ruitje en omgekeerd schakel unit.
Kan geen zwart stuur vinden.
 
Misschien even een linkje van de advertentie erbij. Er staan nogal een paar zwarte stuurtjes op MP.
Deze bijvoorbeeld...... KLIK
http://link.marktplaats.nl/a1017704203

Net even een rondje gereden, wist al even dat ik toe was aan een nieuwe achterband, zet net na de rit m'n motor op de bok om de ketting te smeren zie ik dit:
[afbeelding]
Is nu wel echt op denk ik :X
Pirelli Diablo Rosso corsa na ongeveer 5150 km btw

:/ :/
die heb ik nu ook gemonteerd, top band!! net 1800 km mee gereden.
Moet wel zeggen dat de rest van de band er goed uitziet, behalve in het midden dan...
 
Kan iemand eens even in zijn kentekenpapieren kijken wat een SDR voor Co2 uitstoot heeft, ik kan dat maar niet online vinden.....
 
Denuff thanks!

Nampus thanks! En zeker tijd voor n nieuw achterbandje👌
 
gevonden en helaas, ook hier staat er niks over op.

zul je toch moeten gaan meten , met cat en lambda,s ingeschakeld zal die aan de norm voldoen ...

(ff langs apk station zullen vast niet te beroerd zijn om hem ff te meten)

als het nihil is geen bijbetaling met invoer maar wazig blijft wat is nihil ......
 
ik haat regen, onweer en hagel. Helemaal als ik op mijn duke zit....
 
Daarom ga ik zometeen werken, het weer is toch niet geweldig en kan ik nog wat extra euries cashen ;)
De rest van de week wel vrij, dus ff wachten tot het wat droger is en niet zo hard waait.

@Nampus: :N veel te lang doorgereden.
Die van mij had nog wat meer rubber,maar een klein steentje was genoeg om hem lek te rijden
Dus ik wacht in het vervolg niet meer zo lang
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan