Kwasaki ZX6R

er staat een 2004 zx6r voor 6250 op mplaats, een mooie blauwe.. kan toch nooit voor die prijs...

naja ik blijf tog kawa loos to volgend jaar zomer :P
 
er staat een 2004 zx6r voor 6250 op mplaats, een mooie blauwe.. kan toch nooit voor die prijs...

naja ik blijf tog kawa loos to volgend jaar zomer :P

Met nog geen 5.000 op de teller, is idd geen geld voor zo'n motor.
Maar ik houd het toch op een jongere ivm met verzekeren en op 25Kw zetten O-)
 
Ik heb eens even een vraagje aan jullie 25kw-ers :)

Heb op moment mijn kawa te koop, kreeg een reactie van een jongen dien hem wou kopen, maar aangezien deze nog aan dat beperkte rijbewijs vast zit moet hij hem ook terug voeren.
Mijn motor is enkel in 2004 geimporteerd uit Duitsland, en nou beweerde bij dat hij hem dan niet legaal kon terug voeren?Iemand hier ervaring mee?

Mijn kawa is trouwens uit 2001(carb versie) Staat te koop op motor-forum trouwens, voor de geinterseerde ;)

MVG Frank-Jan
loris65
 
Ik heb eens even een vraagje aan jullie 25kw-ers :)

Heb op moment mijn kawa te koop, kreeg een reactie van een jongen dien hem wou kopen, maar aangezien deze nog aan dat beperkte rijbewijs vast zit moet hij hem ook terug voeren.
Mijn motor is enkel in 2004 geimporteerd uit Duitsland, en nou beweerde bij dat hij hem dan niet legaal kon terug voeren?Iemand hier ervaring mee?

Mijn kawa is trouwens uit 2001(carb versie) Staat te koop op motor-forum trouwens, voor de geinterseerde ;)

MVG Frank-Jan
loris65


Het moet een Nederlandse motorfiets zijn, anders kan 'ie inderdaad niet 100% legaal worden teruggevoerd. (Bron; telefoontje naar RDW O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan