KTM SuperDuke 990 Deel 14

Heb ik ook al een paar keer gehad, geen goedkope grap, ik had nog eens een andere vraag, ik heb sinds gisteren gemerkt dat ik blijkbaar weer met een klein olielek zit, als hij stilstond vielen er een paar druppels olie links uit de spoiler rond de batterij, ik heb deze eraf gevezen en op de buitenkant van de kabels die daar zitten zat er ook wat olie, met een lamp aan het zoeken geweest, maar niets gevonden waar de olie uit zou kunnen komen, ook hogerop niet, heeft er iemand dit al eens gehad? lekje is redelijk minimaal, op 100 km is het oliepeil niet merkbaar gezakt, ik heb nu alles wat proper gemaakt en ga morgen nog eens kijken of ik dan wel iets kan zien...

Check even het peilslangetje zelf, die willen soms scheuren en gaan lekken.
 
Iemand nog tips voor nieuwe spiegels?

Mijn China zooi heeft het begeven na demontage... Als ik ze gewoon had laten zitten was het nog goed geweest.

Ik zoek eigenlijk geen bar ends meer, maar mooie spiegels voor in de originele spiegelhouders.

Alvast bedankt voor de vele en nuttige tips :P
 
Laatst bewerkt:
aan het peilslangetje zelf, of daarrond is niets te zien ;(
hopelijk kan ik morgen iets meer zien van waar het komt '(

Voetpakking van de voorste cilinder? Je hebt geen r versie toch?
Bij de r komt een lekkende voetpakking wel eens voor. Bij de gewone heb ik het volgens mij nog nooit gezien.


@jensson: zoiets misschien:
BARRACUDA spiegels A-Version
 
Laatst bewerkt:
Voetpakking van de voorste cilinder? Je hebt geen r versie toch?
Bij de r komt een lekkende voetpakking wel eens voor. Bij de gewone heb ik het volgens mij nog nooit gezien.


zou weer moeten lukken dan, ik heb de gewone SD, van 2007, zou ik dit moeten kunnen zien als ik de belly pan eraf haal, als het een lekkende voetpakking zou zijn? Zal wel weer serieuze rekening zijn dan... |(

@jensson: zoiets misschien:
BARRACUDA spiegels A-Version
 
ik heb deze er op zitten
full


dat ziet er dan ongeveer zo uit

full


wel ff ipad/tablet/pc/phone draaien voor het mooiste resultaat _O-
 
Op sd.net hebben er een paar succes gehad met open maken en schoonmaken, en het kan ook nog een connector in de koplamp zijn.
Van sd.net: check for broken red/white wire at 12 pole connector to bottom lhs (sitting on the bike) behind headlamp - from the wiring diagram, this appears to be the power source (excluding backlight) for the speedo unit -
Bij mij was het echt het dashboard helaas '(

Heb nog een interessant forum bericht gelezen. Ga gelijk eens even kijken.

Adventure Rider
 
......ik heb sinds gisteren gemerkt dat ik blijkbaar weer met een klein olielek zit, als hij stilstond vielen er een paar druppels olie links uit de spoiler rond de batterij, ik heb deze eraf gevezen en op de buitenkant van de kabels die daar zitten zat er ook wat olie, met een lamp aan het zoeken geweest, maar niets gevonden waar de olie uit zou kunnen komen, ook hogerop niet...
Op welke kabels zat de olie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan