Kunststof afstandsbus met kraag voor bevestigen kuipdeel, waar koop ik die?

ex-motorloos

MF veteraan
28 aug 2013
2.631
1.268
Deventer
Voor de bevestiging van een undertray/bellypan ben ik op zoek naar een aantal kunststof afstandbussen met kraag (voor boutje M6). Zoiets als op de afbeelding.
Wie verkoopt van deze afstandbussen? Zoeken via Google levert meestal op dat een kunstof geleidebus (in de zin van zelfsmerend lager) het meest dicht in de buurt komt. Maar in mijn toepassing hoeft er niets gesmeerd te worden (i.i.g. niet na de montage :)).

1551795883949.png
 
zelf smerend wil alleen maar zeggen dat het zo glad is dat er geen extra smering nodig is als er wat in beweegt. dus als ze de goede maat hebben kan je ze rustig gebruiken.
 
Dat ik de zelfsmerende 'vriendjes' kan toepassen is me duidelijk, toch dank voor je reactie. Ik heb alleen wel het idee dat er toch meer specifieke items zijn, waar ik naar op zoek ben. Plastic kuipdelen worden toch veelvuldig met deze items, vaak i.v.m. een rubber ring, toegepast bij de montage? Zou dan toch ergens voorhanden moeten zijn....
 
En ze hoeven niet noodzakelijkerwijs van kunststof te zijn gemaakt. Aluminium of (voldoende) gecoat/behandeld metaal kan natuurlijk ook prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan