Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kymco AK550



De 650cc cilinder van de kymco/bmw op de AK. Denk dat dit in Azië snel zal getest...
Die 850 is idd niet aan te beginnen. Of op lange afstand omdat ie wat vroeger zal moeten gaan tanken.:-)
 
Heb zelf een paar jaar terug even mogen sporten op die 1000 van Sossa dus weet gewoon dat daar sowiezo niet tegen op te boksen valt.

De volgende stap wordt misschien wel een complete 630cc. scooter?
 
Heb zelf een paar jaar terug even mogen sporten op die 1000 van Sossa dus weet gewoon dat daar sowiezo niet tegen op te boksen valt.

De volgende stap wordt misschien wel een complete 630cc. scooter?
Voor jezelf bedoel je? Welke heb je in gedachten?
 
Misschien zie ik het te simpel. Voor mij is de T-max de CB750 onder de scooters en is veel wat daarna kwam een variatie op. Niet alles draait om snelheid en vermogen. Maar we zijn niet allemaal hetzelfde

Van mij mag Kymco of een ander merk ook een 1000cc scooter maken hoor, ik heb er geen last van of zo
 
Laatst bewerkt:
Hier in de regio rijden van die foute types met een bepaalde etnische achtergrond rond op van die T-Max dingen, of MP3'tjes met een akropovietsj lawaaipijp.
Zou daar niet mee geassocieerd willen worden, natuurlijk, er rijden ook 'normale' mensen op rond maar het is imo stigmatiserend, net als tattoo's en Harleys, BMW macho's etc.
 
Laatst bewerkt:
Mede door het display probleem waar vooralsnog geen oplossing voor geboden wordt, en toch ook wel wat vraagtekens wat de AK550 ooit gaat doen als restwaarde bij een toekomstige inruil, heb ik na veel wikken en wegen (leuke aanbieding heeft ook meegespeeld) besloten om voor een nieuwe NC750 Integra te gaan
 
You will become the nicest person on a Honda

Gefeliciteerd met je aankoop.
 
Ja zal wel een slokkie gaan lusten met de sportvario

Hierbij een hele lijst van motoren inclusief de Kymco AK550 die gebruik maken van het zelfde oliefilter.


•BMW R nine T 14-16
•BMW R1200 GS 04-08
•BMW R1200 GS 09
•BMW R1200 GS 10-12
•BMW R1200 GS Adventure 10-13
•BMW R1200 GS Adventure Triple Black 12
•BMW R1200 GS Rallye 12
•BMW R1200 GS Triple Black 12
•BMW R1200 HP2 Enduro 05-08
•BMW R1200 HP2 Megamoto 07-08
•BMW R1200 HP2 Sport 08-09
•BMW R1200 HP2 Sport 10
•BMW R1200 RK27 07-10
•BMW R1200 RK27 11-14
•BMW R1200 R 90 Years SpecialK27 14
•BMW R1200 R Classic 12
•BMW R1200 RTK26 05-09
•BMW R1200 RTK26 10-14
•BMW R1200 RT 90 Years SpecialK26 14
•BMW R1200 RT SE 10-12
•BMW R1200 S 06-09
•BMW R1200 ST 05-08
•BMW K1600 GTK48 11-16
•BMW K1600 GT SE 12
•BMW K1600 GTLK48 11-16
•BMW K1600 GTL ExclusiveK48 13-16
•BMW K1600 GTL SE 12
•BMW C600 Sport 12-16
•BMW C650 GT 12-16

•Kymco AK 550 2017



Daarna eens gaan kijken of er niet weer al een catalogus update van Hiflo was, en warempel
die was er

Hiflofiltro: Catalogue

Replaces OEM numbers:

BMW 11 42 7 673 541

Kymco 1541A-LGC6-E00



 
Laatst bewerkt:
Dus toch oliewissel bij 10k.

Bij het inrijden is het altijd raadzaam om vaker het oliepeil te meten omdat een blok dan iets meer olie kan gebruiken.
 
Dit is een vers boekje 'versie July 2017.'
Als je de Italiaanse of Franse pakt (versie Mei 2017) staat er 5 a 6000km.
Dit Engelstalige internationale boekje is net uit dus leading.
 
Ach flikker die olie erin en rijden met dat ding. Hij doet het er maar mee.

Sorry voor mijn reactie. Dat is niets persoonlijk aan jou hoor Jan. Ik zit gewoon in een spannende zware tijd nu.

Maar je maakt mij wel blij met het wederom delen van je informatie.

Liefs aan jullie allemaal, Bob