kut berlingo's

Op donderdag 04 september 2003 22:10 schreef Boxer het volgende:Nee, dat is geen lulsmoes. Het bevestigd het feit dat je de snelheid /afstand van een naderende motorrijder moeilijker in kunt schatten dan een naderende auto. Die fout maakt de motorrijdende automobilist niet maar de autorijdende automobilist wel.
Maar dat doet verder niets aan het verhaal af. Het is gewoon klote.

Oei, nou ik er over nadenk.... Dat witte geval dat naast mijn motor staat. Ik weet dat het een frans merk is. Even kijken buiten.
Shit. Berlingo. Wordt ik nou verwijderd van M-F??? :?

Berlingo? JAH! OPZOUTEN! }) :P

maare. mooi klote voor de topicstarter zeg (letterlijk en figuurlijk). naja. hopen dat je snel weer een nieuwe motor mag uitzoeken!
 
Op donderdag 04 september 2003 22:10 schreef Boxer het volgende:Oei, nou ik er over nadenk.... Dat witte geval dat naast mijn motor staat. Ik weet dat het een frans merk is. Even kijken buiten.
Shit. Berlingo. Wordt ik nou verwijderd van M-F??? :?


Past helaas geen motor achterin. Anders kocht ik er weer eentje. rijd wel lekker.
Nu nog eens proberen of een Jumpy (of Expert/Scudo) wel een motor kan hebben.
Anders dien ik een grote bus aan te schaffen, waar ik eigenlijk geen zin in heb.
(uiteraard wel een HDI motor in deze gevallen, anders schiet het niet echt op)

 
K*T man das balen. enne als je wilt de 28ste er zijn dr genoeg uit de kop noord holland die naar lady_j gaan je kunt vast wel meerijden denk ik (heb nog wel een plekkie over)
Suc6 met de hele nasleep
 
Dit is een echte BZS (blauwe zak situatie). Gelukkig heb je er zelf weinig aan overgehouden en ach dat geneest wel weer. Hopelijk gaat de afhandeling van de schade voorspoedig.
 
Pedor, da's mooi kl*te, letterlijk en figuurlijk. Sterkte met jouw herstel en dat van de motor.

Tsja, heb zelf ook pas geleden gehad dat er een bestelblik van links zó de dijk opknalt. Het is dat ik er rekening mee hield (zag het aan zijn rijstijl), want hij had me absoluut niet in de gaten. Als je er dan voorbij gaat en je laat die knuppel weten dattie beter uit z'n doppen moet kijken dan kijkt 'ie je heel schaapachtig aan....het is nog maar de vraag offie begrepen heeft wat er aan de hand was. Heb er over gedacht om hem staande te houden en hem z'n huid vol te schelden, maar dan ben ik daar de hele dag mee bezig en kom ik niet meer aan :] toe. Heeft geen zin '(
 
als ik ooit nog een auto koop dan van het calibur berlingo, partner en cangoo omdat de ruiten veeeeeel hoger zijn wat lange figuren als ik en mensen die beter uit willen kijken wel prettig vinden. Dus verander je topic titel in kloten bestelauto bestuurder. Ik hou zonder lang genoeg ookcontact het gas er liever niet op (dat lukt op de fiets natuurlijk veel beter), maar ja een adrenaline vergiftiging verleid je je zin door te drijven, ook een vorm van idealisme.
 
Laatst bewerkt:
Knap K voor je.

Doe maar een nieuwe helm, deze is versleten/gebruikt/afgeschreven.
 
Wat een zak!
suck6 ermee.

Volgende fiets wordt er een met knalpijpen, neem ik aan?

Owja, werd me bijde VRO-1 nog verteld: indien zijdelingse aanrijding met koekblik onvermijdelijk is, ga dan op je steps staan (eigenlijk is het springen). Dan belandt je niet met je knar op het sterkste gedeelte van de auto: de portier-balken.
 
Wat een zak!
suck6 ermee.

Volgende fiets wordt er een met knalpijpen, neem ik aan?

Owja, werd me bijde VRO-1 nog verteld: indien zijdelingse aanrijding met koekblik onvermijdelijk is, ga dan op je steps staan (eigenlijk is het springen). Dan belandt je niet met je knar op het sterkste gedeelte van de auto: de portier-balken.
Volgens mij gaat bij een zijdelingse aanrijding met koekblik je voorwiel tegen de portierbalken. Indien je je onderuit remt kan inderdaad de helm tegen de portierbalken gaan.
 
Het staan was volgens mij om ect over de auto heen te kunnen, maar met zo'n Berlingo moet je dan wel heel hoog springen :)

Weltruzzzten... :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan