KTM SuperDuke 990 Deel 14

Nice! De look is ook veel cleaner zonder al die troep!

Vraagje, net met tanken kwamen er wat benzinespetters uit ineens, uiteraard over de tank... Bij het tankstation even een papieren handdoekje gepakt en droog gedempt. Thuis aangekomen zag ik op het matzwarte op die plekjes nu dat het meer glanst... :( meteen even m'n poetsmiddeltje gepakt maar ik krijg het niet weggepoetst.

Ideeën?
 
Ik heb de KTM ook weer eens uitgelaten, nadat ik de olielekkage eindelijk gefixed heb (hopelijk, geloof het pas over een paar ritjes)...
Wel even wennen vergeleken met de 1000F waar ik dagelijks op rij :X

Trok weg bij Goedhart gaat dat ding weer automatisch op 't achterwiel maar was ik niet meer gewend dus klap zo terug met m'n zaakie op de tank... was een pijnlijke eerste 10km richting huis _O-_O-_O-
 
Weet iemand hoe je de originele knipperlichten van een superduke 990 2006 loshaalt?

Ik kom er net niet bij met een steeksleutel en geen idee hoe de voorkap eraf gaat.

Grtz
 
:]
 

Bijlagen

  • BF195257-4832-40E3-9320-C5863205FBFE.jpeg
    BF195257-4832-40E3-9320-C5863205FBFE.jpeg
    148,4 KB · Weergaven: 19
Ik heb de KTM ook weer eens uitgelaten, nadat ik de olielekkage eindelijk gefixed heb (hopelijk, geloof het pas over een paar ritjes)...
Wel even wennen vergeleken met de 1000F waar ik dagelijks op rij :X

Trok weg bij Goedhart gaat dat ding weer automatisch op 't achterwiel maar was ik niet meer gewend dus klap zo terug met m'n zaakie op de tank... was een pijnlijke eerste 10km richting huis _O-_O-_O-
_O- dat ik dat heb gemist
 
Nog liefhebbers voor een nazomers ritje? M'n SDR lijkt weer helemaal in orde te zijn dus wil hem nog wel ff aansporen :]
 
14e ga ik vriendlief supporten bij de Enduro in Hellendoorn... wordt (weer) een ritje zonder mij :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan