vtrhans
MF'er
Zo dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fijne brommert hóór..... zo'n 1290Zucht… alweer aan de knutsel. Het motor blok reageert heel vreemd op het gas. Ik heb de ECU gereset en opnieuw de Akra map geladen. Ik vermoed dat de TPS nu echt aan vervanging toe is. Heb de 15 min reset geprobeerd; de motor bleef stationair draaien op 3000rpm, heel vreemd.
Ook werd de voorste bocht heel heet, de achterste leek niet zo gloeiend heet te worden. Wordt vervolgd, maar geduld raakt wel op en 1290 lonkt
Kan ik beamenFijne brommert hóór..... zo'n 1290
Nieuwe rubbers en nieuwe throttle position sensor en de Duke lijkt weer als vanoudsBen weer een paar stappen verder. Een slangetje was los geschoten van de inlaat die naar een druksensor (?) gaat, en ik heb bevestigd dat de rubberen aansluiting tussen throttlebody en motorblok lekt (mbv deo-bus reageert die op het gas). Slangetje is weer vast en zal die rubbers even nieuw bestellen…
*edit* verkeerd gezien/gelezenDeze stond blijkbaar een kort moment op de KTM website aangekondigd. 2024 990
Ik snap dus niet goed waarom ze deze naast de 890 gaan brengen. Specs zijn vrijwel identiek. Of gaat de 890 er dan weer uit? Vind de specs amper indrukwekkend voor en 1000cc anno 2023/2024. Wel mooi machientje.eindelijk komt de nieuwe 990 er, ik ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet, als ie er net zo gelikt uitziet als op de foto’s/video’s gaat ie er zeker komen
Ik ben zelf in bezit van een R. Deze beschikt over WP-vering V+A, akra uitlaat systeem inclusief bochten, tri-nitride coating voor de voorpoten, brembo remmen en uiteraard de gesmede marchesini wielen.Goedemorgen Allemaal,
Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van een Superduke 990 2007. Oranje Zwart.
Nou vroeg ik me af of je een normale Superduke kan omtoveren tot R alleen in Kappen. Of iemand dit all gedaan heeft?
Als die R waar je het over hebt de R is uit je avatar heb je geen akra bochten en geen gesmede marchesini wielen.Ik ben zelf in bezit van een R. Deze beschikt over WP-vering V+A, akra uitlaat systeem inclusief bochten, tri-nitride coating voor de voorpoten, brembo remmen en uiteraard de gesmede marchesini wielen.
Jawel..... dat kan.Goedemorgen Allemaal,
Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van een Superduke 990 2007. Oranje Zwart.
Nou vroeg ik me af of je een normale Superduke kan omtoveren tot R alleen in Kappen. Of iemand dit all gedaan heeft?
Akra systeem is toch niet standaard ?Ik ben zelf in bezit van een R. Deze beschikt over WP-vering V+A, akra uitlaat systeem inclusief bochten, tri-nitride coating voor de voorpoten, brembo remmen en uiteraard de gesmede marchesini wielen.
Stickers voor de Marchesinni wielen zijn op Internet te vindenGoedemorgen Allemaal,
Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van een Superduke 990 2007. Oranje Zwart.
Nou vroeg ik me af of je een normale Superduke kan omtoveren tot R alleen in Kappen. Of iemand dit all gedaan heeft?
Op de R van 2008-2012 zaten standaard akra uitlaatbochten.Akra systeem is toch niet standaard ?
Zou zomaar kunnen hoor.Op de R van 2008-2012 zaten standaard akra uitlaatbochten.
Herkenbaar aan de lange lus van de achterste cilinder die het wat lastig maakt om de olie te verversen
Pff zeg datJawel..... dat kan.
Als je er ook de monoseat op wil gaan monteren, moet je je wel realiseren dat deze nogal oncomfortabel is.
De voorpoten coaten is ook mogelijk..... kost wel wat
Dat zal een akrapovic evolution systeem geweest zijn, zoals ook te zien op de foto die JorisZ hierboven post.Zou zomaar kunnen hoor.
Kweet dat een nieuwe SDR in 2008 kocht en er een vol systeem bij kocht..... daar zaten ook bochten bij