denzell
MF veteraan
- 21 okt 2008
- 1.456
- 308
Ja, misschien die! Helaas zijn die in Zweden ca. 2500€ / jaar aan verzekering ……vanaf 2020 model iig. Tot 2020 1600€ / jaar…. Hmmmm1290?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, misschien die! Helaas zijn die in Zweden ca. 2500€ / jaar aan verzekering ……vanaf 2020 model iig. Tot 2020 1600€ / jaar…. Hmmmm1290?
Dikke rekening, weet het niet vanbuiten hoeveel het hier in België is, maar ik betaal wel maar de helft van de moto premie, omdat mijn auto ook al bij dezelfde verzekeraar was, spijtig genoeg gaat dit maar voor 1 motoJa, misschien die! Helaas zijn die in Zweden ca. 2500€ / jaar aan verzekering ……vanaf 2020 model iig. Tot 2020 1600€ / jaar…. Hmmmm
Klinkt als een typisch gevalletje Oberon bestellen. Vroeg of laat overkomt dit iedereen geloof ik, op de meest onverwachte momentenMijn Duke staat bij een maat in de tuin. Vlakbij hem kapte mijn koppeling er bij, denk kabelbreuk, de hendel gaat heel licht en hij ontkoppelt niet. Van de week mijn monteur consulteren
Dan is het toch juist heel zwaar? Ik heb dit expliciet met mijn monteur besproken en die zei dat je dat gezeik alleen krijgt als je niet de juiste olie gebruikt en niet op tijd vervangt.Klinkt als een typisch gevalletje Oberon bestellen. Vroeg of laat overkomt dit iedereen geloof ik, op de meest onverwachte momenten
Koppeling is hydraulisch, dus kabelbreuk lijkt me onwaarschijnlijk.Mijn Duke staat bij een maat in de tuin. Vlakbij hem kapte mijn koppeling er bij, denk kabelbreuk, de hendel gaat heel licht en hij ontkoppelt niet. Van de week mijn monteur consulteren
Wel dus, oke.Koppeling is hydraulisch, dus kabelbreuk lijkt me onwaarschijnlijk.
Ik gok net als denzell dat de slave cilinder intern lekt, waardoor je geen druk op bouwt.
Er kan niet heel veel mis gaan met deze vervangenWel echt stom, ik had hem net terug van een beurt en dus nog voorgesteld om het preventief te doen, maar dat raadde hij af. Durf dat zelf niet aan om te vervangen, dus maar even kijken hoe ik dit ga doen
Je onderschat mijn stupiditeit denk ik...Er kan niet heel veel mis gaan met deze vervangen
Klopt!Je onderschat mijn stupiditeit denk ik...
Ik moet dan deze hebben en welke minerale olie (magura blood)? Misschien toch maar zelf proberen... Kan hem altijd nog laten ophalen
Even YouTube staan 1of 2 filmpjes op die het exact laten zienJe onderschat mijn stupiditeit denk ik...
Ik moet dan deze hebben en welke minerale olie (magura blood)? Misschien toch maar zelf proberen... Kan hem altijd nog laten ophalen
Weet iemand de kleurcode van de matzwarte kleur (tank) ktm superduke 990r?
2009, 34.001kmHoe oud zijn jullie fietsen en hoeveel km?
Bij de Oberon wel volgens mij. Is het bleeden niet lastig? Ik heb die tools niet. En de motor staat dus ook niet thuis, maakt het ook niet makkelijkerKlopt!
(Zitten er dan ook nieuwe koperen ringetjes bij?)
Volgens mij heb je alleen een steeksleutel 8 en of 10 nodigBij de Oberon wel volgens mij. Is het bleeden niet lastig? Ik heb die tools niet. En de motor staat dus ook niet thuis, maakt het ook niet makkelijker
originele set gekocht.Makkelijke klus de brandstoffilter. Vorige maand zelf gedaan met een youtube filmpje ernaast
Thanks top!Ooit ook eens opgezocht toen ik mijn tank, achterkap en tankspoilers liet spuiten.
KTM kleurcode 33, glans 10%. Schijnt (gewoon ) RAL9005 te zijn, met 'glanz grad' (gloss units) 10.
En een torx 30. Ik zal de boel morgen eens gaan bestellenVolgens mij heb je alleen een steeksleutel 8 en of 10 nodig
Ik heb die regeling ook, maar vanaf motor 2 nog iets van een €200/jaar..Dikke rekening, weet het niet vanbuiten hoeveel het hier in België is, maar ik betaal wel maar de helft van de moto premie, omdat mijn auto ook al bij dezelfde verzekeraar was, spijtig genoeg gaat dit maar voor 1 moto
2de moto is maar een 300, zelfs met de volle pot verzekering kom ik maar amper aan de 200, denk ikIk heb die regeling ook, maar vanaf motor 2 nog iets van een €200/jaar..
Klopt, de 300 van madam kost 120..2de moto is maar een 300, zelfs met de volle pot verzekering kom ik maar amper aan de 200, denk ik
Ik heb na het vervangen van mijn filters ook een brandstofdrukprobleem gehad. Uiteindelijk bleken de plastic clips van de twee helften niet goed te “pakken”.Ik heb vandaag de filterset van de brandstofpomp vervangen.Maar nu lijkt het niet meer te werken.
Als het pompje draait (paar seconden als ik contact aan zet) en ik met een schroevendraaier dat terugslagklepje in de benzineslang terug duw. Dan zou die toch gewoon benzine moeten tuffen? Er gebeurd dan namelijk niks en ben er van overtuigd dat ik hem goed in elkaar heb gezet.
Of kan er misschien een luchtbel in t pompje zitten?