kx250 of kdx250

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo te zxien is het gewoon een KX die voorzien is van een kenteken. KDX heeft een stalen tank als ik me niet vergis.

Heb zelf een kx 250 gehad met kenteken en die zag er verdacht hetzelfde uit! Wie weet is deze ooit vroeguh nog van mij geweest :- )
 
Wat je hebt is inderdaad een KX250. geen KDX250. Dus het kenteken hoort niet bij deze motor.
Als het framenummer nog gewoon met KX250 begint hebben ze wellicht niet eens het juiste nummer in het frame geslagen?

Maakt allemaal geen zak uit, tot je iemand aanrijd / invalide rijd, dan doet de verzekering een onderzoek en moet jij aantonen dat je niet wist dat je illegaal rondreed. dat is niet te doen als de nummers niet eens kloppen, en zelfs met een motor die niet lijkt op een KDX.
 
Wat je hebt is inderdaad een KX250. geen KDX250. Dus het kenteken hoort niet bij deze motor.
Als het framenummer nog gewoon met KX250 begint hebben ze wellicht niet eens het juiste nummer in het frame geslagen?

Maakt allemaal geen zak uit, tot je iemand aanrijd / invalide rijd, dan doet de verzekering een onderzoek en moet jij aantonen dat je niet wist dat je illegaal rondreed. dat is niet te doen als de nummers niet eens kloppen, en zelfs met een motor die niet lijkt op een KDX.

Er zat toch een kenteken van een KX op? of heb ik zijn vraag verkeerd lezen...?
Ik dacht hij twijfelde of het niet een KDX is ipv een KX? maar het gebruiken van een kenteken van een kdx op een kx is wel een heel veel gebruikte omkat methode!
Mijn oude KX had daadwerkelijk een kloppend KX kenteken. Ze bestaan wel hoor/ ze hebben wel bestaan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan