KTM SuperDuke 990 Deel 14

IMG_20191114_192211.jpg

👆Weet iemand hoe ik aan het kleurnummer kan komen van de antraciet-kleur model 2006?
IMG_20191114_211131_1.jpg

We zijn bezig met een winter projectje; oa. frames ,achterbrug en subframes poedercoaten
 
Iemand nog interesse in een ktm powerpart quickshifter? Origineel ktm part voor het type twee superduke (injectie model).
 
😁
Ik heb het vermogen tot nu toe nog niet gemist, de 701 loopt als een trein, zeer indrukwekkend voor een 1 pittertje 😎
Hij trekt niet je armen uit de kom zoals een Superduke natuurlijk. Maar dat kan je er ook niet van verwachten. Je levert 50pk en 40Nm in, dat merk je natuurlijk wel. Maar ik mis het niet.
Het rijdt echt heel erg leuk, je hoeft maar aan een bocht te denken en je bent er al doorheen 👌🏻
Als het je wat lijkt zou ik zeggen, ga er een proefrijden en laat je verrassen!
Bekijk bijlage 1440748
Vette bike Neem! Mooi opvolger, veel plezier ermee :]
 
😁
Ik heb het vermogen tot nu toe nog niet gemist, de 701 loopt als een trein, zeer indrukwekkend voor een 1 pittertje 😎
Hij trekt niet je armen uit de kom zoals een Superduke natuurlijk. Maar dat kan je er ook niet van verwachten. Je levert 50pk en 40Nm in, dat merk je natuurlijk wel. Maar ik mis het niet.
Het rijdt echt heel erg leuk, je hoeft maar aan een bocht te denken en je bent er al doorheen 👌🏻
Als het je wat lijkt zou ik zeggen, ga er een proefrijden en laat je verrassen!

Vermogen is overrated, ik dacht dat de lekdijk spannend was met de 990... vandaag door Vietnam spits met een 125cc scooter.... dat is pas spannend :] :X_O-
 
Kan het me goed voorstellen! Ooit met een taxi door Jakarta gemoeten, was erg blij dat ik niet op een scootertje zat toen!
Dat kan ik geloven, volgens mij is dat zelfs nog een stapje erger... maar hier is het ook bizar, iedereen doet maar wat volgens mij... ik heb er iig nog geen enkele logica in kunnen ontdekken
 
Goede keuze, ik was er eerst wat skeptisch over maar ben tot de conclusie gekomen dat het de beste band tot nu toe is. Nog geen enkele keer aan geïrriteerd de laatste 5000km. Ik vermoed dat ik er nog zeker 2-3k km mee kan doen, terwijl die altijd meer dan genoeg grip gaf, ook tijdens natte en koude omstandigheden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er geen circuit mee heb gereden, dus daar zou die misschien te kort kunnen schieten. Op straat ben ik er zeer tevreden mee.
 
Ik ben bijna klaar met de waterpomp as revisie. Ook mijn as was aardig ingevreten door de keerring. Misschien een tip voor anderen die dit overwegen, ik ben niet helemaal overtuigd dat de waterpomp as kogellagers ook vervangen moeten worden. Scheelt toch weer wat gedoe.
 

Bijlagen

  • 7723BFF7-AF1D-48F8-BB03-FC22F9A95058.jpeg
    7723BFF7-AF1D-48F8-BB03-FC22F9A95058.jpeg
    88,5 KB · Weergaven: 25
  • 7481F873-B066-4011-AC34-EA8A0EC6E3EC.jpeg
    7481F873-B066-4011-AC34-EA8A0EC6E3EC.jpeg
    260,5 KB · Weergaven: 23
Ik ben op zoek naar een seat cover paneel, om zo op een eenvoudige manier een eenzitter te hebben. Weet iemand nog een goed adres? Dit soort onderdelen worden steeds schaarser..
 
Ik ben op zoek naar een seat cover paneel, om zo op een eenvoudige manier een eenzitter te hebben. Weet iemand nog een goed adres? Dit soort onderdelen worden steeds schaarser..
 
Durf te vragen.... iemand hier met een eenzitter, die liever een tweezitter wil? Vind zo’n seat cover toch minder mooi dan de echte eenzitter. Misschien kunnen we de hele handel (incl voetsteunen etc) ruilen 👍
 
Ik had de bril niet op! Kan het niet eens vinden in het boekje. Zit nu op 6400k sinds mijn laatste wissel.
En mijn nieuwe band heeft nog geen asfalt gezien!
 
Ik had de bril niet op! Kan het niet eens vinden in het boekje. Zit nu op 6400k sinds mijn laatste wissel.
En mijn nieuwe band heeft nog geen asfalt gezien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan